-
Abaddon
- Posty: 54
- Rejestracja: 2011-06-22, 17:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 '70
- Lokalizacja: Sędziszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Abaddon » 2011-09-17, 12:26
Cześć. Wskę kupiłem jakiś miesiąc temu. Po przywiezieniu została rozebrana na części z myślą o całkowitej odbudowie. Jednak skończyło się na wyczyszczeniu podzespołów i poskładaniu. W międzyczasie kupiłem jedną brakującą osłonę. Rolgaz i bęben hamulca wziąłem ze złomu.Wymieniłem linki, łożyska, uszczelniacze, pierścienie, sprężynę od biegów i wałek zdawczy. Póki co jeżdżę a właściwie uczę się bo to mój pierwszy motocykl
![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
ogólnie to silnik jest od WFM, brak dużych osłon i kilka innych rzeczy;) Do zrobienia została mi jeszcze instalacja elektryczna i wyregulować gaźnik.
http://www.youtube.com/watch?v=Z747gotbQAU
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
Szczepan
- Posty: 1776
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Szczepan » 2011-09-17, 13:24
Bardzo fajna, lecz musisz uzupełnić trochę braków... Kierownica pochodzi z Wuesek powyżej 75r. Zmień pokrowiec siedzenia bo ten nie jest zbyt estetyczny, oczywiście wkład lampy, no i najważniejsze boczki bez nich to nie B1
![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
. Widzę, że nie masz także osłony łańcucha. Bardzo podobna do mojej B1 zaraz po poskładaniu, z biegiem czasu swoją zrobiłem. Życzę powodzenia i w razie wątpliwości pytaj.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
-
Abaddon
- Posty: 54
- Rejestracja: 2011-06-22, 17:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 '70
- Lokalizacja: Sędziszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Abaddon » 2011-09-17, 13:47
co do kierownicy to wiem że jest od nowszych modeli, lampa jest kompletna tylko jeszcze nie złożona;)
Swoją drogą będąc na złomie po rolgaz to znalazłem również szczątki M06Z2, która mam nadzieję zyska drugą szansę.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
Abaddon
- Posty: 54
- Rejestracja: 2011-06-22, 17:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 '70
- Lokalizacja: Sędziszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Abaddon » 2012-07-17, 13:07
up! Dawno nic nie pisałem. Po doprowadzeniu do używalności silnika przejeździłem zeszłe wakacje. Teraz przyszedł czas na całkowitą renowację. Wieśka rozebrana do ostatniej śrubki czeka na piaskowanie. koła rozplecione, z jednego udało się wykręcić szprychy, w drugim się pourywały. Ale to nic, i tak zamawiam nowe. Piasty idą w polerkę.
Teraz prośba do was. Mógłby ktoś mi wrzucić dokładne zdjęcia jak wygląda mocowanie aku i przedniej łapy silnika? U mnie podstawka pod akumulator jest wycięta a mocowanie silnika coś kombinowane. Chciałbym to ogarnąć przed pomalowaniem ramy.
UP! Wrzucam trochę zdjęć. Kupiłem szprychy, i duże osłony na gaźnik. Udało mi się dostać tylne koło na złomie za 5zł. Prościutkie:) zastąpi teraźniejsze, które pozostawia sporo do życzenia.
Może mi ktoś powiedzieć czy mam dobry stelaż siedzenia? bo nie pasuje mi brak bolca a zamiast niego 2 płaskowniki.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
Abaddon
- Posty: 54
- Rejestracja: 2011-06-22, 17:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 '70
- Lokalizacja: Sędziszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Abaddon » 2012-07-26, 19:36
odświeżam;) nikt nie odpowie na moje pytanie?
-
Skinder
- Posty: 2221
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Skinder » 2012-07-27, 11:47
Podaj rocznik.
-
Abaddon
- Posty: 54
- Rejestracja: 2011-06-22, 17:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 '70
- Lokalizacja: Sędziszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Abaddon » 2012-07-27, 11:55
70rok. typ siedzenia jest dobry i taki zostanie ale jest jakiś dziwny zamek. Zamiast bolca kawałek płaskownika.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości