Strona 3 z 4

Re: WSK m06 '64

: 2009-08-13, 16:40
autor: Lelek'64
To jest jakiejś amerykańskiej produkcji jest napisane że po 6 godzinach trzyma jak stal ale dla mnie nie będzie problemu z późniejszym rozebraniem palnik do ręki i włala :P

Re: WSK m06 '64

: 2009-08-13, 20:51
autor: SuLeK
ja na jakiś klej w czerwonej buteleczce, a jak się wylewa to jest zielony kleiłem i trzyma się bdb :)

Re: WSK m06 '64

: 2009-08-28, 09:58
autor: Lelek'64
Wczoraj w 6 godzin skręciłem silnik od dechy do dechy i od pierwszego dał o sobie znać tak to fajnie chodzi ale się przejechałem i sprzęgło nie chce łapać co zrobić ? kręciłem tą srubą ale to nic nie daje szybka odpowiedz!

Re: WSK m06 '64

: 2009-08-28, 10:28
autor: Brat
może zapomniałeś założyć małego popychacza w sprzęgle ;) często się to ludziom zdarza ^^

Re: WSK m06 '64

: 2009-08-29, 19:38
autor: Lelek'64
W sprzęgle nie było kulki pod śrubą i dlatego tak nie chciało brać :) OK teraz docieranie uważam że 500 do 1000 km starczy ooo ile ja to bede robił z 2 lata zanim wyjezdze te 1000 albo pojade na 2 koniec polski to sie dotrze :evil:

Re: WSK m06 '64

: 2009-08-29, 19:46
autor: wujcio
albo zatrze ;p

Re: WSK m06 '64

: 2009-08-29, 19:52
autor: wskocyklista04
czemu miałby się zatrzeć?:D

Re: WSK m06 '64

: 2009-08-29, 19:59
autor: wujcio
no rożnie to bywa ;) nigdy nic nie wiadomo heh zabezpieczenie z tłoka może wypaść albo coś się rozkręci ;) nie można tego wykluczyć :p

Re: WSK m06 '64

: 2009-08-29, 20:37
autor: wskocyklista04
anoo co to to tak a jak by podczas docierania założyć jakiś dodatkowy wiatraczek co by wiał na cylinder żeby chłodzenie było lepsze? nie dało by to coś?

Re: WSK m06 '64

: 2009-08-30, 00:37
autor: wujcio
bez przesady ;p nic to nie pomoże ;p a tylko osłabi aq. Trzeba dobrą mieszankę lać i nie obciążać silnika.
Jeśli wszystko dobrze zostało złożone musi chodzić :)

Re: WSK m06 '64

: 2009-08-30, 10:37
autor: 125 arek
a i teraz ja się wypowiem po postach pisanym o niczym jak o gównie które leży na drodze wysrane przez psa
dobra pora na konkrety anzel popieram chłopak ma kase remontuje wsadził aluminiowy cylinder będzie jeździł chce zrobić oryginał więc może wsadzi kiedyś żeliwny a jak będzie aluminiowy to też sie nic nie stanie będzie jeździł jak nażeliwnym a jakby tak założył oryginalny zmd aluminiowy to teżbyście sie na niego darli nonsens mało ludzi wie że to nieoryginalne bardziej patrzą na lakier 100% oryginalnośći to trzeba mieć sporą kase wiem bo remontuje już ponad rok moją b1 i tak nie będzie pełne 100% oryginał bo nie straczy mi kasy,
działaj tak aby ta wsk jeździła ale kiedyś tam wróć do ryginału jak doprowadzisz stan wizualny do podobnego oryginałowi takie jest moje zdanie ciesz się tym co zrobiłeś byle nie wt ale w stronę oryginału i sprawności motocykla !!! miłej zabawy przy pracy

Re: WSK m06 '64

: 2009-08-31, 18:46
autor: Lelek'64
Chłopaki ile lać oleju do filtra mam stary normalny model nie ten nowy niby "tuning" gówniany ale nie wiem ile lać i jaki pomożecie ?

Re: WSK m06 '64

: 2009-08-31, 20:39
autor: WSK
Rozumiem że chodzi Ci o olej do filtru powietrza a zatem:

"Obsługa okresowa filtru powietrza polega na wymontowaniu go z puszki tłumika szmerów ssania, dokładnym wymyciu w benzynie przy użyciu pędzla i osuszeniu przez przedmuchanie sprężonym powietrzem lub strząśnięcie. Czysty filtr należy zanurzyć lub zalać mieszaniną oleju stosowanego do mieszanki paliwowej i benzyny w stosunku 1:1. Po odsączeniu, oczyszczony filtr należy wmontować do puszki tłumika szmerów ssania"

Re: WSK m06 '64

: 2009-11-23, 10:42
autor: Lelek'64
Mam sprawę !
Otóż mam jeszcze drugą WSK i co się okazało m06-64 a nie b1 tylko z roku 1966 i mam problem od dawna była już ona zapomniana nikt się nią nie interesował stała w stodole :) pod dachem więc miała przez parę lat sucho więc nie wzięła jej żadna rdza . W 2008 roku w lato postanowiłem się nią zająć porozkręcałem na części pierwsze co nie było trudne dlatego że ma ona spore braki ( koła lampa przednia silnik siedzenie cała elektryka ) bo to zostało w latach 80 rozkręcone i pooddawane ;( . Po pewnym czasie nie wiadomo skąd znalazł się dowód rejestracyjny tej oto maszyny wszystkie numery zgodne z tabliczką na ramie tak się domyślam bo już wiek robi swoje i pismo się rozmazało i mam problem 2 pytania ?
-Czy mogę poprawić długopisem numery na dowodzie ( niby widoczne wszystko się zgadza ale wiek robi swoje :( )
-I czy istnieje szansa że można ją jeszcze wyrejestrować i na nowo zarejestrować (od 1970 roku nic nie było robione żadnego ubezpieczenia , przeglądu ) nie miała ona odcinanego boku nigdy więc nie wiem czy jest w ogóle sens robić coś przy niej bo dla mnie rejestracja to podstawa .
Proszę o odpowiedzi takie żeby mi to wytłumaczyć a nie wysyłać mnie do WK bardzo proszę :(

Re: WSK m06 '64

: 2009-11-23, 10:50
autor: Stary
Po pierwsze i tak wyślę Cię do WK - idź i powiedz jak jest.

Po drugie masz nieczytelny dowód - przecież to dokument państwowy, człowieku co Ty tam chcesz poprawiać powaliło Cię? Jedziesz na stacje kontroli pojazdów i za 123zł robisz duży przegląd z wyciągiem wszystkich danych (bo przypuszczam, że i tak połowy informacji dziś wymaganych nie masz w starym dowodzie) + z odczytem danych "z natury" czyli potwierdzenia przez diagnostę, że motocykl ma na ramie taki i taki numer. Oczywiście nieodzownym dokumentem jest dowód własności (najczęściej umowa-kupna sprzedaży). Do kompletu potrzebujesz opłacić OC (na stary dowód), chociaż na upartego można się kłócić, gdyż pojazdy historyczne powyżej 40 lat nie potrzebują ciągłości OC. Z tym kompletem papierów idziesz i rejestrujesz od ręki.

Re: WSK m06 '64

: 2010-02-20, 21:20
autor: Lelek'64
Postanowiłem zrobić aktual mały i pochwalić się co nadobyłem.

2 Koła Magnesowe Jedno starszego typu (dociążone) drugie nowszego typu.
dsc07650sw.jpg
Filtr powietrza do M06-64 Sprawny ale trochę przypchany (od lat nie był zakładany , w złych warunkach był on składowany)
dsc07652f.jpg
Iskrownik Przewód zapłonowy zerwany , przewody poprzecinane , platynki do dupy ale da radę coś jeszcze z tego zrobić :/ .
dsc07653.jpg
KPL wsporników błotnika Ładnie wybite znaki W-F-M - będą one przygotowywane do chromowania ;-) .
dsc07654t.jpg
Sprawna i KPL skrzynia biegów Posiadam również automat zmieniacza biegów kulkę i sprężynkę :-> .
dsc07656.jpg
Wał korbowy Gwinty są ok , luz Góra-Dół (niewyczuwalny) , jest trochę na bokach ma metalowe osłonki nie był regenerowany więc może kiedyś go zregeneruje albo wsadzę takiego jakim jest ;-) .
dsc07646.jpg
Korek wlewu paliwa Stan b.dobry
dsc07648i.jpg
Tarczki itp. i jedna rzecz która nie wiem od czego jest czy to od motoru czy to od czego jak będziecie wiedzieli to dobrze a jak nie to tez nic się nie stanie :oops: .
dsc07649c.jpg
Opona Stomil Jej historia jest następująca była założona w wózku do ciągnięcia kanek z mlekiem ale nikt nią przez 30 lat nie chciał jeździć i tak przestała wywaliłem ją z obręczy i stan oceniam na B.dobry wystarczy kupić odpowiedniej pasty do odnawiana koloru opon i będzie glanc :D
dsc07659b.jpg
2 Cylindry i Głowice Cylindry nie porysowane ale mają lekki nalot w środku i nie wiem czym to wyczyścić aby nie naruszyć i nie zarysować bo wtedy ;(. 1 głowica sprawna gotowa do montażu 2 do tulejowania gwint się przekręca :what: .
dsc07658s.jpg
2 krućce ssące jeden krótszy drugi dłuższy który wygląda na nowy ;-) oraz podstawę iskrownika
dsc07651v.jpg
Drobiazgi nowe tuleje łożysko itp..
mo6.png
Życzcie powodzenia w pracach :mrgreen:

Re: WSK m06 '64

: 2010-02-20, 23:39
autor: WSK
Krućców nie montuj, zapodaj lepsze zdjecia tego "czegoś" ;)

Re: WSK m06 '64

: 2010-02-21, 18:32
autor: xradusx
64 nie miała króćca. Oj też przez takie zakupy przechodziłem jeszcze nawet wczoraj sobie pierdołki dokupiłem :P powodzenia

Re: WSK m06 '64

: 2011-03-29, 14:07
autor: Lelek'64
Jak chce kupić tylną lampę do motoru to mam się spodziewać gumy + klosz czy wszystko jest również w środku ?

Re: WSK m06 '64

: 2011-03-29, 18:26
autor: motobernat
jak kupisz oryginał lampę to może dostaniesz ze środkiem a jak nową to masz klosz z gumą :-)