WSK M06 1958 bordo

Odpowiedz
Gumshield

WSK M06 1958 bordo

Post autor: Gumshield » 2011-01-20, 22:03

Zaczynam kompletować te cudo.
Stan kiedy ja kupiłem to... syf, słoma i zboże w zakamarkach.
Siedzenia na desce- pierwszy raz sie z takim spotkałem nie mam pewności czy od tego modelu, ale kolorystyka by pasowała
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
WSK
Posty: 423
Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
GG: 9912702
Moje maszyny: Kilka..
Lokalizacja: Łąki
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 1958 bordo

Post autor: WSK » 2011-01-21, 20:23

Siedzenie jak najbardziej na desce i szparunek jak najbardziej śmigło ;)
Zapodawaj fotki z kompletowania.
pzdr.
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"

Gumshield

Re: WSK M06 1958 bordo

Post autor: Gumshield » 2011-01-23, 00:03

Fotki bedą
Na dzień dzisiejszy to takie podstawowe braki:
- przedni błotnik
- silnik
- dolnej półki ze sztycą
- wsporników tylnego błotnika
- linek i elektryki
- lampy przód i tył
- kratki na zbiornik, mocowanej srubami

to tak z dużych elementów..wiec jak ktos ma na zbyciu lub wie ze ktoś ma niech da cynk :)

Gumshield

Re: WSK M06 1958 bordo

Post autor: Gumshield » 2011-03-09, 21:31

WSKa się kompletuje :) a także elementy w bardzo złym stanie są zastępowane lepszymi stanami.
Na dzień dzisiejszy doszły takie elementy: przednie zawieszenie, lampa przód z kompletną instalacja, lampa tył, puszki narzędziowe, filtr powietrza, silnik, mocowania bagażnika, przednie zawieszenie, sworzeń kierownicy, górna półka ...pozostało jeszcze kilka elementów do namierzenia min.. licznik, kratka do mocowania na 4 śruby, kolanko, linki, kierownica z mocowaniami na zaślepki, osłona akumulatora, przedni błotnik.
Niestety silnik mam włożony od WFM z 59 roku.... ciężko cokolwiek coś sensownego dostać, a z tego co zaobserwowałem to różnica wizualna to inna kapa olejowa-> WFM vs ZM.
Tą 'stratę' rekompensuje mi ładny stan samego silnika, ponoć 9k przebiegu i jego 'głos" :)

Jak na razie z rzeczy współczesnych jest tylko benzyna i olej :)

Gumshield

Re: WSK M06 1958 bordo

Post autor: Gumshield » 2011-03-11, 15:17

zdjcie0231.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1776
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 1958 bordo

Post autor: Szczepan » 2011-03-11, 16:21

Jeśli możesz to podaj orientacyjną cenę wszystkiego.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Gumshield

Re: WSK M06 1958 bordo

Post autor: Gumshield » 2011-03-11, 16:39

Borewicz pisze:Jeśli możesz to podaj orientacyjną cenę wszystkiego.
Nie wiem czy dobrze cie zrozumiałem - chodzi o poszczególne części czy całe moto :) ale po krótce :

- przednie zawieszenie z półkami-80
- lampa przód z kompletną instalacja- 100
- lampa tył- 20
- puszki narzędziowe - 30
- filtr powietrza "nowy PRL"- 20
- silnik - 250
- stopki kierowcy- 15 zl
- mocowania bagażnika -15
- sworzeń kierownicy - 25
- tłumik- 60 zł

Realnej kasy wyłożyłem stówkę bo sprzedałem silnik S34 w częściach, który nadawał się do remontu a był dołożony do tej WSK + te elementy które wymieniłem na ładniejsze, min. puszki narzędziowe.
Suma sumarum myślę ze moto w całości wyjdzie mnie 700-800 zł

Zauważyłem że jednak muszę mieć głowice ze skośnym wejściem świecy

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1776
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 1958 bordo

Post autor: Szczepan » 2011-03-11, 17:08

Dokładnie o to mi chodziło, dziękuję.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości