-
Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kosa » 2016-12-20, 10:52
Koledzy natrafiłem na kolejną przeszkodę przy okazji odbudowy Z2 - może ktoś podpowie jak to powinno być? Czy tuleja ruchoma powinna wchodzić w dwustronną nakrętkę z uszczelniaczem czy powinna się na niej opierać? W żaden sposób nie mogę jej wcisnąć do środka a zanim polecę do tokarza wolę się upewnić... Na zdjęciu pokazane o co chodzi:)
Edit: coś mnie się wydaje, że tulejki nie tak założyłem

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
GrubyWSK
- Posty: 40
- Rejestracja: 2016-01-15, 20:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 1980
JAWA 350
WSK M06-L 1961
JAWA 50 1982
- Lokalizacja: Rzeszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: GrubyWSK » 2016-12-20, 13:43
Zamień to na odwrót
-
Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kosa » 2016-12-20, 15:42
To znaczy w kolejności: tuleja stała, tuleja ruchoma i nakrętka? Ruchoma bardzo ciasno wchodzi w lagę chromowaną - chyba czeka mnie szlifowanko... Do tego w tą nakrętkę wchodzi tylko jedno uszczelnienie - na starych schematach kiepsko widać ale chyba tak powinno być?
-
jjaworskyy
- Posty: 2080
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz
- Lokalizacja: Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jjaworskyy » 2016-12-21, 02:24
-
Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kosa » 2016-12-21, 10:12
Spóźniłeś się - oglądałem wczoraj po południu:) Co prawda moje są nieco inne ale generalnie zasada ta sama... Fotki dzisiaj w moim temacie odbudowy Z2....
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość