Strona 1 z 1

WSK M06B1 1970

: 2012-04-10, 17:02
autor: KaeMikS
Witam, przedstawiam moją Wskę. Motocykl jest w naszej rodzinie od lat 70tych, był jeżdżony przez mojego dziadka, w 1989 został wyrejestrowany i od tamtego czasu stał w garażu przywalony gratami. Ostatnio coś mnie tknęło, żeby ją wyciągnąć i zobaczyć, czy coś z tego będzie. Motocykl był kompletny, miał jedynie zbitą przednią lampe. Wyczyściłem gaźnik, zrobiłem zaprawki na ramie, błotniku i pomalowałem tymczasowo sprayem, wymieniłem też olej. Muszę jeszcze zakupić kluczyk, mam nadzieję że odpali bez problemów. :->

Zdjęcia w dniu wyciągnięcia z garażu (już zdjęte osłony gaźnika i filtra i wymieniona lampa):
Obrazek
Obrazek

Tutaj po umyciu:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

jak na swój wiek nie wygląda tragicznie, z tego co przeczytałem to ostatni rocznik z takim siodłem i tylną lampą, no i przedostatni rok produkcji dwóramówki :D

Re: WSK M06B1 1970

: 2012-04-10, 17:19
autor: Polak
Piękna, jak odnowisz to cudo będzie. Lampa pewnie od Ursusa heh co nie? :D Pozdr KaeMikS i powodzenia w renowacji :papa:

Re: WSK M06B1 1970

: 2012-04-10, 21:15
autor: Savier
Super maszynka, takie z "historią" to największe unikaty... ale dla wąskiego grona osób :D.

Pozdro i powodzenia przy odpaleniu! ;-)

Re: WSK M06B1 1970

: 2012-04-13, 19:53
autor: toiman
Jest po prostu super ! ;-) Popraw siedzenie, i maszyna przepiękna :)

Re: WSK M06B1 1970

: 2012-04-15, 17:31
autor: P@tryk95
Porobić zaprawki,ewentualnie nowe chrome,popraw siedzenie i będzie piękna b1 ;)

Re: WSK M06B1 1970

: 2012-04-21, 10:45
autor: KaeMikS
Dzięki za miłe słowa, na żywo aż tak świetnie nie wygląda, jest sporo otarć, szczególnie na baku i widelcu, no i lampa jest przekrzywiona i ma wgniotke (lekka kolizja ze słupem wieki temu), ale myślę że polerka poprawi co nieco całokształt : )

Witam, ostatnio motor stał przez 2 tygodnie troszkę zapomniany, jednak w końcu pospawałem wydech, a wczoraj zamówiłem kluczyk i linkę gazu, tak więc jak dobrze pójdzie, to w przyszłym tygodniu ją odpalę.

Co polecacie zrobić z siodłem ? gąbka jest w miarę ok, tylko na spodzie jest lekko "uschnięta", no i w miejscu, gdzie jest dziura, no a poszycie, jak to w wsce, materiał strasznie kiczowaty, ale rozerwanie jest małe i w sumie dałoby sie to zszyć. Czy lepiej jednak kupić jakiś pokrowiec ?

No i kwestia kół: da się jakoś usunąć te wżery od rdzy ? Z przodu wiekszość mi się udało, ale tył idzie gorzej... Macie na to jakieś sprawdzone środki ?

czy poprostu tylko to przetrzeć i pomalować (srebrzanką np)

Re: WSK M06B1 1970

: 2012-04-21, 10:52
autor: Szczepan
Pokrowiec kup bo i tak czy siak masz nie org poszycie.

Re: WSK M06B1 1970

: 2012-05-02, 12:24
autor: KaeMikS
Haha, myślałem że to jest orginał. : )
Pokrowiec to nie problem, nie ma iskry :/ Trzeba będzie ustawić zapłon, a jak to nic nie da, to chyba nowa cewka, co panowie ? Czy coś jeszcze można sprawdzić, żeby nie wydawać hajsu na marne ?

Re: WSK M06B1 1970

: 2012-05-02, 12:39
autor: mauri
sprawdź , czy przy próbie odpalenia nie iskrzy się na platynkach(przerywaczu) , jeżeli tak , to masz kondensator do wymiany ;-)
jesli to nie to , to zmień świece , może kitowa , kup nowy przewód wysokiego napiecia i fajke na świece (jak wykręcisz fajkę z tego przewodu , to spróbój pokręcić kopką (jakbyś chciał odpalić) i jak nie będzie się iskrzyło na końcu tego kabla , to do wymiany). to to , co mi teraz przychodzi na myśl ;-) jak coś to pisz

Re: WSK M06B1 1970

: 2012-05-02, 14:17
autor: filu
Historia podobna jak u mnie :-D
Piękna sztuka, trzymam kciuki za odpalanie!