problem z odpalaniem
- miklek
- Posty: 70
- Rejestracja: 2007-01-29, 23:56
- GG: 0
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
problem z odpalaniem
podczas kopania silnik łapie a wajcha startera odbija do góry z taką siłom że aż nogę odrzuca próbowałem wszystkich ustawień zapłonu i jest podobnie ustawiłem zapłon na 3mm przed GMP ale to nic nie dało jest tak samo czy to może być wina przerywacza i przerwy na nim nie mogłem dziś tego sprawdzić bo mój szczelinomierz zaginoł pomocy
- juzek1990
- Posty: 68
- Rejestracja: 2007-01-20, 22:31
- GG: 0
- Lokalizacja: opolskie
- Kontaktowanie:
siemka miklek ja tak miałem u siebie w 125 takie same objawy jak u ciebie,,,,i powiem ci ze przestawił mi sie czop wału,ale jak wał odebrałem z regeneracji było to samo,zdenerwowałem sie i kupiłem nowy przerywacz,zamontowałem ustawiłem mniejwięcej zeby równo się stykał i rozwierał i wsk pali z 1 szego kopa i juz ni9c nie odbija,więc polecam wymienić przerywacz,ewentualnie mozesz zobaczyć czy czop ci sie nie przestawił,ale w 100% stawiam na przerywacz 

w w w w w w w w
w w w w w
w ww w w ww
ww ww wwww w w
w w w w w
w ww w w ww
ww ww wwww w w
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
- irek
- Posty: 569
- Rejestracja: 2007-01-03, 17:20
- GG: 7348413
- Moje maszyny: Komar, WSK 175
- Lokalizacja: Paszczyna
- Kontaktowanie:
Słuchaj ja teraz nie mogę ustawić zapłonu u siebie, jest tak samo, nie da się spóźnić. Jeśli u Ciebie jest lepiej z tym to dasz rady ustawić. Poeksperymentuj z przerwą na platynkach a potem z wyprzedzeniem zapłonu, bo przerwa też wpływa na iskrę i wyprzedzenie, jeszcze może to być skrzywiona krzywka zapłonowa. Odkręć ją i zakręć z powrotem, najlepiej jeszcze ściąg i załóż koło magnesowe, ale moim zdaniem ścięcie tego klina to jest nie możliwe.
- miklek
- Posty: 70
- Rejestracja: 2007-01-29, 23:56
- GG: 0
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
- irek
- Posty: 569
- Rejestracja: 2007-01-03, 17:20
- GG: 7348413
- Moje maszyny: Komar, WSK 175
- Lokalizacja: Paszczyna
- Kontaktowanie:
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
Przy regulacji zapłonu zwróćcie również uwagę w jakiej pozycji przykręcacie płytkę z przerywaczem (tą dużą na 3 śruby). W instalacji 6V i 12V prawidłowe ustawienie płytki jest inne, takie wyciągnałem wnioski patrząc na mój zapłon 6V i zdjęcie z książki na 12V. Powtarzam: starter powinien odbijać pod wpływem iskry z pewnym impetem ale z jakim odbija u ciebie to nie wiem 

- miklek
- Posty: 70
- Rejestracja: 2007-01-29, 23:56
- GG: 0
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
no odbija z dość dużym impetem czasami nawet potrafi tak mocno że odrzuca mi nogę wyżej niż kierownice a no i kilka razy jak odrzuciło to uderzyłem z kolanka w kierownice a to jest raczej bolesne ale skoro to tak ma być to do odpalania będę ubierać ochraniacze, mojego kolegi 175 praktycznie wcale nie odbija a pali od 1 kopa wiec nie wiem czemu moja tak odbija a tankujemy na tej samej stacji
- irek
- Posty: 569
- Rejestracja: 2007-01-03, 17:20
- GG: 7348413
- Moje maszyny: Komar, WSK 175
- Lokalizacja: Paszczyna
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość