
WSK M- 150 1960
- ważniak
- Posty: 11
- Rejestracja: 2010-11-29, 22:36
- GG: 11743713
- Moje maszyny: WSK 150 WSK M06B1
Pannonia T5
3 Osy m52
Junak M10 - Lokalizacja: Kock
- Kontaktowanie:
WSK M- 150 1960
Witam wszystkich jako że mam talent do znajdowania oryginałów, chciałbym się zacząć tym chwalić. Trochę motocykli przeszło przez moje ręce i wielu z nich żałuję, ale nie ma co się rozczulać, bo wszystkie sprzedane poszły w dobre ręce i krzywda im się nie stanie. W tej chwili posiadam kilka motocykli i samochodów, ale będę je zamieszczał w wolnych chwilach. Na początek WSK M- 150 kupiona od pierwszego właściciela, praktycznie na końcu świata (uwierzcie mi). Jest zarejestrowana i w pełni oryginalna. Według mnie najładniejsza WSK, zawsze taką chciałem i mam
aha i kopniak jest nieoryginalny (szuka oryginału bo mój jest połamany i nieudolnie spawany)

Ostatnio zmieniony 2011-03-03, 23:00 przez ważniak, łącznie zmieniany 1 raz.
- xradusx
- Posty: 460
- Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
- Moje maszyny: TT600R
AWO425T - Lokalizacja: Münster
- Kontaktowanie:
Re: WSK M- 150 1960
Rozumiem że masz dokumenty ? Szczerze nic bym przy niej nie robił tylko wyczyścił i i zabezpieczył jakimś preparatem antykorozyjnym gdzie rdza i koniec. Motocykle z zębem czasu wyglądają pięknie. Gratuluje
- ważniak
- Posty: 11
- Rejestracja: 2010-11-29, 22:36
- GG: 11743713
- Moje maszyny: WSK 150 WSK M06B1
Pannonia T5
3 Osy m52
Junak M10 - Lokalizacja: Kock
- Kontaktowanie:
Re: WSK M- 150 1960
Addadko pisze:Mnie interesuje ile za to cudo dałeś? ;>
Dałem śmieszne pieniądze, niecałego tysiaka

- ważniak
- Posty: 11
- Rejestracja: 2010-11-29, 22:36
- GG: 11743713
- Moje maszyny: WSK 150 WSK M06B1
Pannonia T5
3 Osy m52
Junak M10 - Lokalizacja: Kock
- Kontaktowanie:
Re: WSK M- 150 1960
xradusx pisze:Rozumiem że masz dokumenty ? Szczerze nic bym przy niej nie robił tylko wyczyścił i i zabezpieczył jakimś preparatem antykorozyjnym gdzie rdza i koniec. Motocykle z zębem czasu wyglądają pięknie. Gratuluje
Motocykl jest zarejestrowany, w najbliższym czasie przerejestruję


-
- Posty: 74
- Rejestracja: 2010-11-01, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK mo6 B3 82r. WSK mo6 B1 70r.
Jawa Ts 350 89r - Lokalizacja: Gostyń w wlkp.
- Kontaktowanie:
Re: WSK M- 150 1960
Witam rzeczywiście piękna ale o co innego chciałem zapytać czy ten tłumik mocowany z kolankiem opaską jest oryginalny w tym motocyklu nie powinien wyć przypadkiem ten na gwint nic oczywiście nie sugeruje tylko pytam ; ?? wiem że to jest unikat na wielką skale 150 tylko w 60r wychodziły ale myśle że nie byłoby to grzechem gdybyś pomalował rame i nowe felgi chromowane dał a reszcza tzn.wszystkie osłony blachy itp. zostawić w oryginale co o tym myślisz jeśli byś chciał nią jeżdzić lepiej by się prezentowałaa 

- xradusx
- Posty: 460
- Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
- Moje maszyny: TT600R
AWO425T - Lokalizacja: Münster
- Kontaktowanie:
Re: WSK M- 150 1960
OryginałRafal82r70r pisze:czy ten tłumik mocowany z kolankiem opaską jest oryginalny w tym motocyklu nie powinien wyć przypadkiem ten na gwint nic oczywiście
straci oryginalnośćRafal82r70r pisze:myśle że nie byłoby to grzechem gdybyś pomalował rame i nowe felgi chromowane dał a reszcza tzn.wszystkie osłony blachy itp. zostawić w oryginale co o tym myślisz jeśli byś chciał nią jeżdzić lepiej by się prezentowałaa
Re: WSK M- 150 1960
Przejście z nakrętki na opaskę było CHYBA w 78r. ale tutaj jest wydech w chromie których już raczej nie było po 78 r. Dziwne.
Jest jeszcze jedna możliwość że po prostu coś mi się pomieszało więc jeśli tak jest to proszę o sprostowanie.
Gdzieś była rozmowa na temat tych wydechów, zaraz poszukam.
Jest jeszcze jedna możliwość że po prostu coś mi się pomieszało więc jeśli tak jest to proszę o sprostowanie.
Gdzieś była rozmowa na temat tych wydechów, zaraz poszukam.
- ważniak
- Posty: 11
- Rejestracja: 2010-11-29, 22:36
- GG: 11743713
- Moje maszyny: WSK 150 WSK M06B1
Pannonia T5
3 Osy m52
Junak M10 - Lokalizacja: Kock
- Kontaktowanie:
Re: WSK M- 150 1960
Rafal82r70r pisze:Witam rzeczywiście piękna ale o co innego chciałem zapytać czy ten tłumik mocowany z kolankiem opaską jest oryginalny w tym motocyklu nie powinien wyć przypadkiem ten na gwint nic oczywiście nie sugeruje tylko pytam ; ??
Według tego co się doszukałem i wedle opowieści 82letniego dziadka od którego kupiłem jeździł nią od nowości przez max. 5 i odstawił ją w domu. Człowiek twierdził, że wszystko wygląda jak wyszło z fabryki, stan podzespołów wskazuje że zniszczył je czas, a nie jazda. WSK ma lekko ponad 11000km przebiegu i wszystko na to wskazuje, że jest prawdziwy. Motocykl był przewrócony na lewą stronę, stracił podnóżek, połamał kopniak i lekko wygiął klamkę sprzęgła, poza tym "uszczerbków na zdrowiu" się nie dopatrzyłem

-
- Posty: 74
- Rejestracja: 2010-11-01, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK mo6 B3 82r. WSK mo6 B1 70r.
Jawa Ts 350 89r - Lokalizacja: Gostyń w wlkp.
- Kontaktowanie:
Re: WSK M- 150 1960
Czesiek mylisz się wydechy w chromie pojawiały się także po 78 na opaskę i to właśnie chromowane wydechy były głównie mocowane opaską a czarne wydechy były w większości na nakrętke
Ten engzemplarz będzie miał raczej wydech oryginalny dlaczego nie wiem ,wiem tylko że większość wsk 150 które oglądałem miały właśnie taki wydech
więc w 1960 mieli już wydech na opaskę a dlaczego nie użyli go do seryjnych 125 niewiem według mnie ten wydech na opaskę był lepszy jeżeli chodzi o szczelność 



Re: WSK M- 150 1960
To powiedz mi teraz w jakich modelach po 78r. były chromowane wydechy?? Jedyne co mi przychodzi na myśl to Pak ale produkowali go do 77r.
- Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
- Kontaktowanie:
Re: WSK M- 150 1960
Widziałem tą WSKe na allegro albo na PJ. Masz tam może konto ? Jeszcze widzę że z Kocka jesteś, no chyba na PJ widziałem.
Nieźle się trzyma, ale chromy coś skorodowane a lakier niezły nawet. Nie licząc kół
Nieźle się trzyma, ale chromy coś skorodowane a lakier niezły nawet. Nie licząc kół

- ważniak
- Posty: 11
- Rejestracja: 2010-11-29, 22:36
- GG: 11743713
- Moje maszyny: WSK 150 WSK M06B1
Pannonia T5
3 Osy m52
Junak M10 - Lokalizacja: Kock
- Kontaktowanie:
Re: WSK M- 150 1960
Mateusz WSK pisze:Widziałem tą WSKe na allegro albo na PJ. Masz tam może konto ? Jeszcze widzę że z Kocka jesteś, no chyba na PJ widziałem.
Nieźle się trzyma, ale chromy coś skorodowane a lakier niezły nawet. Nie licząc kół
Ostatnio zmieniony 2011-03-03, 23:01 przez ważniak, łącznie zmieniany 2 razy.
- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M- 150 1960
Piękna WSK. Naprawdę ładnie się zachowała przez tyle lat
. Ma swój nieodparty urok i smaczek
. Silnik oczywiście na chodzie?


-
- Posty: 74
- Rejestracja: 2010-11-01, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK mo6 B3 82r. WSK mo6 B1 70r.
Jawa Ts 350 89r - Lokalizacja: Gostyń w wlkp.
- Kontaktowanie:
Re: WSK M- 150 1960
Witam czesiek w wsk B3 po 78r były chromowane wydech np. moja B3 z 82r oryginalnie miała chromowany wydech na opaskę
teraz mam go u B1 luknij sobie do gallery 


Re: WSK M- 150 1960
Niemożliwe żeby B3 miała chromowany wydech i to jeszcze w roku w którym produkowane były już tylko 3 podstawowe modele. Jedynym lepszym modelem był wtedy Kos do którego też nie wkładali chromowanego tłumika. Niestety w twojej B3 nie był on oryginalny.
-
- Posty: 74
- Rejestracja: 2010-11-01, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK mo6 B3 82r. WSK mo6 B1 70r.
Jawa Ts 350 89r - Lokalizacja: Gostyń w wlkp.
- Kontaktowanie:
Re: WSK M- 150 1960
Witam aż się wierzyć nie chce żeby był nieoryginalny czyżby dziaduś by go wymienił szczerze w to wątpie ale kto wie nie zgłębiłem się jeszcze w temat tłumików w wsk więc nie jestem pewien 

- Chota
- Posty: 185
- Rejestracja: 2009-04-20, 20:41
- Moje maszyny: Kilka
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Kontaktowanie:
Re: WSK M- 150 1960
A co to za problem tłumik zmienić ? Może oryginalny był pogięty albo dziurawy i właściciel go wymienił...Rafal82r70r pisze:Witam aż się wierzyć nie chce żeby był nieoryginalny czyżby dziaduś by go wymienił szczerze w to wątpie
Polish motorcycles never die !!!
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M- 150 1960
Witam kolejnego zapaleńca! WSk bardzo, bardzo ładna. Na pierwszy rzut oka widać, że jest zadbana, dobrze traktowana - kontrast pomiędzy zdjęciami lekko po zakupie, a dzisiejszymi może nam uzmysłowić, że włożyłeś w ten "motór" dużo pracy. Tak szczerze, to tylko obręcze, pokrowiec, tłumik i inne chromy i masz WSK klimatyczną, starą, bez plastików - idealną.
Chłopacy - ładnie to tak zaśmiecać innym temat?
Chłopacy - ładnie to tak zaśmiecać innym temat?

-
- Posty: 74
- Rejestracja: 2010-11-01, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK mo6 B3 82r. WSK mo6 B1 70r.
Jawa Ts 350 89r - Lokalizacja: Gostyń w wlkp.
- Kontaktowanie:
Re: WSK M- 150 1960
Chota tu nie chodzi o to że to jest problem tylko o to że ta wsk wedle mnie zawsze była oryginalna i nie podejżewałem że tłumik ma nieoryginalny w szczegulności że jej właścicielem był mój dziadek
. Dobra koniec już o tłumikach .
Mam pytanie odnośnie 150 zauważyłeś jakąś różnicę w jezdzie ma lepsze przyspieszenie czy różnica jest niewyczuwalna w poruwnaniu do 125 ? I co to za silnik produkcji wsk czy wfm wydaje się być podobny do s-34 albo s-32 ? nie znam się na tym modelu słyszałem tylko że to niezły rarytasik

Mam pytanie odnośnie 150 zauważyłeś jakąś różnicę w jezdzie ma lepsze przyspieszenie czy różnica jest niewyczuwalna w poruwnaniu do 125 ? I co to za silnik produkcji wsk czy wfm wydaje się być podobny do s-34 albo s-32 ? nie znam się na tym modelu słyszałem tylko że to niezły rarytasik
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości