
WSK 175 kobuz Zapala i gasnie
- GuZioR
- Posty: 57
- Rejestracja: 2007-05-08, 16:06
- GG: 0
- Lokalizacja: Dąbrowica/Nowy Targ
- Kontaktowanie:
WSK 175 kobuz Zapala i gasnie
wymienilem pierscienie na cylindrze, gdy zlozylem caly motor, nie chce palic z kopa, nalalem do cylinda troche mieszanki zeby pierscienie mialy lepsze smarowanie, wtedy WSK zapalila, ale tylko na chwile i zaraz zgasla, problem powtarza sie i nie wiem co zrobic:(. wyregulowalem zaplon iskra jest fioletowa. Nie wiem czy to przez gaznik czy cos innego. Srubka od obrotow jest wkrecona na max, a przepustnica jest mniej wiecej w polowie. Pomocy!! 

Po prostu kocham to co robie...
Zapraszam do oglądania zdjęć mojej WSK, schematów do motoru, danych technicznych, instrukcji obsługi na stronie http://guzior.fotosik.pl/
Zapraszam do oglądania zdjęć mojej WSK, schematów do motoru, danych technicznych, instrukcji obsługi na stronie http://guzior.fotosik.pl/
- qwert45
- Posty: 234
- Rejestracja: 2007-02-22, 17:34
- GG: 0
- Lokalizacja: Łosice
- Kontaktowanie:
- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
- qwert45
- Posty: 234
- Rejestracja: 2007-02-22, 17:34
- GG: 0
- Lokalizacja: Łosice
- Kontaktowanie:
- GuZioR
- Posty: 57
- Rejestracja: 2007-05-08, 16:06
- GG: 0
- Lokalizacja: Dąbrowica/Nowy Targ
- Kontaktowanie:
Pierścienie są na 100% dobrze założone, zapłon tez jest dobrze ustawiony... kompresje ma dobrą i chyba własnie za dobrą... Może mi sie powiekszaja pierścienie od ciepła i motor nie daje rady i nie ma na zamkach luuzu. Pierścienie sie zamykaja na 0 a o ile sie nie myle pownny sie nie zamykac do konca i miec minimalny luuz.
Jutro wezme i założe stare pierścienie są troche juz zużyte no ale mam nadzieje ze wtedy bedzie mi chodził wkoncu motorek...
Napisze czy cos to pomoże. Dzięki za odpowiedzi> PzDr
Jutro wezme i założe stare pierścienie są troche juz zużyte no ale mam nadzieje ze wtedy bedzie mi chodził wkoncu motorek...
Napisze czy cos to pomoże. Dzięki za odpowiedzi> PzDr

Po prostu kocham to co robie...
Zapraszam do oglądania zdjęć mojej WSK, schematów do motoru, danych technicznych, instrukcji obsługi na stronie http://guzior.fotosik.pl/
Zapraszam do oglądania zdjęć mojej WSK, schematów do motoru, danych technicznych, instrukcji obsługi na stronie http://guzior.fotosik.pl/
- Wojtek
- Posty: 958
- Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Użyj drobnego pilnika. Wykonaj luz około 0,3-0,4mm.
Jeśli sam jesteś przerażony ustawieniem gaźnika to go wyreguluj! Wykręć śrubkę o 1,5 obrotu a przepustnicę opuść wedle uznania. Prawie na sam dół.
Żeby pierścienie spuchłu to najpierw muszą sie rozdrzać. A skoro fura nie pali to jak mają to zrobić?
Na początek zrób porządek z nowymi pierścieniami. Skoro kupiłeś to po co wracać do starych?
A potem bierz się za gaźnik. Skoro odpala po wlaniu paliwa od góry to nie wiem czemu szukasz przyczyny w pierścieniach.
Jeśli sam jesteś przerażony ustawieniem gaźnika to go wyreguluj! Wykręć śrubkę o 1,5 obrotu a przepustnicę opuść wedle uznania. Prawie na sam dół.
Żeby pierścienie spuchłu to najpierw muszą sie rozdrzać. A skoro fura nie pali to jak mają to zrobić?
Na początek zrób porządek z nowymi pierścieniami. Skoro kupiłeś to po co wracać do starych?
A potem bierz się za gaźnik. Skoro odpala po wlaniu paliwa od góry to nie wiem czemu szukasz przyczyny w pierścieniach.
Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!
-
- Posty: 376
- Rejestracja: 2007-01-22, 14:03
- GG: 0
- Lokalizacja: Wołczyn
- Kontaktowanie:
A więc tak śruba składu mieszanki ma być wykręcona od 1,5 do 2,5 obrotu natomiast iglica na środkowy rowek.guzior17 pisze:Śrubka od obrotów jest wkręcona na max, a przepustnica jest mniej wiecej w połowie. Pomocy!!
jeżeli masz dobry gaźnik i śrubę składu mieszanki wkręciłeś do oporu to jak chcesz by motor Ci zapalał .
Sama wymiana pierścieni nie może spowodować problemów z paleniem natomiast lanie benzyny lub oleju do cylindra ( np w celu przepłukania cylindra po naprawie) prawie zawsze prowadzi do wywalenia zimeringów na wale korbowym .
Przyłóż się trochę i posprawdzaj wszystko jeszcze raz , czytałem wiele postów w których forumowicze piszą że wszystko jest na 100% dobrze założone a okazuje się potem że nie było dobrze nawet na 50 %.
- qwert45
- Posty: 234
- Rejestracja: 2007-02-22, 17:34
- GG: 0
- Lokalizacja: Łosice
- Kontaktowanie:
Jak będzie coś nie tak z pierścieniami to nie będzie ciągnął mieszanki z gaźnika. Ja tak miałem i palił tylko jak go się dobrze rozepchało. Może uszczelniacze?
Ostatnio zmieniony 2007-07-07, 02:09 przez qwert45, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 2007-02-25, 16:45
- GG: 0
- Lokalizacja: siedliszczki
- Kontaktowanie:
- wskyellow
- Posty: 72
- Rejestracja: 2007-05-24, 23:16
- GG: 0
- Lokalizacja: Sędziejowice
- Kontaktowanie:
- GuZioR
- Posty: 57
- Rejestracja: 2007-05-08, 16:06
- GG: 0
- Lokalizacja: Dąbrowica/Nowy Targ
- Kontaktowanie:
Problem został rozwiązany...
Nie było luzu na zamkach i jak sie pierścienie rozgrzały to sie powieszały i motor nie mógł uciągnąć wiec wziąłem przypiłowałem troche na zamkach i teraz chodzi duzo lepiej i wszystko jest ok....
Teraz tylko sie ciesze jazdą... PzDr
Nie było luzu na zamkach i jak sie pierścienie rozgrzały to sie powieszały i motor nie mógł uciągnąć wiec wziąłem przypiłowałem troche na zamkach i teraz chodzi duzo lepiej i wszystko jest ok....


Teraz tylko sie ciesze jazdą... PzDr
Po prostu kocham to co robie...
Zapraszam do oglądania zdjęć mojej WSK, schematów do motoru, danych technicznych, instrukcji obsługi na stronie http://guzior.fotosik.pl/
Zapraszam do oglądania zdjęć mojej WSK, schematów do motoru, danych technicznych, instrukcji obsługi na stronie http://guzior.fotosik.pl/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość