WSK 125 b1 1971r cel: ideał
-
- Posty: 92
- Rejestracja: 2016-10-16, 21:48
- GG: 0
- Moje maszyny: Jawa 350 TS
CBR 900RR
WSK 175 do remontu - Lokalizacja: Cegłów
- Kontaktowanie:
WSK 125 b1 1971r cel: ideał
Witam, kilka miesięcy temu trafiła do mnie WSK 125 z 1971r, właściciel rozebrał ją na części pierwsze i po ok roku stwierdził że nie da rady jej złożyć i tak w pudełkach i kartonach trafiła do mnie.
Egzemplarz podobno kompletny i zarejestrowany jako unikat. Niestety po pierwszych oględzinach okazało sie że przednie lagi są krzywe, na szczęście już jadą do mnie proste, standardowo lewa osłona gaźnika miała duże dziury lecz od forumowego kolegi zoha267 kupiłem podobno ładne na które obecnie czekam. Na życzenie właściciela siedzenie będzie garbate i czerwono/czarne, udało mi sie kupić nawet oryginalne
Reanimacja ma być na grubo i bez oszczędzania, cel to stan lepszy niż fabryczny.
Pierwszy etap to koła reanimowane na forum u kolegi Irena41, po małych przygodach ale mam nadzieje że koniec końców będe bardzo zadowolony.
Drugi etap to chromy które robiłem w Częstochowie w Galwan Tech i gorąco polecam tego Pana. Na zdjęciu widać też nowy wydech od Hartmana i bagażnik własnej produkcji nad którym siedziałem tydzień czasu.
Wszystkie blachy i rama zostały wypiaskowane a sama rama pomalowana proszkowo.
Blachy i szparunki będą robione zupełnie inaczej niż trendy forumowe a dodatkowo błotniki od spodu pokryte będą barankiem przykrytym akrylem. Błotnik ze zdjęcia był zrobiony dla testu i niestety miałem pod ręką taśmę 5mm która jest stanowczo za gruba i wszystkie szparunki będą robione taką samą metodą tyle że 3mm
Oczywiście wszystkie gumy, linki, łożyska i wszystko co możliwe będzie nowe. Na ocynku trochę się przejechałem ponieważ czekam już 1,5 miesiąca ale narazie nie zapeszam.
Temat założyłem głównie z powodu wielu pytań które niestety powstały z racji tego że sam nie rozbierałem tego motocykla a chciał bym zeby było tak jak w oryginale.
Pytanie 1. Jaki jest rozmiar łożyska zabieraka starego typu ??? 6202 ?
Pytanie 2. Mam nową instalacje do założenia, jakie przeróbki proponujecie na dzień dobry ??
Egzemplarz podobno kompletny i zarejestrowany jako unikat. Niestety po pierwszych oględzinach okazało sie że przednie lagi są krzywe, na szczęście już jadą do mnie proste, standardowo lewa osłona gaźnika miała duże dziury lecz od forumowego kolegi zoha267 kupiłem podobno ładne na które obecnie czekam. Na życzenie właściciela siedzenie będzie garbate i czerwono/czarne, udało mi sie kupić nawet oryginalne
Reanimacja ma być na grubo i bez oszczędzania, cel to stan lepszy niż fabryczny.
Pierwszy etap to koła reanimowane na forum u kolegi Irena41, po małych przygodach ale mam nadzieje że koniec końców będe bardzo zadowolony.
Drugi etap to chromy które robiłem w Częstochowie w Galwan Tech i gorąco polecam tego Pana. Na zdjęciu widać też nowy wydech od Hartmana i bagażnik własnej produkcji nad którym siedziałem tydzień czasu.
Wszystkie blachy i rama zostały wypiaskowane a sama rama pomalowana proszkowo.
Blachy i szparunki będą robione zupełnie inaczej niż trendy forumowe a dodatkowo błotniki od spodu pokryte będą barankiem przykrytym akrylem. Błotnik ze zdjęcia był zrobiony dla testu i niestety miałem pod ręką taśmę 5mm która jest stanowczo za gruba i wszystkie szparunki będą robione taką samą metodą tyle że 3mm
Oczywiście wszystkie gumy, linki, łożyska i wszystko co możliwe będzie nowe. Na ocynku trochę się przejechałem ponieważ czekam już 1,5 miesiąca ale narazie nie zapeszam.
Temat założyłem głównie z powodu wielu pytań które niestety powstały z racji tego że sam nie rozbierałem tego motocykla a chciał bym zeby było tak jak w oryginale.
Pytanie 1. Jaki jest rozmiar łożyska zabieraka starego typu ??? 6202 ?
Pytanie 2. Mam nową instalacje do założenia, jakie przeróbki proponujecie na dzień dobry ??
Ostatnio zmieniony 2017-09-15, 17:33 przez lukaszooo, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 b1 1971r cel: ideał
B1 nie posiadam, więc nie pomogę.
Z kolei ja mam pytanie o namiary na tego Pana Gal Tech?
Z kolei ja mam pytanie o namiary na tego Pana Gal Tech?
-
- Posty: 92
- Rejestracja: 2016-10-16, 21:48
- GG: 0
- Moje maszyny: Jawa 350 TS
CBR 900RR
WSK 175 do remontu - Lokalizacja: Cegłów
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 b1 1971r cel: ideał
Czeski błąd, Galwan-Tech Kamil nr 793575635, to co na zdjęciu bez wydechu kosztowało 700zł i jest to naprawde niska cena a robota zrobiona jest porządnie, czas realizacji 2 tygodnie, niestety szkoda ze nie robi również cynku.
-
- Posty: 221
- Rejestracja: 2016-07-28, 12:30
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk1973 garbuska
- Lokalizacja: Malbork
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 b1 1971r cel: ideał
a na oponach czasem nie przyoszczędziłeś ?
-
- Posty: 92
- Rejestracja: 2016-10-16, 21:48
- GG: 0
- Moje maszyny: Jawa 350 TS
CBR 900RR
WSK 175 do remontu - Lokalizacja: Cegłów
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 b1 1971r cel: ideał
Opony kupił właściciel wski i takie zostały założone, z tego co wiem to ten motocykl będzie głównie stał i ładnie wyglądał.
-
- Posty: 92
- Rejestracja: 2016-10-16, 21:48
- GG: 0
- Moje maszyny: Jawa 350 TS
CBR 900RR
WSK 175 do remontu - Lokalizacja: Cegłów
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 b1 1971r cel: ideał
Proszę o pomoc, goleń bez przecięcia na ścisk okazała się zakrzywiona więc kupiłem drugie lecz okazało sie że różnia sie długością a dodatkowo w oryginalnych od B1 są dwa uszczelniacze a w zakupionych jest jeden, same tłoczyska też są inne tzn pręt środka i sprężyna. Od czego pochodzą dłuższe golenie na jeden uszczelniacz ?????
- Moog
- Posty: 16
- Rejestracja: 2017-03-13, 19:14
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK m06-64
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 b1 1971r cel: ideał
Ja takie golenie mam w swojej m06-64.
-
- Posty: 92
- Rejestracja: 2016-10-16, 21:48
- GG: 0
- Moje maszyny: Jawa 350 TS
CBR 900RR
WSK 175 do remontu - Lokalizacja: Cegłów
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 b1 1971r cel: ideał
Ciężki temat żeby znaleźć zawieszenie do b1 warte pochromowania....
-
- Posty: 314
- Rejestracja: 2014-01-23, 23:09
- GG: 0
- Moje maszyny: MASZYNY X15
- Lokalizacja: OŚWIĘCIM
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 b1 1971r cel: ideał
Kolego, ja w tamtym roku na allegro kupiłem 2 komplety, każdy za około 60-100 zł z oryginalnym chromem .
Wuesek b1 było dużo
Ciężki temat to znaleźć do SHL M06U . Głowa do góry, na pewno kolega znajdzie.
-
- Posty: 92
- Rejestracja: 2016-10-16, 21:48
- GG: 0
- Moje maszyny: Jawa 350 TS
CBR 900RR
WSK 175 do remontu - Lokalizacja: Cegłów
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 b1 1971r cel: ideał
Malowanie szparunków zakończone jestem zadowolony w 80%
Błotniki od spodu pokryte barankiem i na to akryl, baza z palety Audi Brillant schwarz, niestety naklejka WSK okazała sie lipna ale tak musi zostać. Oceńcie sami.
Błotniki od spodu pokryte barankiem i na to akryl, baza z palety Audi Brillant schwarz, niestety naklejka WSK okazała sie lipna ale tak musi zostać. Oceńcie sami.
- peper50
- Posty: 321
- Rejestracja: 2013-09-17, 17:57
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3; Jawa 250 353/04
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 b1 1971r cel: ideał
Lakier ładny. Szparunki nie ma tragedii, z lewej strony jest fajnie. Naklejka jest chyba 3 razy za duża . Na pewno nikt nie przeoczy . Widzę, że nawet błotniki od środka zabezpieczyłeś barankiem. Nieźle.
-
- Posty: 63
- Rejestracja: 2015-04-14, 23:32
- GG: 0
- Moje maszyny: Virago 750
Kobuz 175
Garbuska 1972
M06B1 1970
MZ TS 150 1982 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 b1 1971r cel: ideał
Chciał bym taki lakier na mojej b1. Jednak przedni błotnik z jednym otworem do uchwytów linek chyba powinien być, no i naklejki odwrotnie przyklejone. Jak się bardzo dobrze chce zrobić to zawsze coś nie wyjdzie ale takie drobnostki to spoko można poprawić. Powodzenia b1 mają urok:)
-
- Posty: 92
- Rejestracja: 2016-10-16, 21:48
- GG: 0
- Moje maszyny: Jawa 350 TS
CBR 900RR
WSK 175 do remontu - Lokalizacja: Cegłów
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 b1 1971r cel: ideał
Naklejki bralem od goscia ktory sprzedaje szablony do szparunkow, mialy byc wzorowane na oryginalnych a tu taka lipa i to straszna......
-
- Posty: 1162
- Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2 - Lokalizacja: Wolbrom
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 b1 1971r cel: ideał
Jak chcesz mam jeszcze jeden komplet kalkomani do sprzedania. Jak wyglądają masz w moim temacie lub w temacie loga do B1.
-
- Posty: 92
- Rejestracja: 2016-10-16, 21:48
- GG: 0
- Moje maszyny: Jawa 350 TS
CBR 900RR
WSK 175 do remontu - Lokalizacja: Cegłów
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 b1 1971r cel: ideał
Zbiornik jest pomalowany bezbarwnym wiec puki naklejka sie trzyma to nie bede go niszczyl.
-
- Posty: 92
- Rejestracja: 2016-10-16, 21:48
- GG: 0
- Moje maszyny: Jawa 350 TS
CBR 900RR
WSK 175 do remontu - Lokalizacja: Cegłów
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 b1 1971r cel: ideał
W motorku niestety wygięte było kopyto. Znalazłem na OLX gościa który sprzedaje różne elementy z nowym chromem, skusiłem sie i zamówiłem od pana "bartek" z Brzegu kopyta z nowym chromem za 300zł. To co przyszło to poprostu dramat. Gość oszlifował golenie zwykła szlifierką i bez żadnego gładzenia pochromował. Na słońcu wygląda poprostu paskudnie....... Nie polecam.
https://www.olx.pl/oferta/lagi-golenie- ... bd1bf9f616
Zbiornik jednak przeszedł ponowne malowanie, zamówiłem naklejki z skuter dębica i niestety nie dało sie ich w żaden sposób odkleić, zarówno na mokro jak i na sucho. Również nie polecam. Teraz zamówiłem naklejki robione sitodrukiem, zobaczymy co przyjdzie.
https://www.olx.pl/oferta/lagi-golenie- ... bd1bf9f616
Zbiornik jednak przeszedł ponowne malowanie, zamówiłem naklejki z skuter dębica i niestety nie dało sie ich w żaden sposób odkleić, zarówno na mokro jak i na sucho. Również nie polecam. Teraz zamówiłem naklejki robione sitodrukiem, zobaczymy co przyjdzie.
- lis235
- Posty: 463
- Rejestracja: 2012-11-25, 23:09
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk: b1,gil,lelek,kos,bąk,kobuzx2,sport s2x3
- Lokalizacja: Podrudzie(mazowieckie)
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 b1 1971r cel: ideał
Kolego te lagi nie są od b1 to są zwykle do b3
-
- Posty: 92
- Rejestracja: 2016-10-16, 21:48
- GG: 0
- Moje maszyny: Jawa 350 TS
CBR 900RR
WSK 175 do remontu - Lokalizacja: Cegłów
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 b1 1971r cel: ideał
Mam je w domu sa na dwa uszczelniacze i mają 39cm wiec od b1 z 1970r. Jutro bede je odsylal, odradzam zakupy u tego goscia.
- Sarmat
- Posty: 375
- Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
- Moje maszyny: WSK 125 B1
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 b1 1971r cel: ideał
Nie było tam czasem 6203?1. Jaki jest rozmiar łożyska zabieraka starego typu ??? 6202 ?
Zależy co chcesz osiągnąć. Jeżeli oryginalna instalacja to można wymienić prostownik selenowy na zwykły mostek prostowniczy. Jak jednak masz kasę to CDI jest fajnym rozwiązaniemPytanie 2. Mam nową instalacje do założenia, jakie przeróbki proponujecie na dzień dobry ??
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości