Witam po dłuższej nieobecności.
Możecie mi poradzić jak rozwiązać sprawę z naciągami kół? Mam założone nieoryginalne kupione bodajże w skuterdebica i po kilku przejazdach nie nadają się do niczego. Myślałem o zakupie używanych oryginalnych i pochromowaniu.
WSK 125 M06 B3 - naciągi kół
- porucznik_M_B
- Posty: 99
- Rejestracja: 2007-06-10, 19:03
- Moje maszyny: M06B3 1980r
sv650S 1999r - Lokalizacja: Dwikozy
- Kontaktowanie:
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Naciągi kół
Pospawaj te co masz, wyszlifuj ładnie i oddaj do ocynku/chromu (jak Cię stać). Inaczej pewności nie ma
.

- porucznik_M_B
- Posty: 99
- Rejestracja: 2007-06-10, 19:03
- Moje maszyny: M06B3 1980r
sv650S 1999r - Lokalizacja: Dwikozy
- Kontaktowanie:
Re: Naciągi kół
myślałem jeszcze żeby oryginały "wzmocnić" spawem
-
- Posty: 634
- Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350 - Lokalizacja: Gliwice
- Kontaktowanie:
Re: Naciągi kół
Współczesne podróbki mają prostą blachę. W oryginale blacha, przez którą przechodzi oś koła, jest odsadzona i do niej zgrzewana jest śruba naciągu. Kolejna różnica to wielkość nakrętki. Ze względu na to, że współczesne blachy nie są odsadzone nakrętka jest ogromna (w stosunku do oryginału) i ma bardzo głębokie zatoczenie.
- porucznik_M_B
- Posty: 99
- Rejestracja: 2007-06-10, 19:03
- Moje maszyny: M06B3 1980r
sv650S 1999r - Lokalizacja: Dwikozy
- Kontaktowanie:
Re: Naciągi kół
w takim razie muszę poszukać ładnych oryginałów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości