Wsk 175 większy nieokreślony problem
: 2011-12-20, 16:26
Witam. Otóż posiadam Wsk 175 Kobuz . Motocykl jest od nowości w posiadaniu mojego taty. Przebieg to 14 tys. kilometrów.
W tym roku przeszła gruntowny remont nadwozia elektrykki jak i silnika. Wymienione w silniku miedzy innymi cylinder po szlifie tłok pierscienie , łożyska na wale simeringi itd etc jednym słowem wszystko co nadawało się na wymiane,
Posiadam ją od 2 lat i mam taki problem że nie można ustawić wolnych obrotów. Postanowiłem się wziąść za to poważnie i nie mam pomysłów jakie mogą być jeszcze tego przyczyny.
Śruba od regulacji obrotów nie reaguje ani na wkręcanie ani na wykręcanie jej, dodam że jest oryginalna. Regulowałem powietrze i gdy trzymałem wolne obroty na manetce to było ok. Myślałem ze linka jest za luźna ale od dziadka dowiedziałem się że to nie ma nic do tego gdyż śruba w gaźniku odpowiada za wszystko. Iskra jest ok świeca jest dobra, kondensator przerywacz nowy. Zapłon również ustawiony.
Niechce zakładać nowych tematów więc następne problemy to:
Gdy jade to rozpędze się na jedynce i przy wciskaniiu sprzęgła aby wrzucić dwójke motocykl wchodzi na maxymalne obroty , lub gdy nie rozpędzam się dużo na jednym biegu to przy wrzucaniu następnego motocykl wejdzie na troszke wyższe i po chwili spadną.
Mam również problem z odpalaniem wski. Przestawiałem zapłon na różniste sposoby i zapaliłem za 10 razem przez co kompresja odbiajała pare razy w ciągu tych 10. Stanęło na tym że na kopa wogule się jej nie zapali, może jest teraz zimno ale kiedyś było ok, z resztą mam komara i ustawiałem w nim wszystko od nowa i jakoś się dało a tutaj nie można. . .
Jeszcze mam sprawe z pękającymi pierścieniami. Silnik jest po gruntownym remoncie i jak pierścienie pękały to i pękają dalej gdy jeżdże wską dłużej lub gdy motor wejdzie na maxymalne obroty szczególnie na biegu jałowym. Jedyne rozwiązanie jakie chyba widze to wygładzenie krawędzi okien w cylindrze bo mam teraz nowy i niewiem jakie one tam są ale w starym były cholernie ostre.
Chciałbym doprowadzic silnik do perfekcji , aby ładnie cykał itd etc ale powoli zaczynam tracić cierpliwość gdyż wątpie w jakiekolwiek powodzenie tego wszystkiego.
Proszę o pomoc i jakieś rady.
Pozdrawiam perx
W tym roku przeszła gruntowny remont nadwozia elektrykki jak i silnika. Wymienione w silniku miedzy innymi cylinder po szlifie tłok pierscienie , łożyska na wale simeringi itd etc jednym słowem wszystko co nadawało się na wymiane,
Posiadam ją od 2 lat i mam taki problem że nie można ustawić wolnych obrotów. Postanowiłem się wziąść za to poważnie i nie mam pomysłów jakie mogą być jeszcze tego przyczyny.
Śruba od regulacji obrotów nie reaguje ani na wkręcanie ani na wykręcanie jej, dodam że jest oryginalna. Regulowałem powietrze i gdy trzymałem wolne obroty na manetce to było ok. Myślałem ze linka jest za luźna ale od dziadka dowiedziałem się że to nie ma nic do tego gdyż śruba w gaźniku odpowiada za wszystko. Iskra jest ok świeca jest dobra, kondensator przerywacz nowy. Zapłon również ustawiony.
Niechce zakładać nowych tematów więc następne problemy to:
Gdy jade to rozpędze się na jedynce i przy wciskaniiu sprzęgła aby wrzucić dwójke motocykl wchodzi na maxymalne obroty , lub gdy nie rozpędzam się dużo na jednym biegu to przy wrzucaniu następnego motocykl wejdzie na troszke wyższe i po chwili spadną.
Mam również problem z odpalaniem wski. Przestawiałem zapłon na różniste sposoby i zapaliłem za 10 razem przez co kompresja odbiajała pare razy w ciągu tych 10. Stanęło na tym że na kopa wogule się jej nie zapali, może jest teraz zimno ale kiedyś było ok, z resztą mam komara i ustawiałem w nim wszystko od nowa i jakoś się dało a tutaj nie można. . .
Jeszcze mam sprawe z pękającymi pierścieniami. Silnik jest po gruntownym remoncie i jak pierścienie pękały to i pękają dalej gdy jeżdże wską dłużej lub gdy motor wejdzie na maxymalne obroty szczególnie na biegu jałowym. Jedyne rozwiązanie jakie chyba widze to wygładzenie krawędzi okien w cylindrze bo mam teraz nowy i niewiem jakie one tam są ale w starym były cholernie ostre.
Chciałbym doprowadzic silnik do perfekcji , aby ładnie cykał itd etc ale powoli zaczynam tracić cierpliwość gdyż wątpie w jakiekolwiek powodzenie tego wszystkiego.
Proszę o pomoc i jakieś rady.
Pozdrawiam perx
