WSK M06B1 1968

Odpowiedz
Awatar użytkownika
qpa
Posty: 618
Rejestracja: 2011-09-12, 13:11
GG: 0
Moje maszyny: mustang ttr
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: qpa » 2014-01-13, 23:26

Włóż do garnka z gorącą wodą na 30 sekund i przy pomocy jakiejś tulejki uderzaj z góry.

Zwierzak
Posty: 43
Rejestracja: 2011-10-17, 23:22
Moje maszyny: WSK Z2,
WFM 2x
Pannonia
Pegaz 700,750
Motorynka M1,301
Lokalizacja: Jawiszowice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Zwierzak » 2014-01-14, 00:35

Strasznie nieostre te zdjęcia,niewiele tam widzę.
"Każdy z nas jest odpowiedzialny za to co oswoił"

Awatar użytkownika
zmyngut
Posty: 687
Rejestracja: 2011-07-01, 10:20
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125
Lokalizacja: Poniatowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: zmyngut » 2014-01-14, 10:26

Mam rozebrane zawieszenie z dwuramówki- i nie ma ostrych krawędzi. Takie ostre krawędzie są w zawieszeniu z jednoramówki. W dwururce element tłumiący (ten pręt wkręcany w sprężynę) ma większą średnicę niż w nowszych zawieszeniach.

Awatar użytkownika
Anggi1
Posty: 14
Rejestracja: 2012-06-08, 13:22
GG: 0
Moje maszyny: WSK m06 B1 1968
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Anggi1 » 2014-01-14, 19:56

Ogólnie laga ma średnicę 31mm w miejscu gdzie jest umieszczona tulejka jest 30mm

Zygmunt skoro masz rozebrane to mi napiszesz jak to zdjąłeś tą tulejkę ?????

Awatar użytkownika
Anggi1
Posty: 14
Rejestracja: 2012-06-08, 13:22
GG: 0
Moje maszyny: WSK m06 B1 1968
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Anggi1 » 2014-01-16, 23:27

Panowie udało się skorzystałem z podpowiedzi odnośnie podgrzania. Pogrzałem troszkę palnikiem gazowym lage od srodka i bardzo delikatnie tulejke później rura i zbilem lekkimi puknięciami lagę z tulejki.

Dzięki za radę

Awatar użytkownika
fuel123
Posty: 123
Rejestracja: 2012-09-30, 16:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1 '69
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: fuel123 » 2014-01-17, 00:50

Demontujesz tulejki z lag. W jakim celu. Regenerujesz je? Zakładasz nowe tuleje?

Awatar użytkownika
Anggi1
Posty: 14
Rejestracja: 2012-06-08, 13:22
GG: 0
Moje maszyny: WSK m06 B1 1968
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Anggi1 » 2014-01-21, 22:17

Założę nowe bo na jednej ladze jest ona wyszczerbiona :(

Awatar użytkownika
kolo
Posty: 52
Rejestracja: 2013-11-23, 15:17
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125
wsk m06 1960r
MZ ETZ 250
Komar 3
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: kolo » 2014-01-21, 22:27

Powodzenia w pracach,widzę że dbałość o każdy szczegół.Oby tak dalej ;-)

Awatar użytkownika
Baracuzzz
Posty: 86
Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600
Lokalizacja: Jasło
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Baracuzzz » 2014-01-22, 17:52

W końcu dostałem chromy. Jakość wykonania super - lustro :). Prace pójdą do przodu.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
peter125-175
Posty: 1336
Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
Moje maszyny: 50 sztuk
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: peter125-175 » 2014-01-22, 18:30

Baracuzzz pisze:W końcu dostałem chromy. Jakość wykonania super - lustro :). Prace pójdą do przodu.
Ile cię taka zabawa kosztowała :?: :) .

Awatar użytkownika
krzysiek200
Posty: 880
Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77
Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: krzysiek200 » 2014-01-22, 18:39

I gdzie robiłeś?

Awatar użytkownika
Baracuzzz
Posty: 86
Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600
Lokalizacja: Jasło
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Baracuzzz » 2014-01-22, 19:59

Robiłem w Tiger-Chrom. Dałem za wszystko 650 PLN.

Awatar użytkownika
miuosh1
Posty: 216
Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
Lokalizacja: Krępsko
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: miuosh1 » 2014-01-23, 17:22

Wykonanie bardzo dobre ! :)

Awatar użytkownika
Baracuzzz
Posty: 86
Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600
Lokalizacja: Jasło
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Baracuzzz » 2014-01-29, 23:10

Prace poszły do przodu. Zostały tylko drobne sprawy jak podłączenie wszystkich linek i reszty przewodów. Motocykl już może stać na dwóch kołach o własnych siłach :) - poczuł ziemię po remoncie. Odwróconą naklejkę na bak już mam tak że bez spiny :). Przygoda związana z remontowaniem WSK'i pomału dobiega końca. Powiem jedno - kto sam nie zrobi motoru od podstaw nie ma pojęcia ile to kosztuje czasu i pieniędzy. Chromy od osy poszły do renowacji i kolejna czeka do roboty. Między czasie ojciec kupił i remontuje Rometa 200 (ogara) a brat Delte karpaty tak że cały czas coś się dzieje :). Pozdrawiam wszystkich majsterkowiczów :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
miuosh1
Posty: 216
Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
Lokalizacja: Krępsko
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: miuosh1 » 2014-01-29, 23:17

Baracuzzz pisze:Prace poszły do przodu. Zostały tylko drobne sprawy jak podłączenie wszystkich linek i reszty przewodów. Motocykl już może stać na dwóch kołach o własnych siłach :) - poczuł ziemię po remoncie. Odwróconą naklejkę na bak już mam tak że bez spiny :). Przygoda związana z remontowaniem WSK'i pomału dobiega końca. Powiem jedno - kto sam nie zrobi motoru od podstaw nie ma pojęcia ile to kosztuje czasu i pieniędzy. Chromy od osy poszły do renowacji i kolejna czeka do roboty. Między czasie ojciec kupił i remontuje Rometa 200 (ogara) a brat Delte karpaty tak że cały czas coś się dzieje :). Pozdrawiam wszystkich majsterkowiczów :)

Piękny sprzęcik !!! Piąteczka za to, że WSK stoi w pokoju hehe , dokładnie jak mówisz kto sam nie zrobi motoru od podstaw nie ma pojęcia w temacie renowacji i jak to naprawdę jest z tymi kosztami które zazwyczaj przez nie przewidziane sprawy się mnożą i mnożą, i mam nadzieję, że i moja B1 będzie się tak pięknie prezentowała choć co prawda w czarnym kolorze :)

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: AudioBas » 2014-01-29, 23:51

Co tam masz za obręcze kół?
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Baracuzzz
Posty: 86
Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600
Lokalizacja: Jasło
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Baracuzzz » 2014-01-31, 00:31

Jakieś tanie chińczyki z allegro.

Awatar użytkownika
Wilq
Posty: 21
Rejestracja: 2013-11-13, 01:41
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-64 '67 Komar 2350 '73
Lokalizacja: Kraków, Nowy Sącz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Wilq » 2014-02-13, 20:14

Bardzo ładnie, na wiosnę będzie gotowa :D

crazyduck
Posty: 121
Rejestracja: 2012-12-20, 17:04
GG: 0
Moje maszyny: wsk cafe racer
Lokalizacja: cbr
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: crazyduck » 2014-02-14, 00:01

jestem w trakcie renowacji takiej samej B1..... ogólnie dobra robota z tym,ze małe ale nakrętki kolpakowe trochę szpecą zawłaszcza mocowanie przedniej lampy

Awatar użytkownika
Baracuzzz
Posty: 86
Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600
Lokalizacja: Jasło
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Baracuzzz » 2014-02-28, 22:43

Skarby po chromowaniu.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości