Renowacja kół - porady, uwagi, rozwiązania
- glutek21
- Posty: 257
- Rejestracja: 2010-12-13, 16:04
- GG: 266895
- Moje maszyny: WSK M21W2S Dudek
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja kół - porady, uwagi, rozwiązania
Ale amelinium nie pomalujesz ;P Ja kupiłem używaną obręcz MZ wypolerowałem i zaplotłem, prezentuje się tak:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- bartbul
- Posty: 6
- Rejestracja: 2012-05-03, 23:33
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk:
[m21w2
m06b3
m06-l ]
Java [ 356 ] - Lokalizacja: Legnica
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja kół - porady, uwagi, rozwiązania
Hah, nie polamuje
Tak poważnie to ładnie Ci to 'glutek' wyszło, właśnie się zastanawiam którą obręcz zamówić, zależy mi na tym żeby była jak najszersza. Z tymi od MZ nie ma problemów? np. że nyple źle siadają czy coś? Już poczytałem trochę i pomaluje to proszkowo, w sumie tanio to wychodzi u znajomego pana.



- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja kół - porady, uwagi, rozwiązania
A Ty jak dajesz załączniki? Co!?
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja kół - porady, uwagi, rozwiązania
Nie chce mi się, bo i tak każdy to olewa (jak zwrócisz uwagę to jesteś zły admin... i tak na koniec Cię tak zapamiętają
)

- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja kół - porady, uwagi, rozwiązania
I myk! Do Admina ^^
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja kół - porady, uwagi, rozwiązania
Uprzejmie donoszę, iż... 

- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja kół - porady, uwagi, rozwiązania
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 2012-08-02, 10:23
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk m06
- Lokalizacja: dębica
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja kół - porady, uwagi, rozwiązania
Witam
Wydaje mi się że ten wątęk będzie odpowiedni poszukuję kogoś kto jest w stanie zapleść i wycentrować koła do WSK.
Niestety moje rafki po malowaniu proszkowym okazały sie nie do wycentowania.
Widzę po przeczytaniu wątku dotyczącego kół że jest z tym problem chętnie to komuś zlecę zakup odpowiednich rawek i zaplecenie z centrowaniem , jakieś namiary ? jestem z Podkarpackiego ale moge wysłać w polskę.
Pozdrawiam
Wydaje mi się że ten wątęk będzie odpowiedni poszukuję kogoś kto jest w stanie zapleść i wycentrować koła do WSK.
Niestety moje rafki po malowaniu proszkowym okazały sie nie do wycentowania.
Widzę po przeczytaniu wątku dotyczącego kół że jest z tym problem chętnie to komuś zlecę zakup odpowiednich rawek i zaplecenie z centrowaniem , jakieś namiary ? jestem z Podkarpackiego ale moge wysłać w polskę.
Pozdrawiam
- Halski
- Posty: 209
- Rejestracja: 2011-12-29, 11:33
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 1980r.
SHL M04 1953r.
SHL M17 Gazela 1969r.
... - Lokalizacja: LPU
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja kół - porady, uwagi, rozwiązania
A próbowałeś w najbliższym serwisie rowerowym?
- Feldgrau
- Posty: 150
- Rejestracja: 2012-10-31, 19:16
- GG: 0
- Moje maszyny: M06 B3 '73
M21 W2 '78 - Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja kół - porady, uwagi, rozwiązania
Panowie czy przy renowacji obręczy kierowac się doborem koloru farby na zasadzie starej pozostałej na obręczach czy jest jakiś konkretny nr RAL?
- iron_bird
- Posty: 629
- Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
- GG: 9680903
- Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r - Lokalizacja: Zagórów - PSL
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja kół - porady, uwagi, rozwiązania
9006. Szary metaliczny. Jak masz oryginalny lakier na feldze to możesz poprosić o dobranie takiego też koloruFeldgrau pisze:Panowie czy przy renowacji obręczy kierowac się doborem koloru farby na zasadzie starej pozostałej na obręczach czy jest jakiś konkretny nr RAL?
- Pazur
- Posty: 94
- Rejestracja: 2012-12-21, 15:15
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK175, Jawa 350CR, Trike Garbus/Subaru
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja kół - porady, uwagi, rozwiązania
Dobry temat, pomocny przy renowacji motocykla. Co do samego malowania proszkowego to cały czas się waham czy ma to być szary, srebrny czy biały jak reszta karoserii. Nyple i szprychy wyczyściłem w dimerze, szprychy jeszcze wypoleruję pastą tempo - zobaczę co wyjdzie. Opony kupię nowe, te mitasy są całkiem ładne jak do wski, te moje stomile z 83r. szkoda zakładać chociaż są w dobrym stanie.
Nie zostawiajcie za długo bębnów w płynie typu "dimer" czy "onfeter" (czy jak to się piszę) bęben zrobił się szary i aluminium zaczęło się utleniać. szybkie mycie w wodzie i płynie do garów, suszenie, drapanie druciakiem i nawet uratowany. teraz to juz tylko szkiełkowanie lub proszkowe malowanie.
Jedyna dobra rzecz po tym moczeni to to ze wszystkie syfy się rozpuściły - wytrawiło że ho ho.
Nie zostawiajcie za długo bębnów w płynie typu "dimer" czy "onfeter" (czy jak to się piszę) bęben zrobił się szary i aluminium zaczęło się utleniać. szybkie mycie w wodzie i płynie do garów, suszenie, drapanie druciakiem i nawet uratowany. teraz to juz tylko szkiełkowanie lub proszkowe malowanie.
Jedyna dobra rzecz po tym moczeni to to ze wszystkie syfy się rozpuściły - wytrawiło że ho ho.
Kobieta w niczym nie wygląda tak dobrze jak w niczym.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja kół - porady, uwagi, rozwiązania
Na obręcze polecałbym albo szary albo czarny - ciężko operować takimi określeniami, bo nie jesteśmy kobietkami i nie znamy ekri albo łososiowego
. W każdym bądź razie, 9006RAL jest sprawdzony
.
Uważaj ze szprychami. Jeśli je wypolerujesz to po czasie zardzewieją. Najlepiej daj je w ocynk i miej pewność, że nie będziesz musiał rozbierać koła po sezonie


Uważaj ze szprychami. Jeśli je wypolerujesz to po czasie zardzewieją. Najlepiej daj je w ocynk i miej pewność, że nie będziesz musiał rozbierać koła po sezonie

- Garry1
- Posty: 395
- Rejestracja: 2011-12-27, 15:54
- GG: 7047182
- Moje maszyny: Wsk 125
Ogar 200
Komar mr230
Honda mb8
dt 80 mx
sr2 - Lokalizacja: Konin/Poznań
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja kół - porady, uwagi, rozwiązania
Jakie jest dopuszczalne bicie po centrowaniu??
Składałem ostatnio 2 koła, obręcze strasznie sfatygowane, po chromowaniu(więc też poszlifowane gdzie nie gdzie...), do ideału im zdecydowanie daleko. Jakoś wyszlo, ale nie wiem czy mogę zostawić bicie takie jakie jest
Składałem ostatnio 2 koła, obręcze strasznie sfatygowane, po chromowaniu(więc też poszlifowane gdzie nie gdzie...), do ideału im zdecydowanie daleko. Jakoś wyszlo, ale nie wiem czy mogę zostawić bicie takie jakie jest

- grack
- Posty: 194
- Rejestracja: 2013-04-19, 21:09
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 Sport "S1"
- Lokalizacja: Płock
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja kół - porady, uwagi, rozwiązania
Panowie, czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenia z tymi obręczami z allegro za ok 60-80 złotych? Zważywszy że samo chromowanie kosztuje pewnie ze dwa razy tyle, wydaje mi się ,że są podejrzanie tanie. Aczkolwiek wyglądają ładnie heh.. Jeżeli ktoś z Was na takich jeździ lub jeździł to proszę o opinię czy warto je kupić.
- jjaworskyy
- Posty: 2080
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja kół - porady, uwagi, rozwiązania
A jak się ma sprawa jeśli moje piasty są pomalowane pędzelkiem i farbą olejną?? Lepiej moczyć w skansolu i zdzierać farbę i po tym polerka czy oddać do piaskowania i wtedy szkiełkowanie ( o ile tak można)?
-
- Posty: 129
- Rejestracja: 2013-05-18, 22:06
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Trzebnica
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja kół - porady, uwagi, rozwiązania
Ja ściągałem takim środkiem glutopodobnym :} smarujesz, puchnie farba 15 min i ściągasz szmatką i tak parę cykli, później dałem to znajomemu polernikowi, zrobił swoje i dał od razu do chromowania ( bo to jedna firma ;] ) Efekt odbiorę może w przyszłym tygodniu, fotki wrzucę na swój temat o WSCe
Moja maszyna i jej historia :} viewtopic.php?f=71&t=15749
-
- Posty: 129
- Rejestracja: 2013-05-18, 22:06
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Trzebnica
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja kół - porady, uwagi, rozwiązania
Znajomy powiedział mi dzisiaj pewną rzecz dotyczącą zamkniętych łożysk w bębnach kół. Ponoć te osłonięte gumą się nie nadają bo jak się łożysko nagrzewa to ta guma co osłania łożyska zaczyna się przytapiać i robi "bałagan" w łożysku w rezultacie rozsypując się. Co wy o tym sądzicie?
Moja maszyna i jej historia :} viewtopic.php?f=71&t=15749
-
- Posty: 72
- Rejestracja: 2007-05-29, 23:37
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-B3 '78
WSK M21W2 Dudek '76 - Lokalizacja: Sierpc
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość