WSK - Z2 1961 - początek:)
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK - Z2 1961 - początek:)
Numery nie są zgodne - wyjście na przewody jest jedno - jutro wrzucę fotkę.
-
- Posty: 2257
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK - Z2 1961 - początek:)
Duże i okrągłe, ale mniejsze niż na przewód WN. Czyli wszystko w normie, takie też były 

- tomsim88
- Posty: 75
- Rejestracja: 2015-11-08, 13:09
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM m06 1959
WSK m06b3 - Lokalizacja: Jasło
- Kontaktowanie:
Re: WSK - Z2 1961 - początek:)
Czemu 2 wyjscia to rarytas bo widzialem U szfagra taki w trojkolowcu?daroohd pisze:A silnik ma ten sam nr co na ramie ?? albo jest od wfm. Jak by miał dwa wyjscia to by był rarytas..
- daroohd
- Posty: 2305
- Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk Lelek.
- Lokalizacja: Skała
Re: WSK - Z2 1961 - początek:)
Shl04, sokół 125 maja takie dwa wyjścia
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK - Z2 1961 - początek:)
Zasuwaj do szwagra, zróbcie razem flaszkę i ugadaj go żeby Ci opylił ten silnik - będziesz miał rodzynka:)tomsim88 pisze:Czemu 2 wyjscia to rarytas bo widzialem U szfagra taki w trojkolowcu?daroohd pisze:A silnik ma ten sam nr co na ramie ?? albo jest od wfm. Jak by miał dwa wyjscia to by był rarytas..
Poniżej obiecane fotki...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- tomsim88
- Posty: 75
- Rejestracja: 2015-11-08, 13:09
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM m06 1959
WSK m06b3 - Lokalizacja: Jasło
- Kontaktowanie:
Re: WSK - Z2 1961 - początek:)
O w mordeKosa pisze:Zasuwaj do szwagra, zróbcie razem flaszkę i ugadaj go żeby Ci opylił ten silnik - będziesz miał rodzynka:)tomsim88 pisze:Czemu 2 wyjscia to rarytas bo widzialem U szfagra taki w trojkolowcu?daroohd pisze:A silnik ma ten sam nr co na ramie ?? albo jest od wfm. Jak by miał dwa wyjscia to by był rarytas..
Poniżej obiecane fotki...

- gołąb83
- Posty: 305
- Rejestracja: 2015-12-13, 18:40
- GG: 0
- Moje maszyny: http://www.polskajazda.pl/Profil/38751
- Lokalizacja: Nowa Wola,Lubartowski,Lubelskie
Re: WSK - Z2 1961 - początek:)
i w pierwszych wfm 55-56r też mam na dwa wyjściadaroohd pisze:Shl04, sokół 125 maja takie dwa wyjścia
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Wszędzie Szybko Komfortowo:)
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK - Z2 1961 - początek:)
Przyznam się szerze, że jeszcze nie zaglądałem pod magneto bo jak tylko coś ruszę z zapłonem to potem żadne moto nie che zapalić:) ale jeżeli jest tam głęboki zapłon to może w końcu zobaczę jak jest wyprowadzony przewód ładowania z cewek świetlnych...
Apropo szwagrów - zauważyliście taką prawidłowość, że każdy szwagier to gość który ma wszystko, wie wszystko i widział wszystko? Jak ja nie mam albo nie wiem, to szwagier na 100% wie albo ma:)
Apropo szwagrów - zauważyliście taką prawidłowość, że każdy szwagier to gość który ma wszystko, wie wszystko i widział wszystko? Jak ja nie mam albo nie wiem, to szwagier na 100% wie albo ma:)
- daroohd
- Posty: 2305
- Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk Lelek.
- Lokalizacja: Skała
Re: WSK - Z2 1961 - początek:)
Ja mam tak z teściem... a moi szwagier ma tak ze mnąKosa pisze:Przyznam się szerze, że jeszcze nie zaglądałem pod magneto bo jak tylko coś ruszę z zapłonem to potem żadne moto nie che zapalić:) ale jeżeli jest tam głęboki zapłon to może w końcu zobaczę jak jest wyprowadzony przewód ładowania z cewek świetlnych...
Apropo szwagrów - zauważyliście taką prawidłowość, że każdy szwagier to gość który ma wszystko, wie wszystko i widział wszystko? Jak ja nie mam albo nie wiem, to szwagier na 100% wie albo ma:)

-
- Posty: 377
- Rejestracja: 2011-12-01, 13:59
- GG: 0
- Moje maszyny: JUNAK 59,60,61,63,65
OSA 1965
SHL M04 1951
WFM 55,57,62
AVO - Lokalizacja: Przysucha
- Kontaktowanie:
Re: WSK - Z2 1961 - początek:)
ile kosztowało chromowanie lag przednich ?
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK - Z2 1961 - początek:)
200 - galwan-tech - robota konkret ale wymagany 24 level cierpliwości:) Chciałem podesłać coś do Grincha - do wiosny ma zawalony kalendarz i nawet śrubki nie weźmie:)
-
- Posty: 377
- Rejestracja: 2011-12-01, 13:59
- GG: 0
- Moje maszyny: JUNAK 59,60,61,63,65
OSA 1965
SHL M04 1951
WFM 55,57,62
AVO - Lokalizacja: Przysucha
- Kontaktowanie:
Re: WSK - Z2 1961 - początek:)
ale polerują też ?
ile czekałeś ?

- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK - Z2 1961 - początek:)
Chromowałem wszystkie klamoty od Z2 (sprawdź wczesniejsze posty i fotki), trwało to jakieś 2 miesiące - odebrałem w takim stanie jak na zdjęciach.
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK - Z2 1961 - początek:)
Wstyd się przyznać, ale mam problem ze złożeniem tylnego hamulca
Albo sprężyna nie ta albo coś źle kombinuję - cięgno rozpieraka powinno być skierowane prawie pionowo ku górze? W momencie jak tak założę razem ze sprężyną to rozpierak już się przestawia i cały czas hamuje - w momencie pociągnięcia (naciśnięcia hamulca) przestaje hamować
Koło mam luzem, jeszcze nie wpakowane w ramę i może dlatego coś źle ustawiam?


-
- Posty: 2257
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK - Z2 1961 - początek:)
Ramię rozpieraka masz tak nastawić, aby w położeniu górnym (ku górze, czy jak to określiłeś) rozpierak nie rozchylał szczęk hamulcowych. Reszta będzie już działać poprawnie
-
- Posty: 63
- Rejestracja: 2015-04-14, 23:32
- GG: 0
- Moje maszyny: Virago 750
Kobuz 175
Garbuska 1972
M06B1 1970
MZ TS 150 1982 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK - Z2 1961 - początek:)
Ramiona przednie i tylne mają inaczej otwór na rozpierak może cos w tym kierunku(opieram się na b1)
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK - Z2 1961 - początek:)
Poskładane ale coś jest nie tak - poszło bardzo opornie a bęben stoi - tzn. rozpierak poszedł w drugą stronę. Czy po złożeniu całości stopka hamulca jest zaparta o podnóżek? Jedyne wyjście to konkretna regulacja na pręcie hamulca tak, żeby rozpierak stanął w pozycji neutralnej... Chyba, że coś źle poskładałem? Za grube okładziny nabite?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 2257
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK - Z2 1961 - początek:)
Może nie okładziny a sam kształt szczęk jeśli masz współczesne. Dalej nie do końca widzę problem, ale tak jak piszesz oprócz regulacji na rozpieraku masz jeszcze regulację na pręcie. Jeśli nie uda się tego wyregulować na pręcie to przesuniesz na rozpieraku ramię o jeden ząbek.
- mariusz30003
- Posty: 167
- Rejestracja: 2010-01-10, 21:19
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B5 4T
WSK M06-B1
Dezamet Typ 756,2 Stella - Lokalizacja: Lubartów
- Kontaktowanie:
Re: WSK - Z2 1961 - początek:)
Chyba nie wiesz o czym mówisz. To nie MZ czy Simson.halcik pisze:przesuniesz na rozpieraku ramię o jeden ząbek
W WSK Z z hamulcami 132mm rozpierak jest grubszy, ma pod innym kontem naciętą końcówkę osi gdzie montuje się ramię hamulca. Szczęki też się różnią wymiarami. Od biedy można zamontować mocno zużyte szczeki z hamulców 135mm.
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK - Z2 1961 - początek:)
Wszystko co napisałeś się zgadza. Rozpieraki mam grubsze bo okazało się, że były założone zwykłe mniejsze - owinięte blaszkami aluminiowymi żeby działały hamulce:) W przednim kole tego problemu nie ma - kilka kół już poskładałem i nigdy nie miałem takich przebojów. Z tego co pamiętam po kupnie okazało się, że tył nie hamuje - już wtedy było coś nie tak. Przeglądałem fotki na forum, ale widziałem kilka rozwiązań w Z2 - łącznie z zastosowaniem cięgna wygiętego w łuk lub z cięgnem ustawionym prawie w osi z prętem hamulca. Mam wrażenie jakby sprężyna była nie taka tzn., nawinięta w drugą stronę i przez to jest zbyt mocna... Czy obie sprężyny (przód i tył) mają ten sam kształt i są wymienne? Może tu jest rozwiązanie...?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość