Wsk M06 B1 1970r
- Student
- Posty: 106
- Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
- Lokalizacja: Puławy,Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r
Po znajomości :d transakcja bez gotówkowa hehe niestety większe elementy takie jak lagi i kierownica nie da rady muszę oddać gdzieś do zakładu
-
- Posty: 50
- Rejestracja: 2013-10-28, 20:20
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 KOS '85
Wsk 125 Garbuska '74,
WSK LELEK '75
WSK M06 - Lokalizacja: Maków Mazowiecki
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r
Rozumiem ze cięzko zmieścic kierownicę pod kurtką. 

- Student
- Posty: 106
- Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
- Lokalizacja: Puławy,Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r
Haha pewnie tak, nie wnikam im mniej wiem tym zdrowszy jestem
Edit. Zabrałem się za silnik, wnioski są takie: specjalnej tragedii nie ma, wał do wymiany lub regeneracji, prawdopodobnie zakupie nowy cylinder w komplecie z tłokiem, na pewno kupie też śruby silnika bo te co były to istna tragedia. Ile ja się męczyłem, żeby rozkręcić kartery, śruby wyrobione na maxa. Koło zamachowe też takie (dziwy) nitowane na gwoździa haha zastanawiam się czy wymienić, w sumie bicia nie było
Z tym kołem to dobre jaja wstawię zdjęcia to sami zobaczycie 
Edit. Zabrałem się za silnik, wnioski są takie: specjalnej tragedii nie ma, wał do wymiany lub regeneracji, prawdopodobnie zakupie nowy cylinder w komplecie z tłokiem, na pewno kupie też śruby silnika bo te co były to istna tragedia. Ile ja się męczyłem, żeby rozkręcić kartery, śruby wyrobione na maxa. Koło zamachowe też takie (dziwy) nitowane na gwoździa haha zastanawiam się czy wymienić, w sumie bicia nie było


- Student
- Posty: 106
- Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
- Lokalizacja: Puławy,Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r
Albo jestem ślepy albo nie widzę opcji edytuj, no nic. Kartery umyte takim szajsem za 9 z groszami. W sumie efekt zadowalający, zanieczyszczenia usunięte, smary oleje i tym podobne badziewie. Wał zakupiłem wcześniej, łożyska itp też. Jeszcze parę gratów i składam silnik. Myślę, że nastąpi to za dwa tygodnie po wypłacie 

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Grinch
- Posty: 236
- Rejestracja: 2015-12-03, 00:26
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B3
WSK M06 B1
WSK M21W2 KOBUZ - Lokalizacja: PL
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r
wydaje się Wam PanowieJarlys2 pisze:Rozumiem ze cięzko zmieścic kierownicę pod kurtką.

Proste jak drut

Działaj Działaj Student!
- Student
- Posty: 106
- Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
- Lokalizacja: Puławy,Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r
Mam nadzieje teraz podgonić robotę, paczka dla Ciebie z gratami już spakowana, wyślę ją czwartek/piątek ale to i tak zadzwonię do Ciebie. Już nie mogę się doczekać efektu!Grinch pisze:wydaje się Wam PanowieJarlys2 pisze:Rozumiem ze cięzko zmieścic kierownicę pod kurtką.
Proste jak drut
Działaj Działaj Student!

- Student
- Posty: 106
- Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
- Lokalizacja: Puławy,Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r
Dzisiejsza paczka plus małe zakupy. Mam pytanie odnośnie pierwszego zdjęcia, w katalogu jest napisane, że jest to pierścień uszczelniający oraz jego wymiary. Poszedłem z tym (czymś) do sklepu z łożyskami uszczelkami itp i w sumie nie mieli nic podobnego. Panowie nie wiedzieli też gdzie by dostać taki pierścień. Pomożecie?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- krzysiek200
- Posty: 880
- Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77 - Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r
Pierwszy raz cos takiego widze.
- Sarmat
- Posty: 375
- Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
- Moje maszyny: WSK 125 B1
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r
Pierścień usczelniający z tego miejsca wygląda inaczej. Też nie wiem co to jest
- Student
- Posty: 106
- Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
- Lokalizacja: Puławy,Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r
to wychodzi na to, że w tej blaszce powinien być simering o wymiarach 25x35x7 ? Nie ma to jak pozostałości napraw z dawnych lat, Czeski film 

- Sarmat
- Posty: 375
- Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
- Moje maszyny: WSK 125 B1
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r
Nie jestem pewien, ale o ile pamiętam to u mnie był stalowy pierścień w tej oprawce który to uszczelniał. Ale nie jestem pewien, wolałbym by się inni wypowiedzieli 

- Student
- Posty: 106
- Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
- Lokalizacja: Puławy,Lublin
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 176
- Rejestracja: 2013-12-27, 12:25
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3 1976r
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r
oprócz simmeringu też tam jest tulejka : http://www.skuterdebica.hg.pl/inc/display.php?id=1105
- Student
- Posty: 106
- Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
- Lokalizacja: Puławy,Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r
zgadza się tuleja była, tylko nie wiem co z tym simeringiem standardowy tam był?krisu92 pisze:oprócz simmeringu też tam jest tulejka : http://www.skuterdebica.hg.pl/inc/display.php?id=1105
- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r
Ja mam coś z oczami czy lakier wyszedł matowy?
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
- Student
- Posty: 106
- Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
- Lokalizacja: Puławy,Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r
Dobrze widzisz, lakier jest matowy bo go zmatowiłem. tzn był akryl bez bezbarwnego, ale lakiernik podpowiedział abym zmatowił zapodał linie i prysną bezbarwnym tak też zrobiłem, teraz tylko czekam na ciepło aby zapodać bezbarwnygramsiu pisze:Ja mam coś z oczami czy lakier wyszedł matowy?
- Student
- Posty: 106
- Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
- Lokalizacja: Puławy,Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r
Panowie! posłusznie melduje, że wszystkie części już pochromowane
Dzisiaj dostałem paczkę od użytkownika Grinch a oto efekty
wyszło świetnie!


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Szymku
- Posty: 135
- Rejestracja: 2015-08-10, 19:19
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125 ,komar
- Lokalizacja: B-tów
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r
Pięknie Panie lecisz z tematem.
Będę doglądał Twoje poczynania bo czekam na efekt finalny malowania:)
Będę doglądał Twoje poczynania bo czekam na efekt finalny malowania:)
- Student
- Posty: 106
- Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
- Lokalizacja: Puławy,Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r
Już doczekać się nie mogę odpowiedniej temperatury na lakierowanie heheSzymku pisze:Pięknie Panie lecisz z tematem.
Będę doglądał Twoje poczynania bo czekam na efekt finalny malowania:)
-
- Administrator
- Posty: 734
- Rejestracja: 2012-01-18, 22:11
- GG: 2507850
- Moje maszyny: Wsk MR16 T
Wsk 125 Kos,
Wsk 175 kobuz,
Romet chart 211 - Lokalizacja: Miłoszyce
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r
masz gdzieś zdjjecia gratów przed oddaniem do ocynku ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość