Strona 1 z 2
WSK M06 B1 1968
: 2012-08-29, 21:50
autor: Simon
Nabytek stał przez 35 lat w szopie.
DSC_5976.JPG
A że do przejechania z zabytkiem miałem 260 km, rozbiórka musiała być ekspresowa, 2,5 h później było już tak.
DSC_6049_2.JPG
Mam szczegółowe fotki wszystkich elementów przed rozebraniem, więc jak by ktoś potrzebował wskazówek mogę podesłać

Re: WSK M06 B1 1968
: 2012-08-29, 21:54
autor: Simon
fotka
Re: WSK M06 B1 1968
: 2012-08-29, 21:58
autor: Simon
fotka
Re: WSK M06 B1 1968
: 2012-08-29, 22:01
autor: Szczepan
Świetnie zachowana

Powodzenia
Re: WSK M06 B1 1968
: 2012-08-29, 22:01
autor: Simon
Pierwsze mycie części lakierowane i cud pierwszy, farba oryginalna do uratowania, tak myślę,
Re: WSK M06 B1 1968
: 2012-08-29, 22:04
autor: Simon
oryginalny przebieg 6523 km, lampa przed i po wstępnym oczyszczeniu,
Re: WSK M06 B1 1968
: 2012-08-29, 22:06
autor: Simon
a tak wygląda elektryka,
Re: WSK M06 B1 1968
: 2012-08-29, 22:07
autor: Simon
I największe wyzwanie, silnik nie był zalany, zapieczony jak diabli..
Re: WSK M06 B1 1968
: 2012-08-29, 22:17
autor: Simon
podziękowania dla
AudioBas za jego instruktaż
http://www.wsk.audiobas.pl/wsk_125_1982
Re: WSK M06 B1 1968
: 2012-08-29, 22:19
autor: Jakub
Motocykl piękny ale edytuj post żeby to był jeden a nie 8
Oczywiście nie maluj

Re: WSK M06 B1 1968
: 2012-08-29, 22:50
autor: Simon
Dziękuje Panowie, postaram się zachować max części w stanie oryginalnym.
Re: WSK M06 B1 1968
: 2012-08-29, 22:58
autor: jarek
Jakiś papier na to masz ??, jest ona z województwa opolskiego ?
silnik tylko i wyłącznie w szkiełko

Re: WSK M06 B1 1968
: 2012-08-29, 23:09
autor: Simon
Motor w rodzinie od 68 roku, ale na razie odnalezienie czegokolwiek z dokumentów, np. wyrejestrowanie spełzły na niczym
A wyrejestrowana była w bardzo głębokim PRL-u. Stała w szopie i tyle..
A może zdjęcie z pierwszym właścicielem wystarczy..co myślicie łyknął to..
DSC_5964_2.JPG
Re: WSK M06 B1 1968
: 2012-08-29, 23:12
autor: jarek
Rejestracja na błotniku OP to jaki rejon Polski, oczywiście jeśli chodzi o nomenklaturę tablic PRL-owskich
Re: WSK M06 B1 1968
: 2012-08-29, 23:16
autor: Simon
Olsztyńskie, Pasłęk
Re: WSK M06 B1 1968
: 2012-08-29, 23:30
autor: Simon
Jakiej ceny mam się spodziewać za szkiełowanie silnika, ktoś ostatnio to robił?
Re: WSK M06 B1 1968
: 2012-08-30, 00:29
autor: chomik
Spytaj Jarka najlepiej

On Ci to wyceni

Re: WSK M06 B1 1968
: 2012-08-30, 10:59
autor: Simon
Wał zapieczony ale może po zalaniu się ruszy (doradzicie czym? - olejem, tak się kiedyś robiło?). Biegi też teraz nie wchodzą, ale o to się mniej martwie. Mam plan aby zostawić co się da tak jak jest i tylko odswierzyć a tam gdzie ocynk chamsko odchodzi coś pokombinować, i tu też chętnie przyjmę dobre rady bo jeszcze nie mam koncepcji. Amortyzatory pewnie zostawie jak są, ocynk ma lekkie uszkodzenia od szutru i tyle, chodzą jak trzeba. Ale teleskopy wygladaja znacznie gorzej. Tam warstwa wierzchnia odpada płatami kilkucentymetrowymi. Jak dam do całkowitego odswierzenia to nie będzie pasować do reszty. Podobny mam problem z manetkami. Wieczorem wrzucę fotki. Pozdr.
Re: WSK M06 B1 1968
: 2012-08-30, 11:24
autor: Konrad1
Co do papierów to spisz sobie umowę. Jak masz numery na błotniku to jesteś w domu... Blachy, dowód zaginęły i tyle, jeżeli trafisz na normalnego urzędasa lub masz znajomego to zarejestruję bez problemu.
Re: WSK M06 B1 1968
: 2012-08-30, 11:35
autor: Simon
Umowa z Teściem dobre ha ha, a potem drugi syncio będzie Zygfryd "Zyguś"
