
WSK M06B1 1968
- Baracuzzz
- Posty: 86
- Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600 - Lokalizacja: Jasło
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
Zębatka nie jest chyba taka zła. Oceniam ją na 50-60% zużycia. A wiadomo że każdą rzecz trzeba eksploatować dobrze i do końca 

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- fuel123
- Posty: 123
- Rejestracja: 2012-09-30, 16:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 '69
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
Ta zębatka jest nieźle wyjechana i jak zasugerowałeś trzeba eksploatować do końca i ona taka jest. Dalsza na niej jazda przyspieszy w znacznym stopniu zużywanie łańcucha.Baracuzzz pisze:Zębatka nie jest chyba taka zła. Oceniam ją na 50-60% zużycia. A wiadomo że każdą rzecz trzeba eksploatować dobrze i do końca
Twoja zębatka ma jeszcze bardziej wytarte zęby jak ta po prawej ze zdjęcia. Jeszcze trochę i będą ostre jak nóż. Ta po lewej jest nowa.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2013-12-04, 13:00 przez fuel123, łącznie zmieniany 1 raz.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
Nie do końca o to chodzi. Jeżeli założysz do tego nowy łańcuch i zębatkę zdawczą to tak jakbyś je od razu wyrzucił - napęd zużywa się równomiernie, więc zębatka tylna "dopasuje" do siebie zdawczą jak i łańcuch. Chyba, że masz stary cały zestaw, ale i tak nowy napęd do trójki na didzie to wydatek lekko ponad 100zł o ile mnie pamięć nie myli, a spokój masz na lata.
- Baracuzzz
- Posty: 86
- Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600 - Lokalizacja: Jasło
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
Odebrałem rzeczy z lakierni. Efekt jak dla mnie super. Proszę o wasze opinie co do koloru (RAL9001).
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- gabste
- Posty: 709
- Rejestracja: 2007-11-19, 17:43
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 175
636B 04 - Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
Kolorek całkiem całkiem a co to za buba na osłonie łańcucha przy tylnym mocowaniu? i stopki okrągłe to własnej konstrukcji?
- Baracuzzz
- Posty: 86
- Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600 - Lokalizacja: Jasło
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
Stopka centralna taka już była. Panowie naprawdę szacunek za spostrzegawczość - jesteście mistrzami
, tak właśnie myślałem że bańka na osłonie nie przejdzie nie zauważona. Był tam ubytek po tym jak komuś widocznie spadł łańcuch. Żeby było ładnie i gładko nierówność "zaszpachlowałem" cyną. Widocznie w piecu puściła
i zrobiła się bąbla.


- fuel123
- Posty: 123
- Rejestracja: 2012-09-30, 16:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 '69
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
W miejscu z "bąblem" osłona przylega do amortyzatora, więc może nie będzie widać. Ale każdy to powie: musisz to poprawić.
- Baracuzzz
- Posty: 86
- Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600 - Lokalizacja: Jasło
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
Jak będę malował bak, błotniki i boczki to postaram się poprawić osłonę. Też mnie ta bąbla denerwuję. Ale kolor mam nadzieję że wam się podoba.
- fuel123
- Posty: 123
- Rejestracja: 2012-09-30, 16:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 '69
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
Kolor spoko. Szparunki jakim kolorem obdarzysz?
- Baracuzzz
- Posty: 86
- Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600 - Lokalizacja: Jasło
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
Szparunki czarne, znaczek wsk czerwony, taki jak na załączonych wcześniej fotkach. Jutro ustalę termin odbioru chromów i że tak powiem, koniec już widać.
- Jarro 80
- Posty: 126
- Rejestracja: 2013-01-17, 00:10
- GG: 0
- Moje maszyny: Bandit1200, WSK M06 B3, Komar2375, Jawa 50 Mustang,
- Lokalizacja: Rypin
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
Fajnie, że sprawnie Ci idzie, czekam na efekty, fotki tej śliczności. Ostatnio mam smaka na taką maszynę, ale to, co widziałem po ludziach to zwłoki były straszne, więc chętnie pocieszę oko czymś smakowitym. Powodzenia
motocykle WSK tanie ekonomiczne idealne w turystyce
- Baracuzzz
- Posty: 86
- Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600 - Lokalizacja: Jasło
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
Załączam aktualne fotki z przebiegu prac. Niestety chromy będę miał dopiero za dwa tygodnie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
Ładnie idzie ! 

- Łukasz S.
- Posty: 892
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wełeski
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
A cóż to za wgnioty?
- Baracuzzz
- Posty: 86
- Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600 - Lokalizacja: Jasło
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
Jakie wgnioty? To na lampie to załamanie światła
- sopi220
- Posty: 272
- Rejestracja: 2010-02-16, 23:43
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk...i jescze troszkę
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
Na lampie po lewej stronie,jak dla mnie to wgniotka nie gra światłocienia.Wkładkę filtra też trzeba było pomalować .
Ostatnio zmieniony 2013-12-08, 19:08 przez sopi220, łącznie zmieniany 1 raz.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
To ja dla odmiany: super wygląda ten biały kolor. Tylko nie ubrudź gdzieś tam
.

- Szymon_1998
- Posty: 992
- Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3
Re: WSK M06B1 1968
A te stopki centralne są oryginalne??
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. 

- Baracuzzz
- Posty: 86
- Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600 - Lokalizacja: Jasło
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
Wkład filtra jest świeżo ocynkowany i tak już zostanie. Stopka centralna już taka była - nie wiem czy jest oryginalna. Numer motocykla to 940 tak że z początku produkcji tego modelu.
Co do brudzenia to nie wyobrażam sobie go składać na jakichś starych, brudnych śrubach. Trzeba robić w białych rękawiczkach
Co do brudzenia to nie wyobrażam sobie go składać na jakichś starych, brudnych śrubach. Trzeba robić w białych rękawiczkach

- Sarmat
- Posty: 375
- Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
- Moje maszyny: WSK 125 B1
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
Wiesia piękna, sam chciałem mieć białą, ale generalnie jestem wyjątkiem bo wszyscy na ino czarna 
Trzymam kciuki i sam biorę przykład, pozdr!

Trzymam kciuki i sam biorę przykład, pozdr!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości