Strona 1 z 1
WSK M06-64 by Wilq
: 2014-02-20, 19:35
autor: Wilq
Marka i model: WSK M06-64
Pojemność silnika: 123 ccm
Rok produkcji: 1967
Historia:
WSK kupiłem 20.02.2014 roku. Model M06-64 z 1967 roku zachowany w stanie dobrym. Oryginalny lakier, większość części i podzespołów oryginalna. Motocykl posiada fabryczną tabliczkę znamionową oraz numery ramy i silnika zgodne z nią. WSKi szukałem od początku listopada, w szczególności zależało mi na modelu z lat 60tych. Najbardziej spodobał mi się model M06-64 oraz M06-B1. Do WSKi przy zakupie dostałem właściwe amortyzatory tylne. W planach mam zakup przedniego koła, odrestaurowanie motocykla oraz zarejestrowanie na żółte tablice.

Re: WSK M06-64 by Wilq
: 2014-02-20, 20:12
autor: wskfan2000
Motocykl naprawdę piękny
I co najlepsze zachowany w idealnym stanie lakier
Na twoim miejscu nie malował bym jej,ponieważ taka jaka jest teraz wygląda ślicznie

Re: WSK M06-64 by Wilq
: 2014-02-20, 20:38
autor: Wilq
Fakt wygląda całkiem dobrze, ale na zdjęciach

W rzeczywistości jest trochę gorzej, korozji jest sporo. Ostatecznej decyzji jeszcze nie podjąłem, na razie cieszę się z zakupu

Re: WSK M06-64 by Wilq
: 2014-02-21, 21:09
autor: miuosh1
Piękny motocykl !!! Próbuj za wszelką cenę zostawić oryginalny lakier, zawsze można małe zaprawki porobić na czarnym nie będzie to tak widoczne

Re: WSK M06-64 by Wilq
: 2014-02-22, 01:40
autor: Wilq
Niestety wygląda bardzo dobrze tylko na zdjęcia. Gdy się ogląda na żywo to wygląda dobrze, a gdy z bliska to już średnio

Jednak wszystko na to wskazuje, że będzie odnowiona. Potrafię docenić oryginalność, bo ona jest najcenniejsza jeśli chodzi o stary samochód czy motocykl, ale jednak tutaj pomimo bardzo dobrego/dobrego wyglądu na zdjęciach, renowacja jest konieczna.
Instrukcja obsługi motocykla WSK M06-64 wraz z uzupełnieniem do modelu M06-B1 z 1967 roku. Mała rzecz, a bardzo cieszy

Re: WSK M06-64 by Wilq
: 2014-02-22, 01:59
autor: przemyslawo96
ładny okaz

musiała być przechowywana w dobrych warunkach

Re: WSK M06-64 by Wilq
: 2014-02-22, 07:15
autor: daroohd
ładna jeśli bak masz oryginalny z oryginalnym lakierem i chcesz go na 100% malować to kup inny a ten schowaj , jest ładny i cenny.
Re: WSK M06-64 by Wilq
: 2014-02-24, 10:33
autor: skavinsky
Lepiej to odsprzedaj i kup motocykl do remontu bo jestem przekonany że nie zrobisz go chociaż tak jak teraz wygląda. Pozdro
Re: WSK M06-64 by Wilq
: 2014-02-24, 10:55
autor: Polonez
Odrestaurować można zawsze, a wrócić do oryginalnego stanu nigdy! Przemyśl to jeszcze
Re: WSK M06-64 by Wilq
: 2014-02-24, 22:52
autor: Wilq
skavinsky pisze:Lepiej to odsprzedaj i kup motocykl do remontu bo jestem przekonany że nie zrobisz go chociaż tak jak teraz wygląda. Pozdro
A na jakiej podstawie tak twierdzisz?
Jak będę miał chwilę wolnego to zrobię Wam zdjęcia skorodowanych błotników i innych detali. Pozwolicie, że sam zadecyduję czy odrestauruję czy nie swój motocykl

Re: WSK M06-64 by Wilq
: 2014-03-02, 00:24
autor: Baracuzzz
Ładna sztuka ale decyzja o całkowitym remoncie jest zawsze trudna. Są zwolennicy utrzymania motoru w oryginale oraz tacy co lubią odnawiać. Zdjęcia nie oddają faktycznego stanu, ja wolę zrobić motocykl od podstaw i wiedzieć że za 30 lat będzie dalej w idealnym stanie. Nie chcę patrzyć jak korozja z roku na rok posuwa się do przodu. To nie parowóz żeby go malować oliwą i zlikwidowanie ognisk korozji w inny sposób jest konieczne.
Re: WSK M06-64 by Wilq
: 2014-08-09, 11:07
autor: Wilq
WSK jednak zostaje w oryginale...

Jedynie zostanie zrobiony remont silnika, wymiana przedniego bębna, wymiana amortyzatorów na zgodne z rocznikiem oraz poprawa siedzenia.
Re: WSK M06-64 by Wilq
: 2014-08-20, 15:54
autor: Jarro 80
Dobrą decyzję podjąłeś. Po co na siłę ulepszać to, co jest dobre. Mamy z ojcem M06B3 z 1979, w połowie tak nie wygląda jak Twoja, ale jest oryginał i jej nie ruszamy, ma porobione zaprawki, w planach jest poprawa wyglądu kół i tyle. Fajna maszyna, gratuluję.