WSK M06B1 1968
- adimen2007
- Posty: 92
- Rejestracja: 2008-05-17, 10:37
- GG: 9967305
- Moje maszyny: ________
WSK M06B3"KOS"1982 r. - Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
A doradźcie jak najlepiej doprowadzić bębny do stanu pierwotnego. Felgi zostały pomalowane jakąś farbą.
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
Tylko bębnów przypadkiem nie próbuj chromować...
- Kristy
- Posty: 72
- Rejestracja: 2010-08-29, 23:50
- GG: 0
- Moje maszyny: CBR F2/ WSK M06B1
- Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
blondyn_ współczuje ci jeśli to była farba proszkowa i ty to chcesz zdzierać. Jedynym słusznym jak dla mnie sposobem jest opalenie tego lecz musisz uważać żeby nie przegrzać aluminium bo zmienisz strukturę i wyją Ci bąble. Jak dla mnie mogło by zostać tak jak jest, nasze motocykle nigdy nie będą w 100% oryginalne a w takim stanie jest łatwiej zachować czystość.
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
Nie opali tego nawet opalarką
To jest lakier proszkowy, zejdzie tylko obróbką strumieniowo-cierną albo palnikiem (=smoła)

- Kristy
- Posty: 72
- Rejestracja: 2010-08-29, 23:50
- GG: 0
- Moje maszyny: CBR F2/ WSK M06B1
- Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
Stary no myślałem właśnie o palniku
To cholerstwo nawet nie da się wypiaskować, tak przynajmniej mówił gość który kładł mi proszek, kumplowi właśnie palnikiem ściągał proszek jednak za długo przytrzymał i materiał zmienił strukturę 


- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
Owszem, będzie ciężko - piaskowanie może nie wystarczyć. Generalnie nie chodzi o pomalowany bęben - mi osobiście się to w ogóle nie podoba, no ale to kwestia gustu. Większym problemem są szprychy, bo żadna farba się na nich nie utrzyma...no chyba ze bitexKristy pisze:blondyn_ współczuje ci jeśli to była farba proszkowa i ty to chcesz zdzierać. Jedynym słusznym jak dla mnie sposobem jest opalenie tego lecz musisz uważać żeby nie przegrzać aluminium bo zmienisz strukturę i wyją Ci bąble. Jak dla mnie mogło by zostać tak jak jest, nasze motocykle nigdy nie będą w 100% oryginalne a w takim stanie jest łatwiej zachować czystość.

ps. Błagam skończcie pisać na temat chromowania bębnów bo to totalna bzdura pod każdym względem: estetycznym, technologicznym i cenowym!!! Proponuję tym co mają taki zamiar poszukać zakładu który to zrobi i może ktoś Was w końcu oświeci. Bo forum jak papier - przyjmie wszystko, nawet najbardziej bezsensowne pomysły.
- xradusx
- Posty: 460
- Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
- Moje maszyny: TT600R
AWO425T - Lokalizacja: Münster
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
pierwszy odnośnik w google szukanie nie boliAlien pisze: bo to totalna bzdura pod każdym względem: estetycznym, technologicznym i cenowym!!! Proponuję tym co mają taki zamiar poszukać zakładu który to zrobi i może ktoś Was w końcu oświeci. Bo forum jak papier - przyjmie wszystko, nawet najbardziej bezsensowne pomysły.
http://www.feryl.pl/
A co do felg to pchnął bym je na allegro wieśniaki kupią a zakupił bym ładne proste felgi bez potrzeby malowania i ładne bębny
- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
Za to mnie boli takie pisanie - bynajmniej nie twierdzę ze alu nie da się chromować, bo widzę że tak mnie zrozumiałeś. Żeby już zakończyć te dyskusje to zapytam:xradusx pisze:pierwszy odnośnik w google szukanie nie boliAlien pisze: bo to totalna bzdura pod każdym względem: estetycznym, technologicznym i cenowym!!! Proponuję tym co mają taki zamiar poszukać zakładu który to zrobi i może ktoś Was w końcu oświeci. Bo forum jak papier - przyjmie wszystko, nawet najbardziej bezsensowne pomysły.
http://www.feryl.pl/
- czy ktoś z Was wie ile to kosztuje? Bo znaleźć firmę w googlach to nie problem. Ale biorąc pod uwagę reakcje na koszta chromowania zwykłej stali to koszt chromowania alu niektórych zabije.
- ciekawi mnie jak będzie odpadał chrom na miejscy styku z szprychami: bardziej płatami czy bardziej będzie sie kruszył

- a najbardziej to ciekawi mnie co zostanie z gładzi bębna po kąpielach?
Polecam czasem użyć telefonu i zadzwonić do niektórych zakładów. Czasem pomaga to wrócić na ziemie.
- xradusx
- Posty: 460
- Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
- Moje maszyny: TT600R
AWO425T - Lokalizacja: Münster
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
Alien wiadomo że nie ma to sensu w podzespołach gdzie jest tarcie, sprężanie i inne tego typu a mój link to wiedza czysto teoretyczna. Nie zadzwonie o cene bo mi to nie potrzebne 

- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
Nie chodzi o żadne tarcie, tylko o to że technologia nakładania powłok galwanicznych dla stali i dla stopów aluminium znacznie się różni. I w efekcie dla elementów połączonych (czyt. aluminiowa piasta z zalaną wkładka stalową) może z tego wyjść niezła du** - a już na pewno nie możemy oczekiwać, tak jak napisałeś, że nam się cudownie "pochromują" dwa tak różne metale.
No ale skoro niektórzy nie widzą wielkiej różnicy pomiędzy stalą a aluminium to zapewne nie dostrzegają też większych problemów. Będę trzymał kciuki za ich nowatorskie technologie.
No ale skoro niektórzy nie widzą wielkiej różnicy pomiędzy stalą a aluminium to zapewne nie dostrzegają też większych problemów. Będę trzymał kciuki za ich nowatorskie technologie.
- blondyn__
- Posty: 88
- Rejestracja: 2010-08-20, 00:25
- GG: 229931
- Moje maszyny: WSK M06B1 '68
WSK B3 '83
WSK M06B1 '70
Motorynka x3 - Lokalizacja: Skierniewice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
Czytając wasze wypowiedzi postanowiłem ,że nie będę ich chromował z tego względu ,że może on odejść ale jeżeli jest dobrze to nie powinien. I powiem wam , że chromują to ludzie z doświadczeniem a nie wujek Stasiek w swojej wannie. Efekt pracy tych ludzi możecie zobaczyć na zdjęciach które były na początku.
Mam sposób na laski-mieć WSK'e i dwa kaski.
WSK M06B1 składanie ||||||||| 90%
WSK M06B1 składanie ||||||||| 90%
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
Jeśli masz kasę to pochromuj. Zobaczymy jak wyjdzie, piast do WSK jest pod dostatkiem, nawet jak zepsujesz to kupisz nową.
- blondyn__
- Posty: 88
- Rejestracja: 2010-08-20, 00:25
- GG: 229931
- Moje maszyny: WSK M06B1 '68
WSK B3 '83
WSK M06B1 '70
Motorynka x3 - Lokalizacja: Skierniewice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
Dobrze położony chrom nie powinien się łuszczyć ani odrywać 

Mam sposób na laski-mieć WSK'e i dwa kaski.
WSK M06B1 składanie ||||||||| 90%
WSK M06B1 składanie ||||||||| 90%
- blondyn__
- Posty: 88
- Rejestracja: 2010-08-20, 00:25
- GG: 229931
- Moje maszyny: WSK M06B1 '68
WSK B3 '83
WSK M06B1 '70
Motorynka x3 - Lokalizacja: Skierniewice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
Tulejka do karteru jest już wytoczona i na pewno się nie rusza a karter nie wyrobi.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Mam sposób na laski-mieć WSK'e i dwa kaski.
WSK M06B1 składanie ||||||||| 90%
WSK M06B1 składanie ||||||||| 90%
- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
Oczywiście w drugim karterze zrobiłeś tak samo? Roztaczałeś gniazdo pod tulejkę w prawym karterze? Ile Cię to wszystko razem kosztowało?
- blondyn__
- Posty: 88
- Rejestracja: 2010-08-20, 00:25
- GG: 229931
- Moje maszyny: WSK M06B1 '68
WSK B3 '83
WSK M06B1 '70
Motorynka x3 - Lokalizacja: Skierniewice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
Tak. Wszystko na glanc zrobione. Gniazdo nie było roztaczane. Tulejka dorobiona z luzem na nabicie. Nic mnie nie kosztowało bo robił mi to wujek:)
Mam sposób na laski-mieć WSK'e i dwa kaski.
WSK M06B1 składanie ||||||||| 90%
WSK M06B1 składanie ||||||||| 90%
- blondyn__
- Posty: 88
- Rejestracja: 2010-08-20, 00:25
- GG: 229931
- Moje maszyny: WSK M06B1 '68
WSK B3 '83
WSK M06B1 '70
Motorynka x3 - Lokalizacja: Skierniewice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
Dziś doszły do mnie pochromowane śruby i nakrętki oraz ocynkowane pierdoły jak i również piękne kolanko.
Myślę ,że w piątek ruszą prace ze składaniem ramy. Koszt jaki poniosłem z wysyłką to 150zł.

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Mam sposób na laski-mieć WSK'e i dwa kaski.
WSK M06B1 składanie ||||||||| 90%
WSK M06B1 składanie ||||||||| 90%
- adimen2007
- Posty: 92
- Rejestracja: 2008-05-17, 10:37
- GG: 9967305
- Moje maszyny: ________
WSK M06B3"KOS"1982 r. - Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
Wow, fajnie wyszło Ci to.
Czy sam przygotowywałeś powierzchnie? Chromy na podkładzie miedzi?
Mógłbyś podać jakieś namiary na zakład?
Czy sam przygotowywałeś powierzchnie? Chromy na podkładzie miedzi?
Mógłbyś podać jakieś namiary na zakład?
- blondyn__
- Posty: 88
- Rejestracja: 2010-08-20, 00:25
- GG: 229931
- Moje maszyny: WSK M06B1 '68
WSK B3 '83
WSK M06B1 '70
Motorynka x3 - Lokalizacja: Skierniewice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
Powierzchnie przygotowywali mi w zakładzie tylko śruby sam poczyściłem żeby za bardzo ich nie zeszlifowali. Chromy na podkładzie miedzi i niklu.
Chromy robił mi znajomy ,lecz ma teraz roboty od pyty i jeszcze trochę . Po prosu się nie wyrabia w terminach i powiedział żeby na razie nikogo nie przysyłać do niego:)
Chromy robił mi znajomy ,lecz ma teraz roboty od pyty i jeszcze trochę . Po prosu się nie wyrabia w terminach i powiedział żeby na razie nikogo nie przysyłać do niego:)
Mam sposób na laski-mieć WSK'e i dwa kaski.
WSK M06B1 składanie ||||||||| 90%
WSK M06B1 składanie ||||||||| 90%
- adimen2007
- Posty: 92
- Rejestracja: 2008-05-17, 10:37
- GG: 9967305
- Moje maszyny: ________
WSK M06B3"KOS"1982 r. - Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
Ok, ale jak Twojemu znajomemu zwolnią się terminy to wstaw dane kontaktowe.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość