WSK M06 BartekG
- BartekG
- Posty: 19
- Rejestracja: 2009-07-29, 08:42
- GG: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
WSK M06 BartekG
Witam!
Jako, że się trochę rozpędziłem, pokażę jeszcze fotki ciekawego wynalzku - M06 z '59 lub 1960 roku, I tu rodzi się pytanie - jaki to rocznik? Jak widać, motorek równiez w oryginalnym lakierze, z kwitami, z jednego kawałka. Tabliczka mówi, że to M06, ale z rocznika w którym powinny pojawiać się juz M06L. Jakieś sugestie?
Ten motocykl równiez zamierzam zostawić w maksymalnym stopniu w oryginalnym lakierze - niestety, rama jest kompletnie ruda, więc jest juz w proszku maksymalnie zbliżonym do oryginału (z wahaczem, półką przednią, podstawką centralną i innymi pierdołami, które po prostu nie miały na sobie farby). Te zdjęcia są zrobione zaraz po zakupie. Jak cyknę aktualniejsze, zaraz wkleję
Jako, że się trochę rozpędziłem, pokażę jeszcze fotki ciekawego wynalzku - M06 z '59 lub 1960 roku, I tu rodzi się pytanie - jaki to rocznik? Jak widać, motorek równiez w oryginalnym lakierze, z kwitami, z jednego kawałka. Tabliczka mówi, że to M06, ale z rocznika w którym powinny pojawiać się juz M06L. Jakieś sugestie?
Ten motocykl równiez zamierzam zostawić w maksymalnym stopniu w oryginalnym lakierze - niestety, rama jest kompletnie ruda, więc jest juz w proszku maksymalnie zbliżonym do oryginału (z wahaczem, półką przednią, podstawką centralną i innymi pierdołami, które po prostu nie miały na sobie farby). Te zdjęcia są zrobione zaraz po zakupie. Jak cyknę aktualniejsze, zaraz wkleję
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2010-02-17, 10:54 przez BartekG, łącznie zmieniany 1 raz.
- BartekG
- Posty: 19
- Rejestracja: 2009-07-29, 08:42
- GG: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK Mo6 BartekG
Dodatkowo - na tabliczce jak wół napisane jest, że silnik ma 4KM, ale na zdjęciach widać, ze jest to wersja 6KM. Numery zgadzają się (fotki). Co więcej, kupiłem go z pierwszym dowodem rejestracyjnym - zgłoszenie do ewidencji z czerwca 1960 roku. Zagadkowa sprawa. Ktoś pomorze ustalić, o co w tym chodzi?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- lukh6
- Posty: 116
- Rejestracja: 2009-05-05, 19:27
- GG: 0
- Lokalizacja: Bystra
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 BartekG
O kur.. tyle rdzy na jednym moto jeszcze nie widzialem
- Chota
- Posty: 185
- Rejestracja: 2009-04-20, 20:41
- Moje maszyny: Kilka
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 BartekG
To malo motocykli w życiu widziałes
Ja bym na twoim miejscu pomalował samą rame a miejsca w których jest sporo rdzy oddał do lakiernika żeby odnowił
Ja bym na twoim miejscu pomalował samą rame a miejsca w których jest sporo rdzy oddał do lakiernika żeby odnowił
Polish motorcycles never die !!!
-
- Posty: 695
- Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
- Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2 - Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 BartekG
Powiem że moja 64 była w podobnym stanie i ja pomalowałem ją całą na nowo. Sporo pracy cię czeka
- Chota
- Posty: 185
- Rejestracja: 2009-04-20, 20:41
- Moje maszyny: Kilka
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 BartekG
Kolega @BartekG napisał wyżej ,że chce ją "zostawić w maksymalnym stopniu w oryginalnym lakierze" więc malowanie całej na nowo raczej odpada A masz do tej M06 koła ?
Polish motorcycles never die !!!
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 BartekG
Po tabliczce można sądzić , że to 1960 - na "5" nabita jest "6" i na końcu kawałek "0" .Widocznie początek 1960 r. i stara tabliczka z 195x r. była .
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
- WSK
- Posty: 423
- Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
- GG: 9912702
- Moje maszyny: Kilka..
- Lokalizacja: Łąki
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 BartekG
Największy paradoks to silnik, On niema prawa znaleźć się w tym motocyklu w latach 1959 +
Stary musi tu przyjść i ogarnąć ten temat bo ja nic tu nie wskóram prócz gdybania...
Stary musi tu przyjść i ogarnąć ten temat bo ja nic tu nie wskóram prócz gdybania...
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
"make love, not war"
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 BartekG
Mam foto tabliczki z WSK z 1959r. Nr ramy 84xxx nr silnika 242xxx. Ta ma nr ramy prawie 150xxx a silnika zaledwie 279xxx. Ciekawe. Może zwyczajnie w świecie ma założoną "górę" od WFM? Trzeba by rzucić okiem na kanały przepłukujące. Na forum w temacie o "WSK M06 1" są fotki tabliczek z przełomu 1959, warto się im przyglądnąć.
Heh co śmieszne - właśnie wygrzebałem foto tabliczki M06-L z 1964 i ona ma numer ramy 467xxx a silnika 249xxx. Dziwne, może silnik był zmieniany? Kolejna tabliczka M06L z 1962 nr ramy 262xxx, ale silnika zaledwie 153xxx.
Ile wyjść na elektrykę ma Twój silnik?
Heh co śmieszne - właśnie wygrzebałem foto tabliczki M06-L z 1964 i ona ma numer ramy 467xxx a silnika 249xxx. Dziwne, może silnik był zmieniany? Kolejna tabliczka M06L z 1962 nr ramy 262xxx, ale silnika zaledwie 153xxx.
Ile wyjść na elektrykę ma Twój silnik?
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 BartekG
O proszę. Tu mamy http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=9&t=6007&start=0 bardzo wysokie numery ramy ponad 100000 zbliżone do tej BartkaG, ale silniki znacznie niższe.
Np. http://www.wueska.pl/download/file.php? ... &mode=view
Np. http://www.wueska.pl/download/file.php? ... &mode=view
- BartekG
- Posty: 19
- Rejestracja: 2009-07-29, 08:42
- GG: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 BartekG
Witam!
Silnik ma 3 wyjścia prądowe, wysoki zapłon.
Co więcej, kupiłem ja z PIERWSZYM dowodem rejestracyjnym (wyglądła jak niemieckie kennkarte ) , wydanym w czerwcu 1960, na którym data pierwszej rejestracji była równiez w czerwcu 1960. Numery w 100% zgadzaja sie z tabliczka znamionową, co oznacza, że motocykl wyszedł w takiej konfiguracji z fabryki.
Cylinder ma króciec na gaźnik G20, czyli silnik jest juz 6 KM. POstaram się dodatkowo pyknąć fotki kanałów przepłukujących.
Na dzień dzisiejszy motorek stoi na kołach, w oryginalnym lakierze pozostało całe oblachowanie. Rama, mimo szczerych chęci, nie nadawała się do prób reanimacji zaprawkowej - została wypiaskowana i walnięta w proszek. niestety, rozbieznośc kolorystyczna jest większa niż zakładałem....
Silnik ma 3 wyjścia prądowe, wysoki zapłon.
Co więcej, kupiłem ja z PIERWSZYM dowodem rejestracyjnym (wyglądła jak niemieckie kennkarte ) , wydanym w czerwcu 1960, na którym data pierwszej rejestracji była równiez w czerwcu 1960. Numery w 100% zgadzaja sie z tabliczka znamionową, co oznacza, że motocykl wyszedł w takiej konfiguracji z fabryki.
Cylinder ma króciec na gaźnik G20, czyli silnik jest juz 6 KM. POstaram się dodatkowo pyknąć fotki kanałów przepłukujących.
Na dzień dzisiejszy motorek stoi na kołach, w oryginalnym lakierze pozostało całe oblachowanie. Rama, mimo szczerych chęci, nie nadawała się do prób reanimacji zaprawkowej - została wypiaskowana i walnięta w proszek. niestety, rozbieznośc kolorystyczna jest większa niż zakładałem....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości