WSK 125 M06 B1- Lajas
-
- Posty: 86
- Rejestracja: 2013-06-08, 09:57
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B1 x2, WSK 125B3 x2, OGAR 205
WSK 175,
WSK 175 S1 - Lokalizacja: Wągrowiec
- Kontaktowanie:
WSK 125 M06 B1- Lajas
Witam Was!
WSK 125 M06 B1 rocznik 1969(1968 na tabliczce znamionowej).
Proszę o ocenę i komentarze-motor nabyłem 11.07.2013 i od tego czasu zmieniłem łańcuch, założyłem pierwotną zębatkę(wcześniej była większa założona, bo motor jeździł z przyczepką- stąd też dziura w tylnym błotniku po bolcu). Aha, zębatka na razie jest zamocowana na śruby, wiem wiem powinny być nity, ale do czasu demontażu i przygotowania do renowacji stwierdziłem, że zastosuję mocowanie "prowizoryczne". Znajdowała się też z tyłu półka, którą zdemontowałem;-) Osłona na łańcuch jest.
W planach odnowa lakieru, chromu, w tym felg chrom i pomału do oryginału;-) Siedzenie zostanie zmienione oczywiście:-)
Póki co, jeżdzę i zwiedzam okolice. Renowacja na zimę.
Pozdrawiam,
Lajas
WSK 125 M06 B1 rocznik 1969(1968 na tabliczce znamionowej).
Proszę o ocenę i komentarze-motor nabyłem 11.07.2013 i od tego czasu zmieniłem łańcuch, założyłem pierwotną zębatkę(wcześniej była większa założona, bo motor jeździł z przyczepką- stąd też dziura w tylnym błotniku po bolcu). Aha, zębatka na razie jest zamocowana na śruby, wiem wiem powinny być nity, ale do czasu demontażu i przygotowania do renowacji stwierdziłem, że zastosuję mocowanie "prowizoryczne". Znajdowała się też z tyłu półka, którą zdemontowałem;-) Osłona na łańcuch jest.
W planach odnowa lakieru, chromu, w tym felg chrom i pomału do oryginału;-) Siedzenie zostanie zmienione oczywiście:-)
Póki co, jeżdzę i zwiedzam okolice. Renowacja na zimę.
Pozdrawiam,
Lajas
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Tylko WSKa!!!
- lucasso
- Posty: 10
- Rejestracja: 2012-05-15, 07:28
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 (1969),
MZ ES 250/1 (1962), Pannonia TLF (1958) - Lokalizacja: Brodnica
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1- Lajas
Bardzo ładna B1. Też początkowo po kupnie swojej miałem zamiar dać nowy lakier, ale coraz bardziej się przekonuję żeby zostawić jak jest. Zostaw oryginał, nie pożałujesz.
-
- Posty: 86
- Rejestracja: 2013-06-08, 09:57
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B1 x2, WSK 125B3 x2, OGAR 205
WSK 175,
WSK 175 S1 - Lokalizacja: Wągrowiec
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1- Lajas
Dzięki! Wiesz, zastanowię się. Zrobić kilka zaprawek, odnowić tylko koła i elementy uszkodzone(a mam kilka) technicznie doprowadzić do stanu bdb i śmigać moją niunią po okolicach(bliższych i dalszych).
A forumowicze co myślą w tej kwestii?
Aha, póki prace zostały wstrzymane ze względów zdrowotnych(więzadło zerwane).
A forumowicze co myślą w tej kwestii?
Aha, póki prace zostały wstrzymane ze względów zdrowotnych(więzadło zerwane).
Tylko WSKa!!!
-
- Posty: 377
- Rejestracja: 2011-12-01, 13:59
- GG: 0
- Moje maszyny: JUNAK 59,60,61,63,65
OSA 1965
SHL M04 1951
WFM 55,57,62
AVO - Lokalizacja: Przysucha
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1- Lajas
Piękna wsk. Porób zaprawki, ewentualnie odśwież chromy no i OBOWIĄZKOWO kup nową gąbkę siedzenia jeśli ta jest zniszczona pod pokrowcem i pokrowiec, bo strasznie ten się rzuca w oczy!!
-
- Posty: 86
- Rejestracja: 2013-06-08, 09:57
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B1 x2, WSK 125B3 x2, OGAR 205
WSK 175,
WSK 175 S1 - Lokalizacja: Wągrowiec
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1- Lajas
Cześć,
Od sierpnia 2013 roku żadne zmiany się nie zadziały w Motorze. Kontuzja kolana pokrzyżowała moje plany. Więc zmieniła się moja koncepcja co zrobić z WSK.
Projekt jest taki, że póki co zostawiam wszystko tak jak jest. Oczywiście mechanicznie ma być jak najlepiej, zakupiłem CDi od Audiobasa już wstępnie zamontowany(bez odpalania), głównie modyfikacji uległo oświetlenie WSK. Wszystko jest w fazie prób, więc na efekt końcowy będzie trzeba poczekać myślę do wakacji. Jeśli uda się poskładać to wcześniej, wpiszę na forum oczywiście. A oto co zrobiłem do dzisiaj.
Od sierpnia 2013 roku żadne zmiany się nie zadziały w Motorze. Kontuzja kolana pokrzyżowała moje plany. Więc zmieniła się moja koncepcja co zrobić z WSK.
Projekt jest taki, że póki co zostawiam wszystko tak jak jest. Oczywiście mechanicznie ma być jak najlepiej, zakupiłem CDi od Audiobasa już wstępnie zamontowany(bez odpalania), głównie modyfikacji uległo oświetlenie WSK. Wszystko jest w fazie prób, więc na efekt końcowy będzie trzeba poczekać myślę do wakacji. Jeśli uda się poskładać to wcześniej, wpiszę na forum oczywiście. A oto co zrobiłem do dzisiaj.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Tylko WSKa!!!
- guziec583
- Posty: 243
- Rejestracja: 2013-02-25, 18:29
- GG: 0
- Moje maszyny: Shl M11W
Wsk M06B3
M06B3
Romet Pony
ogar 200
Honda Dominator - Lokalizacja: Olecko
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1- Lajas
fajny masz to światełko z przodu dużo z tym roboty ? można jakiś link gdzie to można kupić ?
[*]Kupię stare motocykle i części[/color] [/b] ( MZ , WSK , WFM , ROMET ) okolice Olecka , Suwałk, Ełku
-
- Posty: 86
- Rejestracja: 2013-06-08, 09:57
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B1 x2, WSK 125B3 x2, OGAR 205
WSK 175,
WSK 175 S1 - Lokalizacja: Wągrowiec
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1- Lajas
No fajnie to wygląda, ale roboty jest sporo. Ja robiłem wszystko metodą prób i błędów. Sporo kasy na to poszło ale koncept mi się tak wkręcił, że ostatecznie nie liczę ile to pochłonie kasy;-)
Na alledrogo masz zestawy bixenon z ringiem CCFL, musisz mieć 12V instalkę(Audiobas) oraz aku. Pamiętaj też, że oryginalnie klosz lampy przedniej jest perforowany, a do xenonu musisz mieć gładkie szkło. Ze względu na połączenie starej technologii z nową technologią, są przeszkody ze znalezieniem miejsca na soczewkę, przetwornicę do xenonu i ringu CCFL(a przecież klamoty od CDI też trzeba gdzieś zmieścić). Dużo pracy dla amatora, czyli mnie, może Tobie pójdzie szybciej.
Na alledrogo masz zestawy bixenon z ringiem CCFL, musisz mieć 12V instalkę(Audiobas) oraz aku. Pamiętaj też, że oryginalnie klosz lampy przedniej jest perforowany, a do xenonu musisz mieć gładkie szkło. Ze względu na połączenie starej technologii z nową technologią, są przeszkody ze znalezieniem miejsca na soczewkę, przetwornicę do xenonu i ringu CCFL(a przecież klamoty od CDI też trzeba gdzieś zmieścić). Dużo pracy dla amatora, czyli mnie, może Tobie pójdzie szybciej.
Tylko WSKa!!!
-
- Posty: 86
- Rejestracja: 2013-06-08, 09:57
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B1 x2, WSK 125B3 x2, OGAR 205
WSK 175,
WSK 175 S1 - Lokalizacja: Wągrowiec
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1- Lajas
BI XENON już świeci
https://www.youtube.com/watch?v=IlaPnZS8lAg
RING LED też:
https://www.youtube.com/watch?v=zJ3c1BCvbUU
https://www.youtube.com/watch?v=IlaPnZS8lAg
RING LED też:
https://www.youtube.com/watch?v=zJ3c1BCvbUU
Tylko WSKa!!!
- guziec583
- Posty: 243
- Rejestracja: 2013-02-25, 18:29
- GG: 0
- Moje maszyny: Shl M11W
Wsk M06B3
M06B3
Romet Pony
ogar 200
Honda Dominator - Lokalizacja: Olecko
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1- Lajas
ile to bierze W ? lepiej świeci niż na H4 ?
[*]Kupię stare motocykle i części[/color] [/b] ( MZ , WSK , WFM , ROMET ) okolice Olecka , Suwałk, Ełku
-
- Posty: 86
- Rejestracja: 2013-06-08, 09:57
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B1 x2, WSK 125B3 x2, OGAR 205
WSK 175,
WSK 175 S1 - Lokalizacja: Wągrowiec
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1- Lajas
Nie wiem ile bierze Bi xenon ma 35W oznaczenie. Daje lepiej niż H4 Z tyłu mam żarówki LED z przodu Ring LED do jazdy dziennej(żeby aku doładować). Wczoraj pierwsza jazda w nocy była i powiem Ci że jestem bardziej niż zadowolony. Jest to na razie sklecone wszystko prowizorycznie(bo nie mogłem wytrzymać, żeby sie nie przejechać) ale w weekend ogarnę temat i będzie lepiej. Pozostała kwestia licznika(ksenon zajmuje dużo miejsca w lampie kosztem licznika) ale to też jest do wyeliminowania(dokładka kominka z późniejszych wersji). Właśnie się zastanawiam czy nie przenieść tego wątku do działu elektryka
Tylko WSKa!!!
-
- Posty: 314
- Rejestracja: 2014-01-23, 23:09
- GG: 0
- Moje maszyny: MASZYNY X15
- Lokalizacja: OŚWIĘCIM
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1- Lajas
Koledzy ten cylinder taki był w 1968r. ?
-
- Posty: 1096
- Rejestracja: 2012-11-05, 20:52
- GG: 0
- Moje maszyny: KILKA ŚWIDNIKÓW, RESZTA NIEWAŻNA
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1- Lajas
Nie ,był żeliwny taki jak w B3 .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości