Dudek...i pare pytań z nim zawiazanych:)
: 2008-02-23, 20:11
Witam z mojego opisu mozna wyczytac ze posiadam 3 WSK-i.Kobuza skonczyłem odrestaurowywać i biore sie za Dudka. I to własnie on mnie interesuje!!Jesli ktos z szczesliwych posiadaczy bedzie mogł odpowiedziec na moje pytania bede bardzo wdzieczny a wiec zaczynam.
1.) Z tego co sie orientuje Dudek jak i Kobuz posiadaja Silniki M21W2 a wiec tu nasuwa mi sie pierwsze pytanie czemu te same silniki maja dwie rózne skrzynie biegów!! roznica polega np. na tym iz w Skrzyni Dudka wałek głowny jest dłuższy od wałka w Kobuzie (róznica ta wynosi ok. 3-4mm)
-czemu od strony sprzęgła w Dudku na wale znajduje sie idealnie dopasowane koło zamachowe?!a Kobuzie wystepuje brak tego koła bo znajduje sie tam tylko pierscien dystansowy.
-dlaczego w dudku jest całkiem inne koło magnesowe?!
To by było tyle na temat silnika! Czy ram Dudka jak i Rama Kobuza jest taka sama!?. Jak narazie nie dokonywałem pomiarów lecz na oko sa identycznym odwzorowaniem!!
1.) Z tego co sie orientuje Dudek jak i Kobuz posiadaja Silniki M21W2 a wiec tu nasuwa mi sie pierwsze pytanie czemu te same silniki maja dwie rózne skrzynie biegów!! roznica polega np. na tym iz w Skrzyni Dudka wałek głowny jest dłuższy od wałka w Kobuzie (róznica ta wynosi ok. 3-4mm)
-czemu od strony sprzęgła w Dudku na wale znajduje sie idealnie dopasowane koło zamachowe?!a Kobuzie wystepuje brak tego koła bo znajduje sie tam tylko pierscien dystansowy.
-dlaczego w dudku jest całkiem inne koło magnesowe?!
To by było tyle na temat silnika! Czy ram Dudka jak i Rama Kobuza jest taka sama!?. Jak narazie nie dokonywałem pomiarów lecz na oko sa identycznym odwzorowaniem!!