WSK B1 "71- kolejna laleczka
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 2018-11-01, 09:35
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk M06B1
- Kontaktowanie:
Re: WSK B1 "71- kolejna laleczka
Rozwiertak nastawny i jazda, jak pocienisz oś będzie duży luz w ramię. Ja dorabiałem grubszą oś (fi 19)i rozwiercałem ramę i wahacz
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 2015-01-18, 18:58
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos '80r
WSK B1 '71r
WSK 175
JUNAK M10 '62r
OGAR 200 - Lokalizacja: Gołdap
- Kontaktowanie:
Re: WSK B1 "71- kolejna laleczka
Witam po dłuższej przerwie, która była spowodowana nie tylko świętami ale przede wszystkim awarią dysku w komputerze. Dysk szlag trafił z dnia na dzień i wszystkie dane i zdjęcia stracone, a najgorsze jest to że foty z rozbierania wski też.
No ale cóż - nowy rok, nowe możliwości, jak to mówią więc trzeba się brać za robotę.
Przez ten czas wróciły ocynki z których nie jestem do końca zadowolony. Na większych gładkich powierzchniach, np. na dużych podkładkach ocynk położony jest tak że widoczne są bombelki, jakby ocynk nie przykleił się wszędzie i te bomble można zdrapać paznokciem i zostaje w tym miejscu goła stal.
A tak wyszły szprychy i nyple
Chromy też są już zrobione, ale paczka jeszcze jedzie, więc foty będą jak dotrze.
No ale cóż - nowy rok, nowe możliwości, jak to mówią więc trzeba się brać za robotę.
Przez ten czas wróciły ocynki z których nie jestem do końca zadowolony. Na większych gładkich powierzchniach, np. na dużych podkładkach ocynk położony jest tak że widoczne są bombelki, jakby ocynk nie przykleił się wszędzie i te bomble można zdrapać paznokciem i zostaje w tym miejscu goła stal.
A tak wyszły szprychy i nyple
Chromy też są już zrobione, ale paczka jeszcze jedzie, więc foty będą jak dotrze.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 2015-01-18, 18:58
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos '80r
WSK B1 '71r
WSK 175
JUNAK M10 '62r
OGAR 200 - Lokalizacja: Gołdap
- Kontaktowanie:
Re: WSK B1 "71- kolejna laleczka
Tak wyszły chromy zrobione u użytkownika Galwan-tech Kamil Dąbrowski. Polecam jego usługi, wszystko z przesyłkami zajęło ok 2 tygodnie, wycena na podstawie wysłanych zdjęć gratów do zrobienia.
Czy Wy też tak macie że zdjęcia większe jak 130 Kb nie chcą się załadować ?
Czy Wy też tak macie że zdjęcia większe jak 130 Kb nie chcą się załadować ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- jjaworskyy
- Posty: 2080
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK B1 "71- kolejna laleczka
Zdjęcia powyżej 100 kb nie da rady wrzucić
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 2015-01-18, 18:58
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos '80r
WSK B1 '71r
WSK 175
JUNAK M10 '62r
OGAR 200 - Lokalizacja: Gołdap
- Kontaktowanie:
Re: WSK B1 "71- kolejna laleczka
Wielka szkoda, bo już przy 200kb jakość byłaby o niebo lepsza.
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 2015-01-18, 18:58
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos '80r
WSK B1 '71r
WSK 175
JUNAK M10 '62r
OGAR 200 - Lokalizacja: Gołdap
- Kontaktowanie:
Re: WSK B1 "71- kolejna laleczka
Witam wszystkich po długiej przerwie, nieobecność jednak nie oznacza że nic w temacie nie było robione.
Natłok zajęć w pracy i ciągłe wyjazdy skutecznie odsunęły mnie od kompa i forum.
Przednie zawieszenie oraz tylne amory są zrobione, rama skręcona do kupy.
Wszystkie aluminiowe graty zostały wyszkiełkowane u kolegi z forum "ufosi"
Cylinder po szlifie, malowaniu farbą żaroodporną, nowy tłok i pierścienie zrobione u Jacka Tomaszewskiego z Osiecka (Motocykle Jacka)
Wał po wymianie korby na Duells, centrowaniu, wyważaniu zrobione przez kolegę z forum "zubr9471"
http://prototypownia-janicki.blogspot.com/ Koła zostawiłem z oryginalnym chromem, który nie jest idealny ale jeszcze da rady, szprychy i nyple oryginalne z odzysku po piaskowaniu i ocynku Co ciekawe jedna z felg jest o 9mm szersza od drugiej i znacznie cięższa. Myślę że nie jest to oryginał od Wski, ale że taka już siedziała i ma ładny chrom więc ją zostawiłem. Będzie na tyle z oponą 3.5x18 Przednią felgę "obułem" w oryginalną oponę Stomila z epoki, zaś na tył kupię Mitasa H03.
W zasadzie zostało dokupić troszkę gratów do silnika i można go składać.
Co najgorsze muszę jeszcze pomalować wszystkie blachy
Natłok zajęć w pracy i ciągłe wyjazdy skutecznie odsunęły mnie od kompa i forum.

Przednie zawieszenie oraz tylne amory są zrobione, rama skręcona do kupy.
Wszystkie aluminiowe graty zostały wyszkiełkowane u kolegi z forum "ufosi"
Cylinder po szlifie, malowaniu farbą żaroodporną, nowy tłok i pierścienie zrobione u Jacka Tomaszewskiego z Osiecka (Motocykle Jacka)
Wał po wymianie korby na Duells, centrowaniu, wyważaniu zrobione przez kolegę z forum "zubr9471"
http://prototypownia-janicki.blogspot.com/ Koła zostawiłem z oryginalnym chromem, który nie jest idealny ale jeszcze da rady, szprychy i nyple oryginalne z odzysku po piaskowaniu i ocynku Co ciekawe jedna z felg jest o 9mm szersza od drugiej i znacznie cięższa. Myślę że nie jest to oryginał od Wski, ale że taka już siedziała i ma ładny chrom więc ją zostawiłem. Będzie na tyle z oponą 3.5x18 Przednią felgę "obułem" w oryginalną oponę Stomila z epoki, zaś na tył kupię Mitasa H03.
W zasadzie zostało dokupić troszkę gratów do silnika i można go składać.
Co najgorsze muszę jeszcze pomalować wszystkie blachy

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość