Strona 1 z 1

Problem

: 2009-06-02, 20:57
autor: davidoff
Witam. Kilka dni temu zmuszony byłem do wymiany sprężyny od kopniaka w mojej wsc, przy okazji wymieniłem simmeringa od strony zapłonu bo ciągneła tamtędy lewe wiatry. Przed tym gdy rozebrałem silnik, wsk sprawowała się prawie doskonale, oprócz tego że trudno było ustawić wolne obroty. Teraz gdy odpalam silnik, wcale nie idzie ustawić wolnych obrotó, poprostu motocykl gaśnie, jakby zalewało mu świece, na średnich i wysokich chodzi bardzo ładnie. Próbowałem regulować gaźnik, ale z miernym skutkiem, zmieniałem położenie iglicy, zapłon również ustawiałem na wszelakie sposoby, ale dalej jest to samo. Już kompletnie niemam pojęcia co może z nią być, czyżby Pegaz tak z dnia na dzień wyzionął ducha?

Re: Problem

: 2009-06-02, 21:02
autor: wueskajarka
Za wolne obroty odpowiada poziom paliwa w komorze gaźnika. Sprawdź w pierwszej kolejności.

Re: Problem

: 2009-06-02, 21:07
autor: davidoff
Poziom paliwa w komorze również ustawiałem, marny dało to skutek, jeszcze jutro popróbuję, dodam iż motocykl bardzo dymi, bynajmniej nie z powodu zbyt dużej ilości oleju w mieszance, ale prawodopodnie ze zbyt bogatej mieszanki, dzisiaj zmieniłęm iglicę, i ustawiłem ją na 4 rowku od góry, i jakby dymienie ustało.

Re: Problem

: 2009-06-02, 21:09
autor: Kapiii
Sprawdź uszczelniacz od strony sprzęgła.

Re: Problem

: 2009-06-02, 21:12
autor: davidoff
Kapiii pisze:Sprawdź uszczelniacz od strony sprzęgła.
Raczej odpada, uszczelniacz wygląda w miarę dobrze, benzyny w oleju nie zauważyłęm, a mieszanka w skrzyni korbowej tez jest czysta, nie widać w niej oleju, świeca również nie jest zaolejona

Re: Problem

: 2009-06-02, 21:40
autor: wujcio
wyglądać może dobrze ale całkiem możliwe że ma gdzieś pęknięcie...
Spróbuj odkręcić tłumik może masz zatkany....

Re: Problem

: 2009-06-03, 09:04
autor: Anzel
Warto także sprawdzic szczelnosc dolotu.zwykle pomiędzy gaźnikiem a króccem jest paskudna szpara.

Re: Problem

: 2009-06-03, 13:20
autor: Tukan
Na innej świecy próbowałeś? No i przede wszystkim skontroluj wszystkie miejsca gdzie mogą pojawić się nieszczelności w układzie gaźnik - cylinder jak wspomniał już o tym kolega wyżej. ;)

Re: Problem

: 2009-06-03, 13:58
autor: Wężu
A masz oryginalne kilkuminimetrowe uszczelki przy gaźniku? Podczas składania dokładnie uszczelniłeś silnik? A może podczas zakładania simmeringu uszkodziłeś go?

ps. coś mi się je**, że tu mowa o S01 ;)

Re: Problem

: 2009-06-03, 14:06
autor: Anzel
Wężu,jak w W2B odpalac bez krócca? :| Przecież nie przymocujesz gaźnika bezpośrednio co cylindra.W S01 to wykonalne ale chyba nie tu :)

Re: Problem

: 2009-06-03, 16:57
autor: davidoff
Jeśli chodzi o świece to próbowałem na kilku innych i dalej to samo, simmeringa raczej napewno dobrze założyłem, silnik również dobrze jest uszczelniony, najbardziej realna może być opcja z nieszczelnością w układzie dolotowym, zaraz pójdę to sprawdzę.

Re: Problem

: 2009-06-03, 16:59
autor: wujcio
spróbuj od strony filtra powietrza przytkać wlot powietrza kartką papieru i zobacz jak będzie z obrotami