



I tu jest ten dylemat, dać łącznie 250 zł za malowanie i piaskowanie u Tomka czy wziąć papier ścierny i trzeć za pół darmo a za zaoszczędzone pieniądze kupić brakujące lub zepsute klamoty (m.in. tłumik). Afe, się pomyśli, najpierw coś nazbieram.Baracuzzz pisze:Nie dziw się że kolega nie ma super budżetu na remont - ma w końcu 16 lat. Jeżeli chodzi o samą wycenę piaskowania którą podał (250 PLN), to gruba przesada. U nas w okolicy piaskują za 80. To że chce mu się wszystko wyczyścić ręcznie to naprawdę podziwiam. Wiadomo że lepiej zapłacić i samo się robi. Ale taki własnoręcznie zrobiony motor, gdzie każda śrubka przeszła przez ręce ma duszę. Jak się nie urobisz przy remoncie swojego klasyka to go nie docenisz.
250 łącznie za malowanie i piaskowanieSarmat pisze: I tu jest ten dylemat, dać łącznie 250 zł za malowanie i piaskowanie u Tomka czy wziąć papier ścierny i trzeć za pół darmo a za zaoszczędzone pieniądze kupić brakujące lub zepsute klamoty (m.in. tłumik). Afe, się pomyśli, najpierw coś nazbieram.
Sarmat pisze:Witam
Dodaje kolejną paczkę zdjęć. Część to nowy nabytek, a co do kolanka i tłumika mam pytanie, w takim stanie odnawiać czy kupić nowe? Z tego co wiem to w tłumiku jest wypalona elektrodą dziura by leciał nim dym
Co z kierownicą? Trzeć i co? Cynkować? Chromować?
Pozdr
Jeśli zapłaciłeś za te parę drobiazgów http://imgur.com/5kiCcVG 100zł netto (123zł brutto) to uważam, że zawyżyli cenę ocynku na konto chromów, bo za nie coś mało zawołali. W mojej okolicy kasują maksymalnie 20zł za kilogram ocynku.miuosh1 pisze: plus 100zł netto za ocynki zapraszam do mojego postu jeżeli chcesz zobaczyć ile tego było Podrawiam i życzę powodzenia z restauracją !
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość