Strona 1 z 1

WSK GIL - problem przy remoncie.

: 2010-10-06, 15:33
autor: agrupa
witam.

Remontuję zwłoki GIL-a której jakiś czas temu niechcący dostałem.
(Z tabliczki wynika że to 78r, motocykl mocno niekompletny -teraz już dokompletowałem. Jeżeli ktoś ma zdjęcia oryginalnych Gil-ów z tego rocznika proszę o pomoc, będzie łatwiej odbudować zgodnie ze specyfikacją)
Jako że w WSK-ach nie jestem mocny to mam problem z takimi tematami.
Proszę o pomoc, forum przekopałem ale odpowiedzi na moje pytania nie znalazłem.

1. Krzywa rama? Motocykl wygląda na bezwypadkowy, oryginalny lakier itp. zastanawiam się czy możliwe żeby tak to spasowali?
Poprawiać to czy zostawić? Proszę spojrzeć na tylną część ramy i dwa małe wsporniki (te w kształcie kątownika z dwoma otworami)
Obrazek

2. Stopka hamulca nożnego. Ma luz poosiowy czy przy dźwigni (tej z włącznikiem stopu) powinny być jakaś tulejka dystansowa?
Jak powinien być fabrycznie zagięty ten pitol co włącza stop. Mam to pogięte i nie wiem jak ustalić
Proszę o zdjęcia bo rama czeka do malowania a tu taki drobiazg.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

3.Czego mi brakuje żeby zapiąć od doły boczek?
Obrazek

Re: WSK GIL - problem przy remoncie.

: 2010-10-06, 22:57
autor: Wojtek
Boczek wpina się w pręt skierowany w dół a będący dolnym zaczepem paska akumulatora. Niestety nowe paski nie mają już tego odstającego kawałka a samego dolnego zaczepu ze starego paska z tego co pamiętam nie da się włożyć do nowego.

Odnośnie krzywej ramy to zdecydowanie należy coś z tym zrobić. Pozostanie ogromny niedosyt po skończeniu motocykle jeśli to zostawisz.

W dalszym ciągu urzędujesz w garażu przy Ostrobramskiej? Kiedyś się zgadaliśmy że jesteśmy z jednej okolicy i jakoś nie doszło do spotkania.