Witam posiadam wsk 125 m06 z roku 1959. postanowieniem ją odrestaurować i mam w związku z tym pytanie czy w przednich i tylnych amortyzatorach powinien być olej?? Bo po odwróceniu przedniego amortyzatora sprężyna do dołu nic nie wylatuje.Mam też pytanie jak odkręcić nakrętkę korpusu amortyzatora żeby nic nie zniszczyć zwłaszcza chodzi mi oto jaki ma gwint.Na zdjęciach widać mój motor i moje amortyzatory zęby było wiadomo o czym mowa.Z góry dziękuje za pomoc
http://img526.imageshack.us/img526/8366/40230439.jpg
http://img689.imageshack.us/img689/7026/89572313.jpg
http://img257.imageshack.us/img257/7978/25165639.jpg
Amortyzatory przód i tył WSK M06 1959r. Czy wlewać olej?
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 2009-09-24, 17:10
- GG: 0
- Lokalizacja: Piaseczno
- Kontaktowanie:
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Amortyzatory przód i tył wsk m06 1959r. Czy wlewać olej??
w przednim powinien być towot do jego wciskania są kalamitki
Tylne amortyzatory musisz całkowicie rozebrać czyli wyjąć ten tłoczek z prętem (powinno dać się odkręcić taką nakrętkę pazurkową) wtedy wyciągasz całość ze środka, czyścisz z pozostałości oleju wymieniasz to co się da i zalewasz nowym olejem
Tą nakrętkę najlepiej jest odkręcać kluczem ze szlifierki kontowej (ta do dokręcania tarczy) (nie rozbierałem tych amorów starszego typu ale w tych WSK'owych idealnie pasuje rozstaw tych bolców)
Tylne amortyzatory musisz całkowicie rozebrać czyli wyjąć ten tłoczek z prętem (powinno dać się odkręcić taką nakrętkę pazurkową) wtedy wyciągasz całość ze środka, czyścisz z pozostałości oleju wymieniasz to co się da i zalewasz nowym olejem
Tą nakrętkę najlepiej jest odkręcać kluczem ze szlifierki kontowej (ta do dokręcania tarczy) (nie rozbierałem tych amorów starszego typu ale w tych WSK'owych idealnie pasuje rozstaw tych bolców)
- WSK
- Posty: 423
- Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
- GG: 9912702
- Moje maszyny: Kilka..
- Lokalizacja: Łąki
- Kontaktowanie:
Re: Amortyzatory przód i tył wsk m06 1959r. Czy wlewać olej??
Z instrukcji obsługi WFM:
Zawieszenie przednie:
Stosować silnikowy łój z grafitem koloidalnym, samochodowy smar stały, punkt kroplenia 140C
Tylne:
Silnikowy - Lux 10- Lux 5
Zawieszenie przednie:
Stosować silnikowy łój z grafitem koloidalnym, samochodowy smar stały, punkt kroplenia 140C
Tylne:
Silnikowy - Lux 10- Lux 5
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
"make love, not war"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości