Strona 3 z 4

Re: WSK 125 M06-Z2 z 1964r.

: 2012-08-14, 16:21
autor: Mister
Jestem zainteresowany modelem twojej świecy. Sam przymierzam się do wymiany i wybór padnie prawdopodobnie na poczciwą Iskierkę.

Re: WSK 125 M06-Z2 z 1964r.

: 2012-08-14, 16:25
autor: Lukasz1331
na moje oko ta świeca to iskra f-75

Re: WSK 125 M06-Z2 z 1964r.

: 2012-08-15, 01:42
autor: tollek83
jeszcze nie sprawdzałem tej świecy, ale na pewno nie jest to f-75 jutro napisze jaki to symbol bo mam ją w piwnicy, aktualnie używam świecy iskra i bosch na przemian i powiem że iskra bije boscha na łeb

Re: WSK 125 M06-Z2 z 1964r.

: 2012-08-17, 20:38
autor: Arek19973
Bardzo ładny motorek, widzę że chyba szykuje się remont maszyny, niech służy ;). Pozdrawiam.

Re: WSK 125 M06-Z2 z 1964r.

: 2013-06-04, 22:01
autor: tollek83
ostatni wypad przed remontem kapitalnym, trochę to potrwa mam nadzieję że na przyszły sezon się wyrobię.

Re: WSK 125 M06-Z2 z 1964r.

: 2013-06-05, 13:20
autor: BizonekM06
Powodzenia w remoncie ;-)
Mam Z-kę z tego samego rocznika, moja też ma kilka drobiazgów do poprawki :-)

Re: WSK 125 M06-Z2 z 1964r.

: 2013-06-08, 15:07
autor: tollek83
Czas remontu nadszedł, silnik wyciągnięty zabieram się za rozbiórkę ramy. Mocowanie silnika do wymiany bo ucho pękło, było wcześniej spawane, chyba będzie nowe widziałem na allegro że można kupić. Oto kilka fotek z rozbiórki

Re: WSK 125 M06-Z2 z 1964r.

: 2013-08-11, 23:49
autor: tollek83
Mam problem mianowicie nie mogę zdjąć zębatki tylnej, chcę zdjąć wraz z tym kołnierzem (zaznaczyłem fa focie). Jest tam 5 nitów takich grubych i nie wiem czy je zbić ? tylko od której strony?

Re: WSK 125 M06-Z2 z 1964r.

: 2013-08-17, 14:36
autor: Tomekk
tollek83, najpierw wyjmij zabierak z piasty, potem nity małym wiertełkiem rozwierć a następnie większymi aż sobie będziesz mógł wybijać punktakiem ;)

Re: WSK 125 M06-Z2 z 1964r.

: 2013-08-17, 14:47
autor: Łukasz S.
Dokładnie, szarpnij za zębatkę i wyskoczy, ona siedzi na tulejkach gumowych.

Btw Przejrzyj sobie literature i będziesz wiedział co i jak.

Re: WSK 125 M06-Z2 z 1964r.

: 2013-08-18, 00:28
autor: piotrBe
tollek83 pisze:Mam problem mianowicie nie mogę zdjąć zębatki tylnej, chcę zdjąć wraz z tym kołnierzem (zaznaczyłem fa focie). Jest tam 5 nitów takich grubych i nie wiem czy je zbić ? tylko od której strony?
pryśnij tam jakimś smarowidłem ala wd40, zaopatrz się w łyżki do opon albo tak jak ja ostatnio ściągałem przez 3 średniej wielkości łapki/łomy. Ustawiłem je w znaczek mercedesa, powoli, na bujanego dociskając rękoma całą masą zaczęło złazić. Przyda się kolega jak coś bo będzie o wiele łatwiej. NIC ROZWIERCAĆ NIE TRZEBA! uważaj na to by nie zniszczyć rantu piasty przy podważaniu, mile widziana szmata pod każdy łom czy co tam użyjesz by podważać.

Jak już zrobisz porządek z piastami, czy wymianą zębatki itp to przed montażem:
daj nowe tulejki gumowe, chyba że te jeszcze ok;
nasmaruj tulejki oraz gniazda w piaście przed złożeniem, smarem stałym i powinny wejść na wcisk pod ciężarem 70kg, możesz na to stanąć ale ni skakać :P, a jeśli nie, to młotek gumowy powinien załatwić sprawę do końca, tylko tak czy siak podłóż coś (deskę+szmata) pod piastę, by opona/obręcz oraz piasta, bezpośrednio się nie opierała o podłogę czy beton.

Re: WSK 125 M06-Z2 z 1964r.

: 2013-08-18, 14:06
autor: tollek83
dzięki piotrBe ;-)

Re: WSK 125 M06-Z2 z 1964r.

: 2013-09-01, 12:06
autor: tollek83
Praca powoli idzie do przodu i jeszcze fotkka z przed remontu z synkiem ;-)

Re: WSK 125 M06-Z2 z 1964r.

: 2013-09-01, 13:38
autor: Savier
Ja bym ją wypiaskował, ale jak Ci się mocno nudzi :D. Powodzenia przy pracach, tylko przednie mocowanie silnika ja bym poprawił.

Re: WSK 125 M06-Z2 z 1964r.

: 2013-09-01, 13:57
autor: skavinsky
Chyba najładniejszy model WSK na dwóch ramach. Mam identyczną tylko rok młodszą i mam inną lampę, zgrzewaną z dwóch blach. Powodzenia w renowacji.

Re: WSK 125 M06-Z2 z 1964r.

: 2013-09-01, 21:38
autor: tollek83
Mocowanie silnika będzie wymienione znalazłem zamiennik na alledrogo wystarczy stary odciąć i nowy przyspawać, co do lampy to nie jest oryginał i lagi również , ale chyba tak zostawię bo ta lampa jest większa i bardziej mi się podoba to chyba od modelu 64 lub B1, ach i chyba będę piaskował nie chodzi o to czy mi się nudzi bo to sama przyjemność, tylko papierkiem i szczotką nie mogę wszędzie dojść do zakamarków, a tam są ogniwa korozji, spróbuję sam piaskować planuję zakup pistoletu na allegro piasku mam w ciul z plaży w Mielnie ;) myślę że będzie idealny bo jest drobniutki i czysty - co o tym sądzicie???

Re: WSK 125 M06-Z2 z 1964r.

: 2013-09-02, 16:41
autor: 125 arek
Ok tylko pamiętaj żeby twój kompresor miał przyzwoitą wydajność przynajmniej 6 bar ciągle , no chyba że lubisz czekać :lol:
, i polecam znajdź sobie do tego porządny hełm bo piasek nawet do d..... od głowy wleci , ale tak to już jest z piaskowaniem .

Re: WSK 125 M06-Z2 z 1964r.

: 2013-09-02, 22:19
autor: tollek83
hehehehe przyjrzyj się hełm wisi na ścianie i czeka :lol: , kto zgadnie czyj to hełm ;)

Re: WSK 125 M06-Z2 z 1964r.

: 2013-09-02, 23:16
autor: Jawer
hełm strażacki.

Re: WSK 125 M06-Z2 z 1964r.

: 2013-09-03, 00:11
autor: tollek83
dokładnie, już jest odmalowany polakierowany i świeci się jak psu j.... :-D czeka na pierwszą przejażdżkę na wieśce