Strona 1 z 1

WSK M06-64

: 2013-10-12, 23:38
autor: dawid_f831
Witam
Chciałbym wam przedstawić mój nowy nabytek, który przyjechał do mnie wczoraj mniej więcej o tej porze i tym samym został uratowany od przerobieniem na żyletki. Niestety tabliczka znamionowa jest tak zardzewiała, że nic nie da się z niej odczytać, z mojej znajomości wynika że jest to model 64, ale mogę się mylić także proszę o ocenę:
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
9.jpg
dekiel.jpg
Jak widać na zdjęciach czas nie był da niej łaskawy, ale postaram się przywrócić ją do życia. Z silnikiem nie powinno być większych problemów, wał się kręci jakiś bieg jest, przynajmniej jeden reszty nie zdążyłem sprawdzić. do zakupu dodatkowo otrzymałem taką felgę z dość dobrą zębatką, będzie akurat na wymianę bo aktualna jest dosyć zużyta:
kolo.jpg
kolo2.jpg
Przedstawiana WSKa ma taki korek od baku, czy on był stosowany oryginalnie?
korek.jpg
Chciałbym ją w niedalekiej przyszłości odremontować, jednak najpierw muszę skończyć poprzednią WSKe, a niestety na razie moje pracę stanęły... Ale w końcu i na nią przyjdzie czas. Zimą na pewno zostanie przeprowadzony remont silnika i będę się starał zdobyć brakujące elementy. Gdyby ktoś coś miał chętnie przyjmę:) A na razie proszę oceńcie świeży zakup, oraz jego kompletność i oryginalność.

Re: WSK M06-64

: 2013-10-13, 21:41
autor: Łukasz S.
Co tu dużo pisać, kupa złomu, ale z potencjałem, można z tego jeszcze ogarnąć fajny motór. Na pierwszy rzut oka, oprócz blachy siedzenia wszystko jest w oryginale. No i silnik coś nie gra, tzn króciec (powinno go nie być), a także pokrywa, ale to zależnie od roku. Podaj nrki ramy i silnika to powiem Ci coś więcej. Korek nieori, fabrycznie były plastikowe. Powodzenia!

Re: WSK M06-64

: 2013-10-13, 22:01
autor: guziec583
fajnie ze go odratowałeś ;-) pozdro

Re: WSK M06-64

: 2013-10-13, 22:11
autor: ozi
założyć mu tylko niezbedne elementy i takimbym bujał :D

Re: WSK M06-64

: 2013-10-13, 23:20
autor: dawid_f831
Łukasz S. pisze:Na pierwszy rzut oka, oprócz blachy siedzenia wszystko jest w oryginale. No i silnik coś nie gra, tzn króciec (powinno go nie być), a także pokrywa, ale to zależnie od roku. Podaj nrki ramy i silnika to powiem Ci coś więcej. Korek nieori, fabrycznie były plastikowe. Powodzenia!
A co z tą blacha jest nie tak? Może ma ktoś jakieś zdjęcie jaka powinna być, albo ma do sprzedania całe siedzenie? Tak króćca nie powinno być, może ktoś sam go założył, z tego co patrzyłem (nie wiem czy ma to jakiś znaczenie) ale numery silnika są na górze karterów, jutro postaram się je podać, abyś mógł ocenić oryginalność. W silniku z tego co zauważyłem jest już założony płytki zapłon, no chyba że silnik nie jest oryginalny, albo przeszedł jakiś niewielki tuning... A wiesz może od czego jest ten korek?

Re: WSK M06-64

: 2013-10-14, 08:04
autor: Łukasz S.
http://s1.tufotki.pl/2013/06/22/vfbaL-nxj3uY.jpg?v=2
http://img16.tablica.pl/images_tablicap ... djecia.jpg
http://img18.tablica.pl/images_tablicap ... yzacja.jpg

Korek wieje Z2, napewno w wielu były montowane, nie wiem tylko czy na sto procent oryginalnie :) Co do zapłonu jeśli silnik jest po III kwartale 66 roku to taki zapłon był ori.

Re: WSK M06-64

: 2013-10-14, 20:52
autor: dawid_f831
Ok dzięki. W takim razie to muszę wymienić. Numery ciężko jest odczytać na ramie są dosyć zardzewiałe ale chyba jest on taki:
S0811626
a na silniku :
548591
A czy ktoś wie jaki jest kod koloru wiśnia-bordo?

Re: WSK M06-64

: 2013-10-17, 14:38
autor: dawid_f831
Czy ktoś na podstawie tych numerów może określić rok i czy ten silnik może pochodzić od tego modelu?

Re: WSK M06-64

: 2013-10-17, 16:27
autor: 1angel
1967 rok silnik z tego modelu .

Re: WSK M06-64

: 2013-10-17, 17:07
autor: dawid_f831
Ok dzięki a wie ktoś jaki jest kod tego koloru?