Strona 1 z 2
					
				WSK M06-64
				: 2014-11-24, 23:05
				autor: Piotrek99
				Witam jestem posiadaczem wyżej wymienionej WSK, jestem w trakcie renowacji tego motocykla jak na razie postęp prac wygląda następująco, zrobiłem kapitalke silnika( wał po regeneracji, szlif + tłok nowe łożyska simery itp), cała rama i osprzęt została wypiaskowana i  zapodkładowana, dekle silnika są w delikatnej polerce a cylinder jest umalowany na czarno ^^. Planuje dać do szkiełkowania głowicę, piasty i bębny, tylko nie wiem czy koła będą tak w miarę oryginalnie wyglądać ze szkiełkowanymi elementami, bo obręcze wymaluję na młoteczek a szprychy w chrom, jak myślicie ładnie to będzie wyglądać ? 
To parę zdjęć ale dodam więcej 
https://picasaweb.google.com/1181255360 ... /Wsk125M06#
 
			 
			
					
				Re: WSK M06-64
				: 2014-12-07, 22:22
				autor: Piotrek99
				Witam ponownie pomału działam z renowacją, jak na razie złożyłem silnik, umalowałem cylinder, wypolerowałem dekle boczne i wyczyściłem kartery. Przygotowałem tez parę gratów do chromu (trochę się musi błyszczeć 

),  ocynkowałem sobie parę gratów i kupiłem ładny tłumik od hartmana (używany bo się akurat trafił w dobrych pieniądzach 

), ma tam parę zarysowań ale jak sam termin wskazuje nowy nie może być 

, i jeszcze cała wiesława poszła w podkład 

 Jak na razie z malowaniem chyba dalej nie ruszę bo muszę komara 232 umalować a potem dopiero wezmę się za Wsk'ę  

 Mam jeszcze jeden problem, a mianowicie na baku mam widoczne miejsce zgrzania baku, połączenia 2 połówek i nie wiem co z tym zrobić czy to zaszpachlować czy może zostawić zdjęcia w galerii to ukazują, doradźcie coś  :-> 
Cześć pytań jest pod zdjęciami ;d
Zdjęcia : 
https://picasaweb.google.com/1181255360 ... /Wsk125M06 
			 
			
					
				Re: WSK M06-64
				: 2014-12-07, 23:22
				autor: Cienias
				Niestety ale mi się nie otwiera strona ze zdjęciami bo wyskakuje jakiś błąd.
			 
			
					
				Re: WSK M06-64
				: 2014-12-08, 00:14
				autor: Piotrek99
				Proszę 
https://picasaweb.google.com/1181255360 ... sk125M0664 zmieniałem nazwę folderu w którym się znajdują zdjęcia i nie wczytywało ich.
Pozdrawiam.
 
			 
			
					
				Re: WSK M06-64
				: 2014-12-09, 13:26
				autor: jannex
				Zgrzew się szpachluje, tak robiła fabryka. Silnik ładny ale nie zet - kowy. Wg mnie lepiej jednak taki niż żaden  

 
			 
			
					
				Re: WSK M06-64
				: 2014-12-09, 16:28
				autor: MajkelCIN
				Kierownica również nie ta.
			 
			
					
				Re: WSK M06-64
				: 2014-12-09, 16:40
				autor: Piotrek99
				"Zet-kowy" co masz na myśli ? Jeżeli chodzi o silnik to innego chyba nie będzie bo w tym już remont zrobiłem, jedynie mógłbym dekle zmienić, a czemu kierownica nie oryg ?
			 
			
					
				Re: WSK M06-64
				: 2014-12-13, 21:21
				autor: pawpaw12
				Ten egzemplarz to nie zetka (dla informacji Piotrek99  zetka to poprzednik twojej M06-64). Piotrek99 w tytule prawidłowo zidentyfikował swoją Wiesławę - płytkie błotniki, brak puszek narzędziowych i odpowiednie otwory w ramie na mocowanie siedzenia. Dlatego kierownica jest ok. Wg książki Naprawa motocykli WSK Kuklewicza i Kapeckiego str. 6 i 7 do III kwartału roku 1966 w modelu M06-64 montowano silnik S01-Z (czyli ten Twój na pewno nim nie jest) a później S01-Z3 (ten Twój może nim być, nie jestem tego pewien). I tutaj mam problem bo nie wiem czy w S01-Z3 była już pokrywa od strony magneta w jednym kawałku (tak jak ma to miejsce w tym przypadku). Niech ktoś się wypowie i poda źródło swojej informacji.
			 
			
					
				Re: WSK M06-64
				: 2014-12-13, 21:29
				autor: MajkelCIN
				Wg którejś książki, jednolita pokrywa wyszła dopiero w B1, wcześniej dzielone były. To tak z pamięci.
			 
			
					
				Re: WSK M06-64
				: 2014-12-13, 22:03
				autor: Piotrek99
				Sam już nie wiem czy zmieniać czy nie, kupiłem go od starszego pana który trzymał ją w piwnicy i twierdził że wszystko jest w oryginale, więc chyba zostawię tak jak jest ;p polecacie może jakąś firmę galwanizacyjną w Mazowieckim ?
			 
			
					
				Re: WSK M06-64
				: 2014-12-13, 22:22
				autor: rad123
				Ten motocykl jest w oryginale.
			 
			
					
				Re: WSK M06-64
				: 2014-12-13, 23:12
				autor: zmyngut
				pawpaw12 pisze: I tutaj mam problem bo nie wiem czy w S01-Z3 była już pokrywa od strony magneta w jednym kawałku (tak jak ma to miejsce w tym przypadku). Niech ktoś się wypowie i poda źródło swojej informacji.
Wszystko można znaleźć na naszym forum:
WSK pisze:Jako źródło napędu w motocyklach M06-64 do III kwartału 1966 roku stosowano silniki S01-Z o mocy 6,5 KM, a następnie silniki S01-Z3 o.o mocy zwiększonej do 7,3 KM i momencie 10,8 Nm przy 4600 obr/min.
Zmiany polegały na zastosowaniu innych elementów układu korbowego,zmianie przełożenia pierwszego biegu z 3.16 na 2.43. oraz zastąpienia iskrownika starego typu 31-05 (głęboki 3 cewkowy) na nowy typ 31-06 (płytki 4 cewkowy dodano cewkę ładowania) Silnik z nowym zapłonem łatwo odróżnić po jednolitej osłonie iskrownika, oraz mocowaniach zapłonu w karterze. W roku zmiany była także „przejściówka” tzn zapłon był płytki 4-cewkowy a osłona iskrownika jeszcze dzielona, takie rozwiązanie występowało tylko w momencie zmian- III kwartał 1966r.
Źródło: 
viewtopic.php?f=9&t=147#p868 
			 
			
					
				Re: WSK M06-64
				: 2014-12-14, 08:06
				autor: MajkelCIN
				I wszystko jasne 

 .
 
			 
			
					
				Re: WSK M06-64
				: 2014-12-14, 10:51
				autor: Piotrek99
				Dzięki wielkie, czyli można powiedzieć że moja wiesława jest z końca produkcji rok 66-67, bo na tabliczce to prawie nic nie było już widać ;/
			 
			
					
				Re: WSK M06-64
				: 2014-12-14, 17:40
				autor: pawpaw12
				Na Twoim przykładzie widzimy zatem, że S01-Z3 ma cechy o których przypomniał zmyngut i dodajmy do tego, że zniknęły już charakterystyczne zaokrąglenia pod cylindrem ale nadal numer silnika jest bity pod gaźnikiem (zapewne na forum też już była o tym mowa 

 ).
 
			 
			
					
				Re: WSK M06-64
				: 2014-12-14, 21:39
				autor: Piotrek99
				Dzięki wielkie za wszystkie podpowiedzi w sprawie ustalenia rocznika i oryginalności, a w sprawie renowacji to jak na razie mała przerwa prawdopodobnie do końca tego roku, ponieważ muszę pomalować komara 232 i dopiero wezmę się za wsk'e, szukam jeszcze firmy galwanizacyjnej, chodzi mi głównie o chrom polecacie kogoś ?
			 
			
					
				Re: WSK M06-64
				: 2014-12-18, 12:06
				autor: kamien39
				Ja w sierpniu tego roku prawie zakończyłem renowacje mojej M06-64 z 1964r 

 ,prawie bo zostało mi jeszcze logo do zrobienia 
 
ja chromy robiłem w Zgierzu "Danex".Solidna firma tylko okres oczekiwania trochę długi.czekałem ok 2,5 miesiąca.
Za chromowanie + ocynki(wszystkie elementy metalowe które nie były chromowane) zapłaciłem 500zł 
 
Oto moja perełka  

 
			 
			
					
				Re: WSK M06-64
				: 2014-12-18, 16:13
				autor: Piotrek99
				Bardzo ładna wsk'a chociaż mi osobiście nie podoba się ten pasek na siedzeniu tak to miodzio 

 okej dzięki za poleconą firmę, cena nawet znośna 

 
			 
			
					
				Re: WSK M06-64
				: 2014-12-20, 10:39
				autor: rad123
				WSK M06 - 64 z pierwszych lat to najładniejszy model  WSK  to moje osobiste zdanie.
			 
			
					
				Re: WSK M06-64
				: 2015-01-08, 19:57
				autor: Kubi124
				Witam. Wiem że cynkują na terenie pronitu, ale o chromowaniu to nic nie wiem.