-
Rafal82r70r
- Posty: 74
- Rejestracja: 2010-11-01, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK mo6 B3 82r. WSK mo6 B1 70r.
Jawa Ts 350 89r
- Lokalizacja: Gostyń w wlkp.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Rafal82r70r » 2011-04-11, 22:34
Witam trochę was w błąd wprowadziłem nie kupywałem samych okładzin ale okładziny już na klockach na allegro coś 30 zł z przesyłką

A okładzin chyba samych już nie kupisz jedynie na klockach chociaż nie wiem bo mam 2 komplety klocków z wytartymi okładzinami chciałem im na nowo zanitować okładziny ale nigdzie nie mogłem nowych znależć jedynie z prl ale trochę drogie

-
Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
- Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Savier » 2011-04-12, 11:25
Tzn kupowałeś całe nowe szczęki? I pasowały bez problemu?
-
Rafal82r70r
- Posty: 74
- Rejestracja: 2010-11-01, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK mo6 B3 82r. WSK mo6 B1 70r.
Jawa Ts 350 89r
- Lokalizacja: Gostyń w wlkp.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Rafal82r70r » 2011-05-15, 13:06
witam sorry savier za to że nie odp. - tak nowe szczeki mi pasują

No wiec do rzeczy B1 przechodzi u mnie remont wizualny i mechaniczny została na nowo pomalowana na ciemnoczerwony kolor trochę jeśniejszy niż oryginały ale mi pasuje rama i parę elementów już poskładane czekam jeszcze na bak i osłony bo dałem znajomemu by on mi to akrylem pomalował rama jest pomalowana autorenolakiem za pomocą pistoleta gdzieniegdzie pojawiły się niewidoczne zacieki co mi się średnio podoba ale nie mam już możliwości tego naprawienia przechodząc dalej motocykl składam na nowych śrubach. Silnik jest zamontowany narazie zastepczy ponieważ oryginalny remontuje zakładam nowy tłok i pierścienie a cylinder do szlifu postaram sie jeszcze założyć nowe tarczki sprzęgłowe i połksięzyc startera reszcza zdaje sie być w dobrym stanie wiec bedzie służyć dalej nie rozpoławiam silnika ponieważ nie widzę sensu tego robić skrzynia chodzi idealnie a wał jeszcze posłuży długi czas .Dobra to tyle z B1 prace nad nią ciągle trwają .Do mojej stajni dołączył jeszcze jeden motocykl jawa 350 ts z 89r już kiedyś tu o niej mówiłem miała silnik w częsciach który dobre poł roku skladałem wkładając w niego sporo nowych cześci nie bede wymieniał które ale powiem tyle nie została w nim żadna zniszczona czesc kasa też w niego poszła nie mała najbardziej zabolał remont wału w zakładzie zapłaciłem 250zł plus nowe łożyska wiec remont wału wyniusł mnie gdzieś 300 zł .Na szczeście w tym motorze tylko silnik wymagał remontu rama była w idealnym stanie piekne oryginalne lakiery , nie po wypadku poprostu idealna .
No wiec reszcze pokażą wam fotki
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
- Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Savier » 2011-05-15, 16:27
Pomalowałeś żółwik wraz ze śrubami przedniego zawieszenia?

-
Rafal82r70r
- Posty: 74
- Rejestracja: 2010-11-01, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK mo6 B3 82r. WSK mo6 B1 70r.
Jawa Ts 350 89r
- Lokalizacja: Gostyń w wlkp.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Rafal82r70r » 2011-05-15, 18:19
Witam Tak pomalowałem troche głupio to wygląda ale z tych srub i tak już chrom poodchodził wiec pomalowałem żeby zabezpieczyć .
-
wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: wujcio » 2011-05-15, 18:26
wystarczyło dać do ocynku nie musi być odrazu chrom

-
volksturm
- Posty: 63
- Rejestracja: 2011-05-12, 14:55
- GG: 0
- Moje maszyny: CB500, Vespa PK50
- Lokalizacja: Stolp
Post
autor: volksturm » 2011-05-15, 18:29
nikiel ładny jest jak ktoś takie "złotawe" lubi jest niewiele droższy od ocynku a o wiele tanszy niz chrom.
-
Rafal82r70r
- Posty: 74
- Rejestracja: 2010-11-01, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK mo6 B3 82r. WSK mo6 B1 70r.
Jawa Ts 350 89r
- Lokalizacja: Gostyń w wlkp.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Rafal82r70r » 2011-05-16, 21:26
Witam nie nie do niklowania napewno nie dam nie stać mnie a zresztą nie wiem gdzie u mnie takie rzeczy sie robi a co do cynkowania to sie zastanawiam bardzo możliwe że oddam te śruby i inne drobiazgi ale mniejsza o to bo to drobnostki nie wiem co zrobić z kierownicą chrom z niej odchodzi i ma lekkie wżery gdzieniegdzie dotychczas była zawsze troche pozaprawiana srebrzanką ale nie wyglądało to dobrze teraz mam zamiar zrobić to lepiej i tu moje pytanie nadało by sie jak bym ztarł ten chrom i pomalował kierownicę na srebny metalik oczywiście dobrymi farbami może nie piecowo ale pistoletem dodałbym wtedy do farby utwardzacza co o tym myślicie ? A wsk ogólnie już jeżdziła silnik zastępczy nawet ładnie chodzi muszę jeszcze kupić nowe linki gazu i sprzęgła bo stare coś cieżko chodzą a założyłem je spowrotem aby żeby ją odpalić i sie przejechać

-
volksturm
- Posty: 63
- Rejestracja: 2011-05-12, 14:55
- GG: 0
- Moje maszyny: CB500, Vespa PK50
- Lokalizacja: Stolp
Post
autor: volksturm » 2011-05-16, 21:30
u mnie w mieście niklowanie kosztuje w galwanizerii raptem ok 1,5 raza drożej niż ocynk ogniowy.Ale ocynk też nie jest zły.
-
Tukan
- Posty: 386
- Rejestracja: 2008-04-01, 12:24
- Moje maszyny: .....
- Lokalizacja: pl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Tukan » 2011-05-16, 22:50
Ocynk ogniowy to zabójstwo dla motocyklowych detali. Tylko galwaniczny do takich drobiazgów!
-
Rafal82r70r
- Posty: 74
- Rejestracja: 2010-11-01, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK mo6 B3 82r. WSK mo6 B1 70r.
Jawa Ts 350 89r
- Lokalizacja: Gostyń w wlkp.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Rafal82r70r » 2011-05-29, 15:36
Witam chciałbym wam zaprezentować złożoną wsk-e napiszcie co w niej jeszcze poprawić .
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
Kristy
- Posty: 72
- Rejestracja: 2010-08-29, 23:50
- GG: 0
- Moje maszyny: CBR F2/ WSK M06B1
- Lokalizacja: Kutno
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kristy » 2011-05-29, 17:37
Szczerze??
Po 1 wywal ten szpetny bagażnik!!! W B1 były montowane tylko te z drutu!!! (przynajmniej z innymi się nie spotkałem)
Po 2 czemu dałeś takie paskudne naklejki na bak??
Po 2 dlaczego zasuwka stacyjki i śruby zawieszenia są czerwone?? Też za ciekawie to nie wygląda
Po 3 Co to za siedzenie?? Wygląda mi na zwykłe od B3 a w B1 były inne.
Po 4 Czy chlapacz z tyłu jest montowany do tablicy rejestracyjnej czy co to jest??
-
Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Szczepan » 2011-05-29, 20:20
Jak dla mnie delikatna fuszera, ohydna naklejka, wszystko upieprzone na czarno i czerwono....
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
-
hartman
Post
autor: hartman » 2011-05-29, 20:31
Ja mam wrażenie ,że bardzo ciężko wygląda tak wska ,a przecież powinno być całkiem na odwrót.Bagażnik jak reszta bym wywalił z miejsca.Naklejka jest paskudna to fakt.Lampa na "ramie" powinna być odsunięta od błotnika ,a nie tak jak teraz bezpośrednio na nim.Chlapacz też jest be.. No i kolor jakiś strasznie mocny wyszedł.Nie wygląda to ładnie.
-
Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Stary » 2011-05-29, 21:04
Kristy pisze:
Po 3 Co to za siedzenie?? Wygląda mi na zwykłe od B3 a w B1 były inne.
Roczniki 1970/71 miały płaskie siedzenie.
Niepotrzebnie malowałeś taki ładny motocykl

-
ArtekGS
- Posty: 74
- Rejestracja: 2007-06-07, 17:30
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M64 '64
WSK Z2 '62
WSK M06 '64
- Lokalizacja: Gdansk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: ArtekGS » 2011-05-29, 21:21
Oj, oj.. szkoda WSKi, szkoda Twojej pracy - wyszła wielka kupa.. Gratuluje zaangażowania i godzin spędzonych nad pracą z motocyklem ale efekt nie jest pozytywny.
Szkoda, że taki sprzęt trafił do Ciebie w teraz, a nie za lat kilka kiedy może z większą świadomością wykonałbyś remont.
PS. Czy ten nieszczęsny bagażnik nie jest w ogóle "do góry nogami" ?!! Po drugie miał zniknąć, jak dobrze pamiętam..
-
kubaszwiecLBK
- Posty: 139
- Rejestracja: 2011-04-02, 17:22
- GG: 0
- Moje maszyny: Jawa Kaczka, Mustang, Simson i 9 polskich motorowerów
- Lokalizacja: Lębork
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kubaszwiecLBK » 2011-05-30, 13:58
Była taka ładna

-
Rafal82r70r
- Posty: 74
- Rejestracja: 2010-11-01, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK mo6 B3 82r. WSK mo6 B1 70r.
Jawa Ts 350 89r
- Lokalizacja: Gostyń w wlkp.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Rafal82r70r » 2011-05-30, 14:04
Witam Szczerze wiedziałem już to wszystko co mi powiedzieliście chciałem tylko to usłuszeć od was też mi sie efekt nie podoba- naklejka zasłania spieprzone logo -bagażnik przekładam jak mam ochotę raz do B1 raz do B3 -A co do tego że po co malowałem to niestety trzeba już było rama wcześciej była umalowana pędzlem nawet pożądnie nie wyczyszczona nie mogłem na to patrzeć dlatego pomalowałem .Dla mnie wygląda to tak motocykl jest dobrze zabespieczony za pare lat mogę go przemalować spowrotem na czarno bo w tym kolorze wyglądała chyba dożo lepiej . Ale nie mówcie że wtedy było lepiej musielibyście widziec ten motocykl z bliska wtedy rama była jak by urąbana farbą na bród pod błotnikami rdza aż sie kruszyła teraz rama jest dóżo ładniejsza błotniki nie gniją jakieś plusy są zdobyłem chociaż doświadczenie teraz B1 to dla mnie pikuś znam ją na wylot

-
xradusx
- Posty: 460
- Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
- Moje maszyny: TT600R
AWO425T
- Lokalizacja: Münster
-
Kontaktowanie:
Post
autor: xradusx » 2011-05-30, 14:39
Kurde ale kupa wyszła zbiornik pomalowany i nawet wgnioty nie zaszpachlowane tylny błotnik z dziurą mogłeś chociaż to zalepić jak kasy nie masz i szkoda że jej nie piaskowałeś bo wyszła kupa. o reszcie nie będe powtarzał po innych. I powiedz mi co jest z tymi przednimi lagami dlaczego są takie krzywy bał bym się tym jeździć. albo źle złożone albo zgięte. Ogólnie widać wielką fuszerkę i widać ze moto robione na szybkiego żeby sobie pojeździć.
-
Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
- Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Savier » 2011-05-30, 15:11
ArtekGS pisze:Oj, oj.. szkoda WSKi, szkoda Twojej pracy - wyszła wielka kupa.. Gratuluje zaangażowania i godzin spędzonych nad pracą z motocyklem ale efekt nie jest pozytywny.
Szkoda, że taki sprzęt trafił do Ciebie w teraz, a nie za lat kilka kiedy może z większą świadomością wykonałbyś remont.
W pełni się z tym zgadzam

. Poza tym - lampa jest OK, siedzenie także = specyfikacja na ostatnie lata produkcji. Nie wprowadzajcie w błąd kolegę

.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości