WSK M06 1957r
- Muciek
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 1957r
9 bar to dośc dużo , chyba że ten czujnik Ci coś oszukuje w górę.Tutaj wycinek z książki.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 399
- Rejestracja: 2012-01-15, 20:32
- Moje maszyny: WFM M06 1966
WSK M06 1957
MZ RT 125/2 1956
WSK KOBUZ 1978 - Lokalizacja: Hańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 1957r
Możliwe że taki wysoki wynik wyszedł przez to że mierzyłem na zamkniętej przepustnicy
Nie wytrzymałem i mimo że dziś święto to musiałem zdjąć pokrywę, ach ta moja ciekawość. Ale teraz przynajmniej nie męczę się z myślami co to się stało, bo wiem że pękł łańcuszek sprzęgłowy. Teraz muszę poszukać informacji czy takie pęknięcie mogło być spowodowane starością czy niewłaściwym złożeniem silnika.
![:roll:](./images/smilies/rolleyes.gif)
Moja WSK M06 1957r
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
-
- Posty: 445
- Rejestracja: 2014-04-14, 18:18
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 '80;
HondaXR600R '93; Varadero 125, Junaki - Lokalizacja: Jablonna
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 1957r
jednym i drugim.
a silnik nie mial czasem zwiększanego stopnia sprężania (planowanej głowicy) ?
a silnik nie mial czasem zwiększanego stopnia sprężania (planowanej głowicy) ?
Troche o naszym Wieslawie: viewtopic.php?f=72&t=18728
- czankete
- Posty: 1301
- Rejestracja: 2013-09-26, 10:08
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK, WFM, SHL i inne
- Lokalizacja: Köpingebro - Sweden
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 1957r
...przy zamkniętej przepustnicy będzie zawsze niższe wskazanieszef100 pisze:Możliwe że taki wysoki wynik wyszedł przez to że mierzyłem na zamkniętej przepustnicy
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- daroohd
- Posty: 2305
- Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk Lelek.
- Lokalizacja: Skała
Re: WSK M06 1957r
9 barów aż taki wynik, może 90psi = 6,2 bara i to by było prawdziwsze przy używanym silniku u mnie na 6 barach z groszami ciągnie jak szalona, kolega czekane pomylił chyba z samochodem wynik sprężania i remontu.
Silnik musi być ciepły nie mniej niż 80 stopni, i gaz do dechy, kopiesz aż stanie wskazówka.
Silnik musi być ciepły nie mniej niż 80 stopni, i gaz do dechy, kopiesz aż stanie wskazówka.
- czankete
- Posty: 1301
- Rejestracja: 2013-09-26, 10:08
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK, WFM, SHL i inne
- Lokalizacja: Köpingebro - Sweden
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 1957r
...dla zainteresowanych: przed chwilą zrobiłem przykładowy pomiar - silnik rozgrzany, od remontu głównego około 800km przejechane, cienka uszczelka pod głowicą, przepustnica otwarta maksymalnie - za trzecim kopnięciem wskazówka ciśnieniomierza zatrzymuje się równo na wartości 12 Bar i nieco za kreską 12 kg/cm2 ![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
- Posty: 399
- Rejestracja: 2012-01-15, 20:32
- Moje maszyny: WFM M06 1966
WSK M06 1957
MZ RT 125/2 1956
WSK KOBUZ 1978 - Lokalizacja: Hańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 1957r
Jak złożę ponownie silnik to zmierzę jeszcze raz ciśnienie i nagram film ![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
Moja WSK M06 1957r
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
- daroohd
- Posty: 2305
- Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk Lelek.
- Lokalizacja: Skała
Re: WSK M06 1957r
jak ma takie ciśnienie to ciekawe ile ma KM.
-
- Posty: 399
- Rejestracja: 2012-01-15, 20:32
- Moje maszyny: WFM M06 1966
WSK M06 1957
MZ RT 125/2 1956
WSK KOBUZ 1978 - Lokalizacja: Hańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 1957r
No i dziś rozebrałem silnik a raczej wczoraj bo już po północy
Było w planach w poniedziałek go rozebrać ale męczyłem się ze zrobieniem uchwytu montażowego na silnik i jakoś coś mi wyszło. Przy rozbiórce niebo a ziemia jak się ma uchwyt
Zamierzałem nagrać film z rozbiórki ale nagrałem do momentu chęci ściągnięcia sprzęgła wtedy dorobiłem ściągacz i nie włączyłem kamerki i tak już poszło bez zdjęć ani filmu
Silnik kupowałem który był po niby generalnym remoncie. Rozbierając silnik momentami nie wiedziałem czy płakać czy się śmiać. Ktoś wsadził półksiężyc z wsk 175, poniżej zdjęcia z porównaniem z takim jaki powinien być. Przez tą podmiankę zjadło mi zęby w kole zębatym od rozrusznika
![](http://wueska.pl//images/files/x_id_high_thumb_5395_41450.jpg)
![](http://wueska.pl//images/files/x_id_high_thumb_5395_41451.jpg)
Nie zakończyło się na tym. Potem ujrzałem wysokiej klasy łożyska z napisem Jap szkoda że obok jest napis CX. Pewnie niektórzy myślą że to japońskie łożyska
Nie pisał bym o łożyskach ale każde łożysko było zakryte, ten kto składał nie zdjął osłonek i łożyska nie dostawały oleju z mieszanki oraz ze skrzyni.
![](http://wueska.pl//images/files/x_id_high_thumb_5395_41452.jpg)
Miedziana tulejka w korbowodzie przesunęła się w bok a może była tak przesunięta, tulejki w karterach też miały straszny luz. Gniazdo na łożysko pod koszyczkiem jest wyrobione przez co kosz miał luzy. Gniazda łożysk na wale zdrowe. Jutro zawiozę wał i sworzeń do firmy żeby wstawić nową tulejkę albo tą co jest ustawić na swoim miejscu, oraz żeby pomierzyli i ewentualnie poprawili luzy w główce korbowodu, oraz sprawdzić czy wał ma bicia, ewentualnie je zniwelować.
![](http://wueska.pl//images/files/x_id_high_thumb_5395_41453.jpg)
A tak odpoczywają części ewentualnie czekają na wymianę. Jutro muszę jeszcze wyszorować porządnie kartery oraz wytrzasnąć albo palnik albo opalarkę żeby rozgrzać kartery i wyjąć łożyska. O i przypomniało mi się że przez zastosowanie innego korbowodu, korbowód ocierał u dołu o tuleję cylindra.
![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![:)](./images/smilies/smile.gif)
![:-x](./images/smilies/icon_mad.gif)
Silnik kupowałem który był po niby generalnym remoncie. Rozbierając silnik momentami nie wiedziałem czy płakać czy się śmiać. Ktoś wsadził półksiężyc z wsk 175, poniżej zdjęcia z porównaniem z takim jaki powinien być. Przez tą podmiankę zjadło mi zęby w kole zębatym od rozrusznika
![](http://wueska.pl//images/files/x_id_high_thumb_5395_41450.jpg)
![](http://wueska.pl//images/files/x_id_high_thumb_5395_41451.jpg)
Nie zakończyło się na tym. Potem ujrzałem wysokiej klasy łożyska z napisem Jap szkoda że obok jest napis CX. Pewnie niektórzy myślą że to japońskie łożyska
![:-/](./images/smilies/icon_curve.gif)
![](http://wueska.pl//images/files/x_id_high_thumb_5395_41452.jpg)
Miedziana tulejka w korbowodzie przesunęła się w bok a może była tak przesunięta, tulejki w karterach też miały straszny luz. Gniazdo na łożysko pod koszyczkiem jest wyrobione przez co kosz miał luzy. Gniazda łożysk na wale zdrowe. Jutro zawiozę wał i sworzeń do firmy żeby wstawić nową tulejkę albo tą co jest ustawić na swoim miejscu, oraz żeby pomierzyli i ewentualnie poprawili luzy w główce korbowodu, oraz sprawdzić czy wał ma bicia, ewentualnie je zniwelować.
![](http://wueska.pl//images/files/x_id_high_thumb_5395_41453.jpg)
A tak odpoczywają części ewentualnie czekają na wymianę. Jutro muszę jeszcze wyszorować porządnie kartery oraz wytrzasnąć albo palnik albo opalarkę żeby rozgrzać kartery i wyjąć łożyska. O i przypomniało mi się że przez zastosowanie innego korbowodu, korbowód ocierał u dołu o tuleję cylindra.
Moja WSK M06 1957r
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
-
- Posty: 399
- Rejestracja: 2012-01-15, 20:32
- Moje maszyny: WFM M06 1966
WSK M06 1957
MZ RT 125/2 1956
WSK KOBUZ 1978 - Lokalizacja: Hańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 1957r
Silnik dawno złożyłem chodzi o wiele lepiej niż przed tym. Wiem czemu ciśnienie było aż tak wysokie. Było tak ponieważ tłok chiński spuchł i nie miał luzu chodził ciasno w cylindrze
. Pojeździłem troszkę ale ciężko jeździć bez dokumentów więc zrobiłem może z 1km. Głównie jeździłem po łące którą mam za domem. Nie mogę doczekać się aż będzie zarejestrowana. Parę zdjęć z obecnego stanu
![](http://wueska.pl//images/files/x_id_high_thumb_5395_42142.jpg)
![](http://wueska.pl//images/files/x_id_high_thumb_5395_42143.jpg)
![](http://wueska.pl//images/files/x_id_high_thumb_5395_42144.jpg)
W piatek trzeba nagrać film z jazdy![:)](./images/smilies/smile.gif)
![:-/](./images/smilies/icon_curve.gif)
![](http://wueska.pl//images/files/x_id_high_thumb_5395_42142.jpg)
![](http://wueska.pl//images/files/x_id_high_thumb_5395_42143.jpg)
![](http://wueska.pl//images/files/x_id_high_thumb_5395_42144.jpg)
W piatek trzeba nagrać film z jazdy
![:)](./images/smilies/smile.gif)
Moja WSK M06 1957r
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 2013-08-25, 20:36
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125
- Lokalizacja: kujawsko pomorskie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 1957r
[quote="Filip518"]Gdzie kupiłeś sakwy?
to wojskowe chlebaki![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
to wojskowe chlebaki
![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
-
- Posty: 399
- Rejestracja: 2012-01-15, 20:32
- Moje maszyny: WFM M06 1966
WSK M06 1957
MZ RT 125/2 1956
WSK KOBUZ 1978 - Lokalizacja: Hańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 1957r
Dokładnie. Jako że za dwa dałem 10 zl oraz nic nie musiałem przerabiać to jestem zadowolony z zakupu.
Moja WSK M06 1957r
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
- janosikmz19822
- Posty: 353
- Rejestracja: 2012-11-18, 20:02
- GG: 0
- Moje maszyny: shlm06t rys mr 1
- Lokalizacja: Pruszków /Łowicz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 1957r
Powiem Ci że jak byś dobrze zakonserwował ten obecny stan tez by miało to swój urok ale żeby wsk nie szła ku schyłkowi prze utlenianie .
-
- Posty: 399
- Rejestracja: 2012-01-15, 20:32
- Moje maszyny: WFM M06 1966
WSK M06 1957
MZ RT 125/2 1956
WSK KOBUZ 1978 - Lokalizacja: Hańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 1957r
Jaki masz pomysł na zakonserwowanie ? Bo osobiście podoba mi sie taki stan ale nie chcę żeby została zjedzona
Moja WSK M06 1957r
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
- janosikmz19822
- Posty: 353
- Rejestracja: 2012-11-18, 20:02
- GG: 0
- Moje maszyny: shlm06t rys mr 1
- Lokalizacja: Pruszków /Łowicz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 1957r
Szczerze słabo się na tym znam trzeba sam mam złomowatą ramę wsk i mam zamiar ją skompletować tylko a jakieś remonty zostawiam na kiedyś . Po prostu mam zamiar zrobić to co ty zrobić ją na sprawną technicznie i mechanicznie i zakonserwować .
Będę po internecie szperał informacji szukał o konserwacji .
http://oi59.tinypic.com/23h6q1i.jpg
Będę po internecie szperał informacji szukał o konserwacji .
http://oi59.tinypic.com/23h6q1i.jpg
-
- Posty: 399
- Rejestracja: 2012-01-15, 20:32
- Moje maszyny: WFM M06 1966
WSK M06 1957
MZ RT 125/2 1956
WSK KOBUZ 1978 - Lokalizacja: Hańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 1957r
Twoja w sporo lepszym stanie niż moja
Moja WSK M06 1957r
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
- kamildawca
- Posty: 133
- Rejestracja: 2015-10-17, 13:58
- GG: 0
- Moje maszyny: wfm z1956r wskb3 x2 romet 205
WSK M21 W2 S1 Sport 1974r - Lokalizacja: rogi koło krosna
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 1957r
bardzo ładnie uratowana wsk.
potrzebuje takiej lampy jak masz na tylnym błotniku do mojej WFM z 56r ![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![:-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- janosikmz19822
- Posty: 353
- Rejestracja: 2012-11-18, 20:02
- GG: 0
- Moje maszyny: shlm06t rys mr 1
- Lokalizacja: Pruszków /Łowicz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 1957r
Znajomy gadał że do konserwacji tej ramy jest dobry stary płyn hamulcowy.
-
- Posty: 399
- Rejestracja: 2012-01-15, 20:32
- Moje maszyny: WFM M06 1966
WSK M06 1957
MZ RT 125/2 1956
WSK KOBUZ 1978 - Lokalizacja: Hańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 1957r
Kamil ciężki temat z tą lampką bo z tego co pamiętam strasznie się za nią cenią. O płynie muszę sobie poczytać
Moja WSK M06 1957r
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
-
- Posty: 399
- Rejestracja: 2012-01-15, 20:32
- Moje maszyny: WFM M06 1966
WSK M06 1957
MZ RT 125/2 1956
WSK KOBUZ 1978 - Lokalizacja: Hańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 1957r
Panowie, wska dość mocno ściąga na pobocze, Czy to oznacza tylko krzywą ramę czy raczej mogą też być inne opcje ?
Moja WSK M06 1957r
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości