
WSK M06 B1 z 1969 - czarna
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
Paznokcie, rozpuszczalnik, kokbinowanie.. W moim przypadku
. Może sa jakieś specjalne środki.

- Sarmat
- Posty: 375
- Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
- Moje maszyny: WSK 125 B1
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
Hej
Jest jakiś progress
Dzisiaj przyszło siedzenie od tapicera który miał to nitować. Pokrowiec od tapicer-11 na allegro, a gąbka oryginalna. Stan marny
http://zapodaj.net/3111e5ab9b764.jpg.html
http://zapodaj.net/8b26983f151fd.jpg.html
Jak wspomniałem, siedzenie ze starej gąbki ale tapicer zrobił to dość fajnie, utykając dziury takim filcem czy cokolwiek to jest
Siedzi się w porządku. Poza tym czekam na chromy, ocynk, szkiełkowanie i szprychy jak się skończy robić
Poza tym mam zamiar wsadzić CDI, oryginalny przesuwany kranik i kupić parę duperel ale o takich rzeczach dopiero po wypłacie.
Jednak mam tu problem, ponieważ jak zakładam bak za tę wnękę to podstawa siedzenia zaczepia o właśnie zbiornik i niemożliwe staje się "dobicie" siedzenia bez użycia siły i zniszczenia lakieru. Mieliście już taki problem? Jeżeli tak to pomagijte rebiata
Pozdr
Zdjęcia dodajemy poprzez załączniki na forum, proszę zmienić. Tomekk
Jest jakiś progress

http://zapodaj.net/3111e5ab9b764.jpg.html
http://zapodaj.net/8b26983f151fd.jpg.html
Jak wspomniałem, siedzenie ze starej gąbki ale tapicer zrobił to dość fajnie, utykając dziury takim filcem czy cokolwiek to jest


Jednak mam tu problem, ponieważ jak zakładam bak za tę wnękę to podstawa siedzenia zaczepia o właśnie zbiornik i niemożliwe staje się "dobicie" siedzenia bez użycia siły i zniszczenia lakieru. Mieliście już taki problem? Jeżeli tak to pomagijte rebiata

Pozdr
Zdjęcia dodajemy poprzez załączniki na forum, proszę zmienić. Tomekk
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
- Sarmat
- Posty: 375
- Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
- Moje maszyny: WSK 125 B1
- Kontaktowanie:
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
Aha, no to jak tak na to patrzysz... 

- Sarmat
- Posty: 375
- Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
- Moje maszyny: WSK 125 B1
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
Myślę iż miała. Na wiki niby był ale usunięto go potem. Poza tym z tym kranikiem zawsze moi poprzednicy mieli mniej problemów, co mogę po części potwierdzić bo z tym nowym była katorga za sprawą odstojnika a tu mamy piękną siateczkę 

- Sarmat
- Posty: 375
- Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
- Moje maszyny: WSK 125 B1
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
http://imgur.com/a/WkZKw
Postęp prac, czekam na ocynki od Audio, resztę chromów od Filipa, CDI od Saviera i graty od Picka i w sumie będę mógł składać
Postęp prac, czekam na ocynki od Audio, resztę chromów od Filipa, CDI od Saviera i graty od Picka i w sumie będę mógł składać

- Sarmat
- Posty: 375
- Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
- Moje maszyny: WSK 125 B1
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
Hej
Prace poszły do przodu i wueska jest prawie na ukończeniu. Pozostało przede wszystkim podłączenie wszystkiego pod obieg i parę takich dupereli jak związanie kabli, złożenie manetki gazu, wyrobienie haczyka do podstawki centralnej itd. generalnie prezentuje się teraz tak:
http://i.imgur.com/Qo25daw.jpg
http://i.imgur.com/TObwKif.jpg (tylko nie wiem czemu się odwróciło
)
Nie obyło się też bez problemów, niestety nie wiem czemu stopka hamulca nie odbija i nie wraca na poprzednią pozycję. Dla tych co mogliby pomóc, zdjęcie bębna i rozpieraka http://i.imgur.com/XbGOKkY.jpg robiłem tak jak miałem na zdjęciu przed remontem i było dobrze a było tak http://i.imgur.com/90yNtkh.jpg
Niestety nie wrzucam zdjęć na załączniki ponieważ zmniejszenie rozmiaru zdjęcia spowoduje, że nic nie będzie na nim widać
Pozdrawiam
Prace poszły do przodu i wueska jest prawie na ukończeniu. Pozostało przede wszystkim podłączenie wszystkiego pod obieg i parę takich dupereli jak związanie kabli, złożenie manetki gazu, wyrobienie haczyka do podstawki centralnej itd. generalnie prezentuje się teraz tak:
http://i.imgur.com/Qo25daw.jpg
http://i.imgur.com/TObwKif.jpg (tylko nie wiem czemu się odwróciło

Nie obyło się też bez problemów, niestety nie wiem czemu stopka hamulca nie odbija i nie wraca na poprzednią pozycję. Dla tych co mogliby pomóc, zdjęcie bębna i rozpieraka http://i.imgur.com/XbGOKkY.jpg robiłem tak jak miałem na zdjęciu przed remontem i było dobrze a było tak http://i.imgur.com/90yNtkh.jpg
Niestety nie wrzucam zdjęć na załączniki ponieważ zmniejszenie rozmiaru zdjęcia spowoduje, że nic nie będzie na nim widać

Pozdrawiam
- dawid_f831
- Posty: 94
- Rejestracja: 2013-05-16, 20:12
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1
M06 64
M06 B3 - Lokalizacja: Bełchatów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
Pięknie się prezentuje:) Dodaj więcej zdjęć
Co do hamulca, to ja ma inaczej zamontowany sam rozpierak. Ten wygląda jakby był przedni, ale mogę się mylić.
Tu masz zdjęcie jak jest u mnie (trochę mało widać ale można powiększyć i zawsze inaczej)
https://drive.google.com/file/d/0B6mSAL ... sp=sharing
A składając rozpierak założyłeś podkładkę sprężystą?
Co do hamulca, to ja ma inaczej zamontowany sam rozpierak. Ten wygląda jakby był przedni, ale mogę się mylić.
Tu masz zdjęcie jak jest u mnie (trochę mało widać ale można powiększyć i zawsze inaczej)
https://drive.google.com/file/d/0B6mSAL ... sp=sharing
A składając rozpierak założyłeś podkładkę sprężystą?
- Sarmat
- Posty: 375
- Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
- Moje maszyny: WSK 125 B1
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
Dziękuję
Myślę, że nowe zdjęcia dodam niebawem.
Co do twojej wueski to faktycznie masz trochę inaczej a ja inaczej już nie mogę bo to co trzyma bęben już mi dalej nie pozwala coś zrobić. Podkładki założyłem tak jak na zdjęciu widać i pod tym co podtrzymuje to też jest. Rozpierak do przedniego koła sie nie nadawał a został tylko ten to został do tylu przydzielony. Poza tym wydaje mi się, ze mamy identyczne

Co do twojej wueski to faktycznie masz trochę inaczej a ja inaczej już nie mogę bo to co trzyma bęben już mi dalej nie pozwala coś zrobić. Podkładki założyłem tak jak na zdjęciu widać i pod tym co podtrzymuje to też jest. Rozpierak do przedniego koła sie nie nadawał a został tylko ten to został do tylu przydzielony. Poza tym wydaje mi się, ze mamy identyczne
-
- Posty: 96
- Rejestracja: 2013-06-28, 22:58
- GG: 0
- Moje maszyny: m06b1
- Lokalizacja: zielona góra
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
w moje 68 mam dołem poprowadzony pręt
- Sarmat
- Posty: 375
- Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
- Moje maszyny: WSK 125 B1
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
Hej
Udało mi się dobić targu z jednym z moich kumpli i wymieniłem cylinder aluminiowy na oryginalny żeliwny. Po szlifie i pasowaniu tłoka od Franq87, dostałem go w swoje łapy by go powoli docierać do sezonu
Jak uważacie, czy ta świeca i sposób w jaki silnik chodzi, jest prawidłowy? Pozdrawiam
https://www.youtube.com/watch?v=Apr2Qo7 ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=HpKpm0T ... e=youtu.be
Udało mi się dobić targu z jednym z moich kumpli i wymieniłem cylinder aluminiowy na oryginalny żeliwny. Po szlifie i pasowaniu tłoka od Franq87, dostałem go w swoje łapy by go powoli docierać do sezonu

https://www.youtube.com/watch?v=Apr2Qo7 ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=HpKpm0T ... e=youtu.be
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
- Sarmat
- Posty: 375
- Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
- Moje maszyny: WSK 125 B1
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
Dałem 1:20 czyli szklanka na 5 litrów bo pierścienie rzeczywiście były bardzo ciasno. Po pracy silnika można też wywnioskiwac że zapłon za wciut za wczesny?
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
... 
To kwestia stosunku mieszanki paliwo-powietrze, nie olej-benzyna (chociaz z tym 1:20 to też przesadziłeś, 1:25-1:30 jest ok)
Weź na początek ustaw ten zapłon po ludzku, to nie jest trudne
Zluzuj sobie śruby podstawki, ustaw tłok 3mm przed GMP i w tym momencie impulsator ma być w połowie poza blaszką wyzwalajacą.

To kwestia stosunku mieszanki paliwo-powietrze, nie olej-benzyna (chociaz z tym 1:20 to też przesadziłeś, 1:25-1:30 jest ok)
Weź na początek ustaw ten zapłon po ludzku, to nie jest trudne

- Sarmat
- Posty: 375
- Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
- Moje maszyny: WSK 125 B1
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
Dziwne, ale szczerze przyznam, że motór nie reaguje jak powinnienn na tę śrubę. Nagrzałem go z 15, 20 minut na wolno-średnich obrotach i próbowałem się bawić z tymi śrubami, ale ta pozioma wydaje się nie reagować na to czy ją wkręcę czy wykręcę. Jeżeli znowu ciągnie gdzieś lewe powietrze to mnie strzeli
I zapłon jutro spróbuję ustawić na cycuś glancuś, zobaczymy jak zadziała

- Sarmat
- Posty: 375
- Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
- Moje maszyny: WSK 125 B1
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
Hej,
Od mojego ostatniego wpisu trochę się zmieniło. WSK jest ukończona na 99,8% (za wyjątkiem tego badziewia klik z którym być może poradzę sobie w tym tygodniu.). Zrobiła też trochę kilometrów po raczej drogach gruntowych, także na zdjęciach wyszła trochę brudna na zdjęciach
Po zaciętych walkach z urzędnikami udało mi się zarejestrować też sprzęt co będzie widać na zdjeciach :> Renowacja potrwałaby równe trzy lata, ale zabrakło dwóch miesięcy. Generalnie jestem zadowolony z efektu, jestem też ciekawy waszych opinii. Kilka wpadek wizualnych jest, ale to się poprawi w niedalekiej przyszłości. Sprzedawać nie zamierzam, jako że to pamiątka rodzinna, ale jestem ciekawy za ile wy byście próbowali sprzedać gdybyście mogli i czy to pokryłoby się z kosztami remontu. Gdyby ktoś sam robił be jedynkę to śmiało pytać to chętnie pomogę. I dziękuje tym którzy pomogli mi przez te trzy lata, a było was sporo
Bez was raczej byłoby to niemożliwe albo ciężkie do wykonania.
Link do albumu --->> http://imgur.com/gallery/zFI7R z kilkoma zdjęciami sprzed remontu jak i jedno w trakcie.
Pozdrawiam
Od mojego ostatniego wpisu trochę się zmieniło. WSK jest ukończona na 99,8% (za wyjątkiem tego badziewia klik z którym być może poradzę sobie w tym tygodniu.). Zrobiła też trochę kilometrów po raczej drogach gruntowych, także na zdjęciach wyszła trochę brudna na zdjęciach


Link do albumu --->> http://imgur.com/gallery/zFI7R z kilkoma zdjęciami sprzed remontu jak i jedno w trakcie.
Pozdrawiam
-
- Posty: 1210
- Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2 - Lokalizacja: Wolbrom
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
Razi w oczy trochę ten biały odstojnik kranika i współczesny automat stopu. 69 rok to sygnał powinien być pod lampą.
- Sarmat
- Posty: 375
- Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
- Moje maszyny: WSK 125 B1
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
Na początku też trochę mi się ten biały odstojnik nie podobał, ale teraz jest praktycznie niezbędny w moim kranikusbanys pisze:Razi w oczy trochę ten biały odstojnik kranika i współczesny automat stopu. 69 rok to sygnał powinien być pod lampą.

Co do automatu stopu to wiem, ale poprzedni zbliżony do oryginału działał dziwnie bo wyłączał sie po popchnięciu pręcika. Po prostu działał dokładnie odwrotnie niż powinien. Ten zaś to automat z trzydziestki, który działa bardzo ładnie ale nieco odstaje kolorystycznie chociaż dla mnie w tym miejscu też nie ma znaczenia.
Co do sygnału to wiem, ale te oryginalne są ciężko dostępne a że miałem taki z fumki w garażu to zrobiłem ten, a że było to dawno to o fakcie ze on nie należał do tego motoru się dowiedziałem po jego odnowieniu, chociaż on też mi jakoś szczególnie nie przeszkadza. Oczywiście fajnie jest mieć oryginał, ale myślę że to też nie jest złe.
-
- Posty: 1210
- Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2 - Lokalizacja: Wolbrom
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
Do pełnego oryginału to już niewiele jej brakuje.
Będziesz chciał to tak zostawisz jak jest lub pomału znajdziesz brakujące części i wymienisz to twoje moto i tobie się ma podobać.
To co jeszcze zauważyłem to stopka hamulca widzę że pospawana, tylny klosz lampy, kopka i fajka świecy - współczesny zamiennik.
Brakuje ci blokady kierownicy i siedzenia a boczek mały nie ma wycięcia pod blokadę więc chyba nieoryginalny.
Zmiań jeszcze te trytki elektryczne mocujące kable do silnika bo to już kiepsko wygląda. Reszta jest ok.
Moto sprawne jeżdzące i zarejestrowane więc tylko powodzenia w użytkowaniu a tych pare elementów do wymiany to może być już wienienka na torcie.
Jak robiłeś logo naklejki pod bezbarwny, malowane czy kalka.
Będziesz chciał to tak zostawisz jak jest lub pomału znajdziesz brakujące części i wymienisz to twoje moto i tobie się ma podobać.
To co jeszcze zauważyłem to stopka hamulca widzę że pospawana, tylny klosz lampy, kopka i fajka świecy - współczesny zamiennik.
Brakuje ci blokady kierownicy i siedzenia a boczek mały nie ma wycięcia pod blokadę więc chyba nieoryginalny.
Zmiań jeszcze te trytki elektryczne mocujące kable do silnika bo to już kiepsko wygląda. Reszta jest ok.
Moto sprawne jeżdzące i zarejestrowane więc tylko powodzenia w użytkowaniu a tych pare elementów do wymiany to może być już wienienka na torcie.
Jak robiłeś logo naklejki pod bezbarwny, malowane czy kalka.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość