Tak więc na chwilę obecną moje wątpliwości dotyczące kompletności lewej części silnika zostały rozwiane - dziękuję wszystkim, którzy zabrali głos.
Zanim przejdę do kolejnych elementów to chciałbym jeszcze upewnić się w kwestii prawidłowego dystansowania kosza sprzęgłowego i wałka głównego, bo z tego co napisaliście to zrozumiałem, że:
1. dystansowanie kosza sprzęgłowego polega na tym, aby zębatka na koszu - ta na której znajduję się łańcuszek sprzęgłowy i zębatka na wale - znajdowały się w jednej linii, co zapewni prawidłową pracę łańcuszka sprzęgłowego - w tym celu dodajemy odpowiednią ilość podkładek pod tulejkę kosza
2. dystansowanie wałka startera polega na tym aby półksiężyc znajdujący się na tymże wałku nachodził w miarę równo na zębatkę wypukłą znajdującą się na koszu, czyli krótko mówiąc należy zrobić tak, aby te dwa elementy również były w jednej linii, albo prawie w jednej linii, o czym wspomniał kolega halcik - w tym celu dodajemy odpowiednią ilość podkładek na wałek startera, lub też ewentualnie pod tą podkładkę sprężyny startera (podkładka z filmu).
Potwierdzcie proszę czy moje rozumowanie jest prawidłowe - jeżeli tak to przechodzimy do skrzyni biegów
