Strona 3 z 5

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

: 2015-04-29, 22:14
autor: WSK_Poznań
Dzisiaj pchnąłem do przodu dwa tematy. Zamontowałem od starszego rocznika lampę tylną co wymagało nawiercenia otworów w innym miejscu niż fabryczne. Oryginalnie w tym roczniku występował telewizorek. Dwa pomalowałem cylinder. Wyszło całkiem fajnie, zobaczymy czy się nie będzie grzał. Starałem się minimum farby nałożyć.

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

: 2015-04-29, 23:14
autor: decada
Ja też mam pomalowany cylinder i nic się nie przegrzewa. Będzie dobrze.

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

: 2015-04-29, 23:29
autor: Lukasz1331
ja na swoim cylindrze mam 4 czy 5 warstw farby i to dość grubych i nie ma żadnych problemów z przegrzewaniem

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

: 2015-05-09, 01:17
autor: WSK_Poznań
Dzisiaj zostały złożone amortyzatory tylne. Większość udało się skompletować na nowych częściach z epoki.

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

: 2015-05-09, 18:07
autor: WSK_Poznań
Małymi kroczkami do przodu, dzisiaj zamontowałem amorki i czas się brać w tym miesiącu za montaż silnika:-)

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

: 2015-05-10, 23:01
autor: WSK_Poznań
Korzystając z okazji, że trawa podlewa się sama, wziąłem się dzisiaj za elektrykę. Teoretycznie powinno wszystko działać, zobaczymy jak przyjdzie akumulator. Kilka zdjęć z dzisiejszych prac, które cieszą oko i widać, że ku końcowi coraz bliżej. Planowana rejestracja w sierpniu. W tym miesiącu pewnie przyjdą koła a w tym czasie zacznę składać silnik.

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

: 2015-05-20, 21:51
autor: WSK_Poznań
Elektryka położona, w przyszłym tygodniu Wiesia będzie już stała o własnych siłach. Niestety oryginalna tabliczka znamieniowa była zamalowana kilka razy farbą i aby odczytać numery było trzeba ją zeszlifować .Poszedłem na łatwiznę i zamiast wybijać numery zaniosłem do grawera.

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

: 2015-05-24, 17:25
autor: Mateusz WSK
Pięknie działasz. Nie podoba mi się tylko logo na zbiorniku, po za tym jest cacy :)

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

: 2015-05-25, 13:36
autor: Olek1
WSK_Poznań pisze:Dzisiaj zostały złożone amortyzatory tylne. Większość udało się skompletować na nowych częściach z epoki.
Gdzie można kupić jeszcze części z epoki dla takich amorków ? Mam pytanie czy nakrętkę ( tej części gdzie jest olej ) da się jakoś rozebrać. W środku jest chyba jakiś uszczelniacz i jakby się dało to bym go chciał wymienić. Szukałem na forum ale ten typ amorków jest jakoś mało opisywany i nic ciekawego nie znalazłem.

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

: 2015-05-25, 21:42
autor: WSK_Poznań
Przepraszam, ale z opisu nie za bardzo rozumiem o którą część chodzi. Jakbyś mógł inaczej opisać lub załączyć zdjęcie. Gdzie można kupić? Na allegro i trzeba polować - cały czas należy być czujnym aż coś rzucą do sklepu:-)

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

: 2015-05-25, 22:16
autor: WSK_Poznań
Próba mikrofonu: postojowe, krótkie, długie, tył stop i sygnał działają:-)

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

: 2015-05-25, 22:23
autor: Olek1
Chodzi mi o tę część jak poniżej .

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

: 2015-05-26, 22:22
autor: WSK_Poznań

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

: 2015-05-27, 21:49
autor: Olek1
Dzięki, myślisz że ten zestaw też będzie pasować:
http://www.skuterdebica.hg.pl/inc/display.php?id=1110

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

: 2015-05-27, 22:00
autor: Sarmat
Tak

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

: 2015-06-13, 14:50
autor: WSK_Poznań
W ostatnim czasie udało mi się pchnąć kilka tematów do przodu:

- zakupiony wydech,
- zakupiona kanapa,
- zaplecione i wycentrowane koła

Cały czas borykam się z problemami przedniego zawieszenia, duży luz na górnej tulei i cieknący olej z dolnych śrub. Problem do rozwiązania ale wymaga jeszcze odrobiny cierpliwości. Silnik na ukończeniu - planowany odpał na początek lipca.

Na szybko wrzucam kilka zdjęć z ostatnich prac. Najbardziej jestem zadowolony z felg - wyszły zarąbczaście - jak dla mnie:-)

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

: 2015-06-13, 21:37
autor: Piana
strach jezdzic ale i tak sie poobija.

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

: 2015-06-17, 22:10
autor: WSK_Poznań
Dzisiaj odebrałem od tokarza podkładki wytoczone na wymiar tak aby zajmowały jak najwięcej powierzchni średnicy dolnej amortyzatora i przyciąłem od podkładek skręconych śrubą, pasek skórzany kupiony w lumpexie za 2 zł. Podkładka średnicą zewnętrzną idealnie wchodzi w nieruchomą część amortyzatora dolnego. Ograniczy to chłonność boczną ściany skóry do minimum. Podkładka grubości 1,5 mm pasek około 2mm ( bez ścisku ). Zauważyłem że sam dół, nieruchomej lagi ma rowki po nożu tokarskim, więc skóra idealnie powinna się "wgryźć" w te rowki. Zalałem element skręcony 50 ml oleju i czekam na testy dwa dni. Zobaczymy czy zda egzamin. Jakby co dotoczyłem 4 komplety więcej podkładek, więc jakby ktoś był chętny to odsprzedam, oczywiście po pomyślnych testach.

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

: 2015-06-17, 22:30
autor: skavinsky
Jaki masz kolor na felgch ? Masz może numer RAL ?

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

: 2015-06-17, 23:22
autor: WSK_Poznań
Malowałem w Poznaniu farbą RAL 9015 kilku producentów. Za każdym razem wychodził jakiś inny kolor niż oczekiwałem. W końcu felgi oddałem (wysłałem) do firmy Kanuj koło Kędzierzyn Koźle. Szprychy grube porządne, kolor odpowiadający oryginałowi, wszystko ładnie wycentrowane z dokładnością do 1mm, cena naprawdę dobra jak do jakości wykonanej usługi. Postaram się dowiedzieć jutro co to był za kolor i jaki producent farby.