WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 2015-01-25, 23:49
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06b1 1971
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości
Dzisiaj pchnąłem do przodu dwa tematy. Zamontowałem od starszego rocznika lampę tylną co wymagało nawiercenia otworów w innym miejscu niż fabryczne. Oryginalnie w tym roczniku występował telewizorek. Dwa pomalowałem cylinder. Wyszło całkiem fajnie, zobaczymy czy się nie będzie grzał. Starałem się minimum farby nałożyć.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości
Ja też mam pomalowany cylinder i nic się nie przegrzewa. Będzie dobrze.
-
- Posty: 208
- Rejestracja: 2008-06-27, 23:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 B3 1972r
- Lokalizacja: Starokrzepice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości
ja na swoim cylindrze mam 4 czy 5 warstw farby i to dość grubych i nie ma żadnych problemów z przegrzewaniem
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 2015-01-25, 23:49
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06b1 1971
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości
Dzisiaj zostały złożone amortyzatory tylne. Większość udało się skompletować na nowych częściach z epoki.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 2015-01-25, 23:49
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06b1 1971
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości
Małymi kroczkami do przodu, dzisiaj zamontowałem amorki i czas się brać w tym miesiącu za montaż silnika:-)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 2015-01-25, 23:49
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06b1 1971
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości
Korzystając z okazji, że trawa podlewa się sama, wziąłem się dzisiaj za elektrykę. Teoretycznie powinno wszystko działać, zobaczymy jak przyjdzie akumulator. Kilka zdjęć z dzisiejszych prac, które cieszą oko i widać, że ku końcowi coraz bliżej. Planowana rejestracja w sierpniu. W tym miesiącu pewnie przyjdą koła a w tym czasie zacznę składać silnik.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 2015-01-25, 23:49
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06b1 1971
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości
Elektryka położona, w przyszłym tygodniu Wiesia będzie już stała o własnych siłach. Niestety oryginalna tabliczka znamieniowa była zamalowana kilka razy farbą i aby odczytać numery było trzeba ją zeszlifować .Poszedłem na łatwiznę i zamiast wybijać numery zaniosłem do grawera.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości
Pięknie działasz. Nie podoba mi się tylko logo na zbiorniku, po za tym jest cacy 

-
- Posty: 33
- Rejestracja: 2015-02-03, 18:09
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1
68r. - Lokalizacja: Krapkowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości
Gdzie można kupić jeszcze części z epoki dla takich amorków ? Mam pytanie czy nakrętkę ( tej części gdzie jest olej ) da się jakoś rozebrać. W środku jest chyba jakiś uszczelniacz i jakby się dało to bym go chciał wymienić. Szukałem na forum ale ten typ amorków jest jakoś mało opisywany i nic ciekawego nie znalazłem.WSK_Poznań pisze:Dzisiaj zostały złożone amortyzatory tylne. Większość udało się skompletować na nowych częściach z epoki.
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 2015-01-25, 23:49
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06b1 1971
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości
Przepraszam, ale z opisu nie za bardzo rozumiem o którą część chodzi. Jakbyś mógł inaczej opisać lub załączyć zdjęcie. Gdzie można kupić? Na allegro i trzeba polować - cały czas należy być czujnym aż coś rzucą do sklepu:-)
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 2015-01-25, 23:49
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06b1 1971
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości
Próba mikrofonu: postojowe, krótkie, długie, tył stop i sygnał działają:-)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 2015-02-03, 18:09
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1
68r. - Lokalizacja: Krapkowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości
Chodzi mi o tę część jak poniżej .
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 2015-01-25, 23:49
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06b1 1971
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości
Zewnętrzna guma:
http://allegro.pl/wfm-m06-wsk-125-shl-g ... 98823.html
Wewnętrzne uszczelnienie to prawdopodobnie to:
http://allegro.pl/wfm-m06-wsk-125-guma- ... 64718.html
http://allegro.pl/wfm-m06-wsk-125-shl-g ... 98823.html
Wewnętrzne uszczelnienie to prawdopodobnie to:
http://allegro.pl/wfm-m06-wsk-125-guma- ... 64718.html
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 2015-02-03, 18:09
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1
68r. - Lokalizacja: Krapkowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości
Dzięki, myślisz że ten zestaw też będzie pasować:
http://www.skuterdebica.hg.pl/inc/display.php?id=1110
http://www.skuterdebica.hg.pl/inc/display.php?id=1110
- Sarmat
- Posty: 375
- Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
- Moje maszyny: WSK 125 B1
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 2015-01-25, 23:49
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06b1 1971
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości
W ostatnim czasie udało mi się pchnąć kilka tematów do przodu:
- zakupiony wydech,
- zakupiona kanapa,
- zaplecione i wycentrowane koła
Cały czas borykam się z problemami przedniego zawieszenia, duży luz na górnej tulei i cieknący olej z dolnych śrub. Problem do rozwiązania ale wymaga jeszcze odrobiny cierpliwości. Silnik na ukończeniu - planowany odpał na początek lipca.
Na szybko wrzucam kilka zdjęć z ostatnich prac. Najbardziej jestem zadowolony z felg - wyszły zarąbczaście - jak dla mnie:-)
- zakupiony wydech,
- zakupiona kanapa,
- zaplecione i wycentrowane koła
Cały czas borykam się z problemami przedniego zawieszenia, duży luz na górnej tulei i cieknący olej z dolnych śrub. Problem do rozwiązania ale wymaga jeszcze odrobiny cierpliwości. Silnik na ukończeniu - planowany odpał na początek lipca.
Na szybko wrzucam kilka zdjęć z ostatnich prac. Najbardziej jestem zadowolony z felg - wyszły zarąbczaście - jak dla mnie:-)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Piana
- Posty: 16
- Rejestracja: 2014-09-26, 18:27
- GG: 0
- Moje maszyny: weucha
- Lokalizacja: Gulzów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości
strach jezdzic ale i tak sie poobija.
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 2015-01-25, 23:49
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06b1 1971
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości
Dzisiaj odebrałem od tokarza podkładki wytoczone na wymiar tak aby zajmowały jak najwięcej powierzchni średnicy dolnej amortyzatora i przyciąłem od podkładek skręconych śrubą, pasek skórzany kupiony w lumpexie za 2 zł. Podkładka średnicą zewnętrzną idealnie wchodzi w nieruchomą część amortyzatora dolnego. Ograniczy to chłonność boczną ściany skóry do minimum. Podkładka grubości 1,5 mm pasek około 2mm ( bez ścisku ). Zauważyłem że sam dół, nieruchomej lagi ma rowki po nożu tokarskim, więc skóra idealnie powinna się "wgryźć" w te rowki. Zalałem element skręcony 50 ml oleju i czekam na testy dwa dni. Zobaczymy czy zda egzamin. Jakby co dotoczyłem 4 komplety więcej podkładek, więc jakby ktoś był chętny to odsprzedam, oczywiście po pomyślnych testach.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 377
- Rejestracja: 2011-12-01, 13:59
- GG: 0
- Moje maszyny: JUNAK 59,60,61,63,65
OSA 1965
SHL M04 1951
WFM 55,57,62
AVO - Lokalizacja: Przysucha
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości
Jaki masz kolor na felgch ? Masz może numer RAL ?
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 2015-01-25, 23:49
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06b1 1971
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości
Malowałem w Poznaniu farbą RAL 9015 kilku producentów. Za każdym razem wychodził jakiś inny kolor niż oczekiwałem. W końcu felgi oddałem (wysłałem) do firmy Kanuj koło Kędzierzyn Koźle. Szprychy grube porządne, kolor odpowiadający oryginałowi, wszystko ładnie wycentrowane z dokładnością do 1mm, cena naprawdę dobra jak do jakości wykonanej usługi. Postaram się dowiedzieć jutro co to był za kolor i jaki producent farby.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości