-
GIENTY
- Posty: 32
- Rejestracja: 2023-09-17, 22:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 KOS 1985r
CZ 350 Typ 472.5 1984r
BMW R1200GSA 2011r
- Lokalizacja: WWL
-
Kontaktowanie:
Post
autor: GIENTY » 2023-11-16, 00:25
Cześć,
Przed rozkręceniem do malowania itp. chciałem doprowadzić swoją WSKę do idealnego stanu użytkowania
Poradziłem sobie z elektryką, wymianą napędu oraz przednim hamulcem i teraz mam problem z tylnym
Aby WSKa hamowała musi być założona tulejka inaczej brakuje gwintu i nie wiem w czym może być problem, okładzin na szczękach jest jeszcze sporo.
Czy może ten pręt stabilizatora hamulca (ten płaskownik) jest innej długości np. od innego modelu? Albo piasta jest bardzo wyrobiona i trzeba zastosować grubsze okładziny?
Pozdrawiam
Daniel
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
adamsky771
- Posty: 165
- Rejestracja: 2016-02-26, 00:53
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B3 1979r
- Lokalizacja: Sowina
-
Kontaktowanie:
Post
autor: adamsky771 » 2023-11-16, 04:41
Listwa stabilizatora wydaje się raczej ok. Położenie dźwigni rozpieraka jest już "nienaturalne" podobnie jak dodatkowa tulejka. Zakładam, ze hamulec na zdjęciu jest zwolniony. Masz możliwość pomiaru średnicy przedniej i tylnej piasty? to sprawdź tą różnicę. Jeśli jest tak samo (+/- 2mm) a wtłoczona metalowa tuleja w piaście ma jeszcze sporo "mięsa" to ewentualnie można "powiększyć" rozpierak. To tylko propozycja, bo nie widzę poszczególnych elementów (szczęki, wnętrze piasty, rozpierak itd). Masz możliwość daj fotki tych elementów.
-
GIENTY
- Posty: 32
- Rejestracja: 2023-09-17, 22:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 KOS 1985r
CZ 350 Typ 472.5 1984r
BMW R1200GSA 2011r
- Lokalizacja: WWL
-
Kontaktowanie:
Post
autor: GIENTY » 2023-11-16, 16:29
adamsky771 pisze: ↑2023-11-16, 04:41
Masz możliwość pomiaru średnicy przedniej i tylnej piasty? to sprawdź tą różnicę. Masz możliwość daj fotki tych elementów.
Przednie szczęki są większe od tylnych więc nie wiem, czy jest sens mierzenia. A co do fotek to muszę rozkręcić.
-
jjaworskyy
- Posty: 2080
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz
- Lokalizacja: Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jjaworskyy » 2023-11-16, 19:02
Po zdjęciu widać, że dźwignia rozpieraka jest mocno przeciągnięta w lewą stronę... Zużyty rozpierak, okładziny szczęk lub same szczęki w miejscu styku z rozpierakiem,albo sam bęben

-
adamsky771
- Posty: 165
- Rejestracja: 2016-02-26, 00:53
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B3 1979r
- Lokalizacja: Sowina
-
Kontaktowanie:
Post
autor: adamsky771 » 2023-11-17, 04:41
Jeśli wszystkie współpracujące elementy nie mają śladów znacznego zużycia to zostaje tylko hipoteza, że masz szczęki od Z-tki lub L-ki - są ponoć mniejsze na średnicy.
https://wueska.pl/viewtopic.php?f=9&t=4 ... ki#p619116
Ja np teraz składam Ztke z 59r i tam mam oryginalnie szersze rozpieraki - jak reszta nie mierzyłem.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości