Strona 1 z 2
WSK M06-B1
: 2012-01-05, 20:07
autor: adam
Witam panowie nie udzielałem się nigdy zbytnio na forum ale widzę że dużo osób pokazuje swoje maszyny i jest coraz więcej B jedynek. Więc postanowiłem się pochwalić też moją

wyróżniłem się troszkę ponieważ większość B1 jest czarnych ja postanowiłem postawić na wiśniowy.
Teraz trochę historii motocykla . Wsk z tego co mówił właściciel około 25 lat stała w wilgotnej szopce pod około toną desek wygrzebanie jej zajęło mi około 3,5 godziny ale opłacało się za Wiesie dałem 120 zł i dostałem gratis jeszcze jeden silnik po odszyfrowaniu tabliczki znamionowej okazało się że jest z 1968r. Po przywiezieniu rozebrałem ją na części pierwsze wymyłem karszerem i oddałem do piaskowania po piaskowaniu dobrałem lakier na oryginał i odwiozłem do lakiernika i tu zaczęły się mniej miłe przygody do piaskowania nie zawiozłem osłon schowka lakiernik powiedział że sam je przygotuje i tu się okazał chamem za przeproszeniem

po przywiezieniu wszystko wyglądało ładnie a po mies leżakowania w suchym pomieszczeniu na lakieże pojawiły się pecheże i zaczął odchodzić a po za tym dopatrzyłem się kilku zacieków . Trudno dostałem jeszcze 400 ml lakieru na zaprawki więc może starczy . Co do silników to oba na chodzie ale ten który ma zgodne nr postanowiłem zrobić kapitałkę . Zostało mi jeszcze malowanie kół i chromy po za tym wszystko mam no i pokrowiec siedzenia .Obecnie zbieram na chromy mogę wymienić się chromowanie za Ogara 205

pełen oryginał bez papierów
Re: WSK M06-B1
: 2012-01-06, 14:05
autor: pawel15
Nie wyglądała tak tragicznie jak na warunki w których była przechowywana. Ode mnie plus za wiśniowy lakier

.
Re: WSK M06-B1
: 2012-02-14, 12:13
autor: AudioBas
Co tutaj tak cicho???
Kolegi elementy:

Re: WSK M06-B1
: 2012-02-14, 15:09
autor: adam
O Super !!! Wielkie dzięki AudioBas
P.S Prace trochę ruszyły powoli składam no i zrobiłem szparunki na baku jak na pierwszy raz nie poszło tak źle

Re: WSK M06-B1
: 2012-02-14, 15:14
autor: Savier
Ile płaciłeś za ocynk? Jak to wygląda z pośrednikiem (pozdr Audio

)?
Re: WSK M06-B1
: 2012-02-14, 15:16
autor: AudioBas
Savier pisze:Ile płaciłeś za ocynk? Jak to wygląda z pośrednikiem (pozdr Audio

)?
AudioBas nie przycina na forumowiczach (patrz na tłoki, które sprzedaję po kosztach)...
Ocynk 30 zł + 5 zł na piwo dla mnie

Re: WSK M06-B1
: 2012-02-14, 15:24
autor: Savier
Spoko. 30zł za wsad, jo? I walę do bólu?
Re: WSK M06-B1
: 2012-02-14, 15:29
autor: adam
Dokładnie to nie wiem jak to jest ale ja na pewno miałem więcej niż 1 kg sam się zdziwiłem że tak tanio . Naprawdę polecam super kontakt i wg

Re: WSK M06-B1
: 2012-02-14, 15:30
autor: AudioBas
Savier pisze:Spoko. 30zł za wsad, jo? I walę do bólu?
Niestety nie
Tutaj było ponad 4 kg...
Ostatnio miałem ponad 5 kg i płaciłem 40 zł..
Cena jest na OKO
Zależy od ilości elementów oraz ich wielkości
adam pisze:Naprawdę polecam super kontakt i wg

Trzeba sobie pomagać

Im wiecej wuesek stanie na nogi tym lepiej

Re: WSK M06-B1
: 2012-02-14, 16:10
autor: Polak
Masz racje i więcej tym lepiej. Ale szkoda tylko że najwięcej jest remontowanych B1 a o reszcie tak jakbyśmy zapominali. Jak tak dalej będzie to będą zachowane tylko B1 a reszta M06 nie.

Re: WSK M06-B1
: 2012-02-14, 16:39
autor: Savier
Jak tak dalej będzie to będą zachowane tylko B1 a reszta M06 nie.
Ty najpierw popatrz na liczbę wyprodukowanych sztuk poszczególnych modeli.
Re: WSK M06-B1
: 2012-02-14, 17:03
autor: Polak
Dobrze że przypomniałeś. Właśnie o to biega. Te modele wyprodukowane w mniejszej ilości pomalutku stają się rzadkością. Ale to nie ten wątek z dyskusją.
WSK M06-Z2, (1959-1967 114 761 sztuk)
WSK M06-64, (1964-1967 235 084 sztuk)
WSK M06 B1, (1966-1971 319 069 sztuk)
Re: WSK M06-B1
: 2012-02-15, 00:42
autor: Zwierzak
Ostatnio też kilka Z2 pojawiło się na forum.
Re: WSK M06-B1
: 2012-03-12, 20:49
autor: adam
Witam panowie prace powoli dobiegają końca myślę że jeszcze z tydzień max 2 i wyjadę

.Boli mnie jedynie brak chromów no ale cóż na razie mnie nie stać

Re: WSK M06-B1
: 2012-03-12, 21:14
autor: Savier
Nie ma co się spieszyć z remontem, bo będziesz żałował

.
Re: WSK M06-B1
: 2012-03-12, 22:16
autor: andrew724
Popieram nic na szybko, jeszcze do wiosny trochę czasu.
Malowanie widzę całkiem całkiem. Z chromami jak uważasz, możesz poczekać na fundusze. O ile większość chromów to elementy łatwo dostępne i zawsze szybko możesz je wymontować i oddać do chromowani to w przypadku szklanek tylnych amortyzatorów i przednich lag no to jest trochę rozbierania (chociaż przednie lagi chyba masz całkiem całkiem stan). Na ocynk mógłbyś trochę znaleźć grosza i pociągnąć wszystkie śruby no i dźwignię hamulca (choć nie wiem czy w tym modelu nie była już chromowana).
Możesz wrzucić jakieś bliższe foto jak masz zrobione koła i piasty? Siedzenie sam tapicerowałeś czy zlecałeś? Mnie też czeka zrobienie siedzenia i nie mam jeszcze dobrego patentu jak zakuć te nity:/
Pozdrawiam,
Re: WSK M06-B1
: 2012-03-12, 22:29
autor: adam
No fotki są słabe i nie widać ale dźwignia hamulca jest ocynkowana ale wiadomo wżery były i tak już wyszło .Koła były zrobione na skróty bo nie czułem się na siłach żeby je szprychować czyli tylko wypiaskowałem i pomalowałem jakaś farbą do felg ale jak będziesz chciał to podeślę fotki . A co do siedzenia to tak sam robiłem wczoraj odciski na ręce mam do dzisiaj ale jako tako wyszło chociaż w jednym miejscu fałda się zrobiła mała

Re: WSK M06-B1
: 2012-03-13, 20:59
autor: andrew724
To słabo z tymi kołami zrobiłeś. Tylko nie mów że piasty też pomalowałeś? Tą dźwignię to widziałem już zamontowaną na tych gorszych fotkach i takie złudzenie miałem. Na tej wcześniejszej, którą wrzucił AudioBas z elementami ocynkowanymi, dźwignia wygląda nie najgorzej. Mogłeś wgnioty i wżery delikatnie przeszlifować przed ocynkiem.
Napisz tu lub jak wolisz na PW, jaki miałeś sposób na zaklepanie nitów w siedzeniu i w jaki sposób naciągałeś pokrowiec?
Re: WSK M06-B1
: 2012-04-17, 14:02
autor: adam
No w końcu Wsk w 95 % skończona muszę kupić tylko nowe kolanko bo to strasznie szpeci i instalację nową zrobić ale to już pestka

. Mam nadzieję że do końca roku uda mi się zrobić koła jak należy i chromy wtedy będzie wszystko tak jak ma być
P.S Co do tych nitów to zaciskałem je francuzem (kluczem) podkładałem tylko kawałek papieru żeby ich nie uszkodzić .
Re: WSK M06-B1
: 2012-04-17, 14:14
autor: Szczepan
No ładnie ładnie

Brakuje loga na zbiorniku jak cholera, ale sam piszesz że nie skończone. Z nowym kolankiem będziesz miał dużo pieprzenia żeby je dopasować przyda się giętarka do rur
