Wsk 125 B1 Rafała

Rafal82r70r
Posty: 74
Rejestracja: 2010-11-01, 12:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK mo6 B3 82r. WSK mo6 B1 70r.
Jawa Ts 350 89r
Lokalizacja: Gostyń w wlkp.
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 B1 Rafała

Post autor: Rafal82r70r » 2011-04-11, 22:34

Witam trochę was w błąd wprowadziłem nie kupywałem samych okładzin ale okładziny już na klockach na allegro coś 30 zł z przesyłką ;) A okładzin chyba samych już nie kupisz jedynie na klockach chociaż nie wiem bo mam 2 komplety klocków z wytartymi okładzinami chciałem im na nowo zanitować okładziny ale nigdzie nie mogłem nowych znależć jedynie z prl ale trochę drogie ;)

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 B1 Rafała

Post autor: Savier » 2011-04-12, 11:25

Tzn kupowałeś całe nowe szczęki? I pasowały bez problemu?

Rafal82r70r
Posty: 74
Rejestracja: 2010-11-01, 12:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK mo6 B3 82r. WSK mo6 B1 70r.
Jawa Ts 350 89r
Lokalizacja: Gostyń w wlkp.
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 B1 Rafała

Post autor: Rafal82r70r » 2011-05-15, 13:06

witam sorry savier za to że nie odp. - tak nowe szczeki mi pasują ;) No wiec do rzeczy B1 przechodzi u mnie remont wizualny i mechaniczny została na nowo pomalowana na ciemnoczerwony kolor trochę jeśniejszy niż oryginały ale mi pasuje rama i parę elementów już poskładane czekam jeszcze na bak i osłony bo dałem znajomemu by on mi to akrylem pomalował rama jest pomalowana autorenolakiem za pomocą pistoleta gdzieniegdzie pojawiły się niewidoczne zacieki co mi się średnio podoba ale nie mam już możliwości tego naprawienia przechodząc dalej motocykl składam na nowych śrubach. Silnik jest zamontowany narazie zastepczy ponieważ oryginalny remontuje zakładam nowy tłok i pierścienie a cylinder do szlifu postaram sie jeszcze założyć nowe tarczki sprzęgłowe i połksięzyc startera reszcza zdaje sie być w dobrym stanie wiec bedzie służyć dalej nie rozpoławiam silnika ponieważ nie widzę sensu tego robić skrzynia chodzi idealnie a wał jeszcze posłuży długi czas .Dobra to tyle z B1 prace nad nią ciągle trwają .Do mojej stajni dołączył jeszcze jeden motocykl jawa 350 ts z 89r już kiedyś tu o niej mówiłem miała silnik w częsciach który dobre poł roku skladałem wkładając w niego sporo nowych cześci nie bede wymieniał które ale powiem tyle nie została w nim żadna zniszczona czesc kasa też w niego poszła nie mała najbardziej zabolał remont wału w zakładzie zapłaciłem 250zł plus nowe łożyska wiec remont wału wyniusł mnie gdzieś 300 zł .Na szczeście w tym motorze tylko silnik wymagał remontu rama była w idealnym stanie piekne oryginalne lakiery , nie po wypadku poprostu idealna .

No wiec reszcze pokażą wam fotki
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 B1 Rafała

Post autor: Savier » 2011-05-15, 16:27

Pomalowałeś żółwik wraz ze śrubami przedniego zawieszenia? :/

Rafal82r70r
Posty: 74
Rejestracja: 2010-11-01, 12:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK mo6 B3 82r. WSK mo6 B1 70r.
Jawa Ts 350 89r
Lokalizacja: Gostyń w wlkp.
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 B1 Rafała

Post autor: Rafal82r70r » 2011-05-15, 18:19

Witam Tak pomalowałem troche głupio to wygląda ale z tych srub i tak już chrom poodchodził wiec pomalowałem żeby zabezpieczyć .

Awatar użytkownika
wujcio
Posty: 1764
Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
GG: 0
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 B1 Rafała

Post autor: wujcio » 2011-05-15, 18:26

wystarczyło dać do ocynku nie musi być odrazu chrom ;)

volksturm
Posty: 63
Rejestracja: 2011-05-12, 14:55
GG: 0
Moje maszyny: CB500, Vespa PK50
Lokalizacja: Stolp

Re: Wsk 125 B1 Rafała

Post autor: volksturm » 2011-05-15, 18:29

nikiel ładny jest jak ktoś takie "złotawe" lubi jest niewiele droższy od ocynku a o wiele tanszy niz chrom.

Rafal82r70r
Posty: 74
Rejestracja: 2010-11-01, 12:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK mo6 B3 82r. WSK mo6 B1 70r.
Jawa Ts 350 89r
Lokalizacja: Gostyń w wlkp.
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 B1 Rafała

Post autor: Rafal82r70r » 2011-05-16, 21:26

Witam nie nie do niklowania napewno nie dam nie stać mnie a zresztą nie wiem gdzie u mnie takie rzeczy sie robi a co do cynkowania to sie zastanawiam bardzo możliwe że oddam te śruby i inne drobiazgi ale mniejsza o to bo to drobnostki nie wiem co zrobić z kierownicą chrom z niej odchodzi i ma lekkie wżery gdzieniegdzie dotychczas była zawsze troche pozaprawiana srebrzanką ale nie wyglądało to dobrze teraz mam zamiar zrobić to lepiej i tu moje pytanie nadało by sie jak bym ztarł ten chrom i pomalował kierownicę na srebny metalik oczywiście dobrymi farbami może nie piecowo ale pistoletem dodałbym wtedy do farby utwardzacza co o tym myślicie ? A wsk ogólnie już jeżdziła silnik zastępczy nawet ładnie chodzi muszę jeszcze kupić nowe linki gazu i sprzęgła bo stare coś cieżko chodzą a założyłem je spowrotem aby żeby ją odpalić i sie przejechać ;)

volksturm
Posty: 63
Rejestracja: 2011-05-12, 14:55
GG: 0
Moje maszyny: CB500, Vespa PK50
Lokalizacja: Stolp

Re: Wsk 125 B1 Rafała

Post autor: volksturm » 2011-05-16, 21:30

u mnie w mieście niklowanie kosztuje w galwanizerii raptem ok 1,5 raza drożej niż ocynk ogniowy.Ale ocynk też nie jest zły.

Awatar użytkownika
Tukan
Posty: 386
Rejestracja: 2008-04-01, 12:24
Moje maszyny: .....
Lokalizacja: pl
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 B1 Rafała

Post autor: Tukan » 2011-05-16, 22:50

Ocynk ogniowy to zabójstwo dla motocyklowych detali. Tylko galwaniczny do takich drobiazgów!

Rafal82r70r
Posty: 74
Rejestracja: 2010-11-01, 12:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK mo6 B3 82r. WSK mo6 B1 70r.
Jawa Ts 350 89r
Lokalizacja: Gostyń w wlkp.
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 B1 Rafała

Post autor: Rafal82r70r » 2011-05-29, 15:36

Witam chciałbym wam zaprezentować złożoną wsk-e napiszcie co w niej jeszcze poprawić .
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Kristy
Posty: 72
Rejestracja: 2010-08-29, 23:50
GG: 0
Moje maszyny: CBR F2/ WSK M06B1
Lokalizacja: Kutno
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 B1 Rafała

Post autor: Kristy » 2011-05-29, 17:37

Szczerze??
Po 1 wywal ten szpetny bagażnik!!! W B1 były montowane tylko te z drutu!!! (przynajmniej z innymi się nie spotkałem)
Po 2 czemu dałeś takie paskudne naklejki na bak??
Po 2 dlaczego zasuwka stacyjki i śruby zawieszenia są czerwone?? Też za ciekawie to nie wygląda
Po 3 Co to za siedzenie?? Wygląda mi na zwykłe od B3 a w B1 były inne.
Po 4 Czy chlapacz z tyłu jest montowany do tablicy rejestracyjnej czy co to jest??

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1776
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 B1 Rafała

Post autor: Szczepan » 2011-05-29, 20:20

Jak dla mnie delikatna fuszera, ohydna naklejka, wszystko upieprzone na czarno i czerwono....
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

hartman

Re: Wsk 125 B1 Rafała

Post autor: hartman » 2011-05-29, 20:31

Ja mam wrażenie ,że bardzo ciężko wygląda tak wska ,a przecież powinno być całkiem na odwrót.Bagażnik jak reszta bym wywalił z miejsca.Naklejka jest paskudna to fakt.Lampa na "ramie" powinna być odsunięta od błotnika ,a nie tak jak teraz bezpośrednio na nim.Chlapacz też jest be.. No i kolor jakiś strasznie mocny wyszedł.Nie wygląda to ładnie.

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 B1 Rafała

Post autor: Stary » 2011-05-29, 21:04

Kristy pisze: Po 3 Co to za siedzenie?? Wygląda mi na zwykłe od B3 a w B1 były inne.
Roczniki 1970/71 miały płaskie siedzenie.

Niepotrzebnie malowałeś taki ładny motocykl :(

Awatar użytkownika
ArtekGS
Posty: 74
Rejestracja: 2007-06-07, 17:30
GG: 0
Moje maszyny: WSK M64 '64
WSK Z2 '62
WSK M06 '64
Lokalizacja: Gdansk
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 B1 Rafała

Post autor: ArtekGS » 2011-05-29, 21:21

Oj, oj.. szkoda WSKi, szkoda Twojej pracy - wyszła wielka kupa.. Gratuluje zaangażowania i godzin spędzonych nad pracą z motocyklem ale efekt nie jest pozytywny.

Szkoda, że taki sprzęt trafił do Ciebie w teraz, a nie za lat kilka kiedy może z większą świadomością wykonałbyś remont.

PS. Czy ten nieszczęsny bagażnik nie jest w ogóle "do góry nogami" ?!! Po drugie miał zniknąć, jak dobrze pamiętam..

Awatar użytkownika
kubaszwiecLBK
Posty: 139
Rejestracja: 2011-04-02, 17:22
GG: 0
Moje maszyny: Jawa Kaczka, Mustang, Simson i 9 polskich motorowerów
Lokalizacja: Lębork
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 B1 Rafała

Post autor: kubaszwiecLBK » 2011-05-30, 13:58

Była taka ładna :(

Rafal82r70r
Posty: 74
Rejestracja: 2010-11-01, 12:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK mo6 B3 82r. WSK mo6 B1 70r.
Jawa Ts 350 89r
Lokalizacja: Gostyń w wlkp.
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 B1 Rafała

Post autor: Rafal82r70r » 2011-05-30, 14:04

Witam Szczerze wiedziałem już to wszystko co mi powiedzieliście chciałem tylko to usłuszeć od was też mi sie efekt nie podoba- naklejka zasłania spieprzone logo -bagażnik przekładam jak mam ochotę raz do B1 raz do B3 -A co do tego że po co malowałem to niestety trzeba już było rama wcześciej była umalowana pędzlem nawet pożądnie nie wyczyszczona nie mogłem na to patrzeć dlatego pomalowałem .Dla mnie wygląda to tak motocykl jest dobrze zabespieczony za pare lat mogę go przemalować spowrotem na czarno bo w tym kolorze wyglądała chyba dożo lepiej . Ale nie mówcie że wtedy było lepiej musielibyście widziec ten motocykl z bliska wtedy rama była jak by urąbana farbą na bród pod błotnikami rdza aż sie kruszyła teraz rama jest dóżo ładniejsza błotniki nie gniją jakieś plusy są zdobyłem chociaż doświadczenie teraz B1 to dla mnie pikuś znam ją na wylot ;)

Awatar użytkownika
xradusx
Posty: 460
Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
Moje maszyny: TT600R
AWO425T
Lokalizacja: Münster
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 B1 Rafała

Post autor: xradusx » 2011-05-30, 14:39

Kurde ale kupa wyszła zbiornik pomalowany i nawet wgnioty nie zaszpachlowane tylny błotnik z dziurą mogłeś chociaż to zalepić jak kasy nie masz i szkoda że jej nie piaskowałeś bo wyszła kupa. o reszcie nie będe powtarzał po innych. I powiedz mi co jest z tymi przednimi lagami dlaczego są takie krzywy bał bym się tym jeździć. albo źle złożone albo zgięte. Ogólnie widać wielką fuszerkę i widać ze moto robione na szybkiego żeby sobie pojeździć.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 B1 Rafała

Post autor: Savier » 2011-05-30, 15:11

ArtekGS pisze:Oj, oj.. szkoda WSKi, szkoda Twojej pracy - wyszła wielka kupa.. Gratuluje zaangażowania i godzin spędzonych nad pracą z motocyklem ale efekt nie jest pozytywny.

Szkoda, że taki sprzęt trafił do Ciebie w teraz, a nie za lat kilka kiedy może z większą świadomością wykonałbyś remont.
W pełni się z tym zgadzam :). Poza tym - lampa jest OK, siedzenie także = specyfikacja na ostatnie lata produkcji. Nie wprowadzajcie w błąd kolegę ;-).

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości