WSK M- 150 1960

Awatar użytkownika
ważniak
Posty: 11
Rejestracja: 2010-11-29, 22:36
GG: 11743713
Moje maszyny: WSK 150 WSK M06B1
Pannonia T5
3 Osy m52
Junak M10
Lokalizacja: Kock
Kontaktowanie:

WSK M- 150 1960

Post autor: ważniak » 2010-11-30, 12:08

Witam wszystkich jako że mam talent do znajdowania oryginałów, chciałbym się zacząć tym chwalić. Trochę motocykli przeszło przez moje ręce i wielu z nich żałuję, ale nie ma co się rozczulać, bo wszystkie sprzedane poszły w dobre ręce i krzywda im się nie stanie. W tej chwili posiadam kilka motocykli i samochodów, ale będę je zamieszczał w wolnych chwilach. Na początek WSK M- 150 kupiona od pierwszego właściciela, praktycznie na końcu świata (uwierzcie mi). Jest zarejestrowana i w pełni oryginalna. Według mnie najładniejsza WSK, zawsze taką chciałem i mam ;) aha i kopniak jest nieoryginalny (szuka oryginału bo mój jest połamany i nieudolnie spawany)
Ostatnio zmieniony 2011-03-03, 23:00 przez ważniak, łącznie zmieniany 1 raz.

Riders

Re: WSK M- 150 1960

Post autor: Riders » 2010-11-30, 14:56

Mnie interesuje ile za to cudo dałeś? ;>

Awatar użytkownika
xradusx
Posty: 460
Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
Moje maszyny: TT600R
AWO425T
Lokalizacja: Münster
Kontaktowanie:

Re: WSK M- 150 1960

Post autor: xradusx » 2010-11-30, 15:07

Rozumiem że masz dokumenty ? Szczerze nic bym przy niej nie robił tylko wyczyścił i i zabezpieczył jakimś preparatem antykorozyjnym gdzie rdza i koniec. Motocykle z zębem czasu wyglądają pięknie. Gratuluje

Awatar użytkownika
ważniak
Posty: 11
Rejestracja: 2010-11-29, 22:36
GG: 11743713
Moje maszyny: WSK 150 WSK M06B1
Pannonia T5
3 Osy m52
Junak M10
Lokalizacja: Kock
Kontaktowanie:

Re: WSK M- 150 1960

Post autor: ważniak » 2010-11-30, 15:20

Addadko pisze:Mnie interesuje ile za to cudo dałeś? ;>

Dałem śmieszne pieniądze, niecałego tysiaka ;)

Awatar użytkownika
ważniak
Posty: 11
Rejestracja: 2010-11-29, 22:36
GG: 11743713
Moje maszyny: WSK 150 WSK M06B1
Pannonia T5
3 Osy m52
Junak M10
Lokalizacja: Kock
Kontaktowanie:

Re: WSK M- 150 1960

Post autor: ważniak » 2010-11-30, 15:22

xradusx pisze:Rozumiem że masz dokumenty ? Szczerze nic bym przy niej nie robił tylko wyczyścił i i zabezpieczył jakimś preparatem antykorozyjnym gdzie rdza i koniec. Motocykle z zębem czasu wyglądają pięknie. Gratuluje

Motocykl jest zarejestrowany, w najbliższym czasie przerejestruję ;) a jeśli chodzi o stan motocykla to rzeczywiście ma swój urok, mówi to nawet moja dziewczyna, która jest "biernym" motocyklistą :)

Rafal82r70r
Posty: 74
Rejestracja: 2010-11-01, 12:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK mo6 B3 82r. WSK mo6 B1 70r.
Jawa Ts 350 89r
Lokalizacja: Gostyń w wlkp.
Kontaktowanie:

Re: WSK M- 150 1960

Post autor: Rafal82r70r » 2010-11-30, 15:32

Witam rzeczywiście piękna ale o co innego chciałem zapytać czy ten tłumik mocowany z kolankiem opaską jest oryginalny w tym motocyklu nie powinien wyć przypadkiem ten na gwint nic oczywiście nie sugeruje tylko pytam ; ?? wiem że to jest unikat na wielką skale 150 tylko w 60r wychodziły ale myśle że nie byłoby to grzechem gdybyś pomalował rame i nowe felgi chromowane dał a reszcza tzn.wszystkie osłony blachy itp. zostawić w oryginale co o tym myślisz jeśli byś chciał nią jeżdzić lepiej by się prezentowałaa ;)

Awatar użytkownika
xradusx
Posty: 460
Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
Moje maszyny: TT600R
AWO425T
Lokalizacja: Münster
Kontaktowanie:

Re: WSK M- 150 1960

Post autor: xradusx » 2010-11-30, 19:41

Rafal82r70r pisze:czy ten tłumik mocowany z kolankiem opaską jest oryginalny w tym motocyklu nie powinien wyć przypadkiem ten na gwint nic oczywiście
Oryginał
Rafal82r70r pisze:myśle że nie byłoby to grzechem gdybyś pomalował rame i nowe felgi chromowane dał a reszcza tzn.wszystkie osłony blachy itp. zostawić w oryginale co o tym myślisz jeśli byś chciał nią jeżdzić lepiej by się prezentowałaa ;)
straci oryginalność

Kermit

Re: WSK M- 150 1960

Post autor: Kermit » 2010-11-30, 19:47

Przejście z nakrętki na opaskę było CHYBA w 78r. ale tutaj jest wydech w chromie których już raczej nie było po 78 r. Dziwne.
Jest jeszcze jedna możliwość że po prostu coś mi się pomieszało więc jeśli tak jest to proszę o sprostowanie.
Gdzieś była rozmowa na temat tych wydechów, zaraz poszukam.

Awatar użytkownika
ważniak
Posty: 11
Rejestracja: 2010-11-29, 22:36
GG: 11743713
Moje maszyny: WSK 150 WSK M06B1
Pannonia T5
3 Osy m52
Junak M10
Lokalizacja: Kock
Kontaktowanie:

Re: WSK M- 150 1960

Post autor: ważniak » 2010-11-30, 22:16

Rafal82r70r pisze:Witam rzeczywiście piękna ale o co innego chciałem zapytać czy ten tłumik mocowany z kolankiem opaską jest oryginalny w tym motocyklu nie powinien wyć przypadkiem ten na gwint nic oczywiście nie sugeruje tylko pytam ; ??

Według tego co się doszukałem i wedle opowieści 82letniego dziadka od którego kupiłem jeździł nią od nowości przez max. 5 i odstawił ją w domu. Człowiek twierdził, że wszystko wygląda jak wyszło z fabryki, stan podzespołów wskazuje że zniszczył je czas, a nie jazda. WSK ma lekko ponad 11000km przebiegu i wszystko na to wskazuje, że jest prawdziwy. Motocykl był przewrócony na lewą stronę, stracił podnóżek, połamał kopniak i lekko wygiął klamkę sprzęgła, poza tym "uszczerbków na zdrowiu" się nie dopatrzyłem ;)

Rafal82r70r
Posty: 74
Rejestracja: 2010-11-01, 12:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK mo6 B3 82r. WSK mo6 B1 70r.
Jawa Ts 350 89r
Lokalizacja: Gostyń w wlkp.
Kontaktowanie:

Re: WSK M- 150 1960

Post autor: Rafal82r70r » 2010-12-01, 12:17

Czesiek mylisz się wydechy w chromie pojawiały się także po 78 na opaskę i to właśnie chromowane wydechy były głównie mocowane opaską a czarne wydechy były w większości na nakrętke ;) Ten engzemplarz będzie miał raczej wydech oryginalny dlaczego nie wiem ,wiem tylko że większość wsk 150 które oglądałem miały właśnie taki wydech ;)więc w 1960 mieli już wydech na opaskę a dlaczego nie użyli go do seryjnych 125 niewiem według mnie ten wydech na opaskę był lepszy jeżeli chodzi o szczelność ;)

Kermit

Re: WSK M- 150 1960

Post autor: Kermit » 2010-12-01, 21:11

To powiedz mi teraz w jakich modelach po 78r. były chromowane wydechy?? Jedyne co mi przychodzi na myśl to Pak ale produkowali go do 77r.

Awatar użytkownika
Mateusz WSK
Posty: 1730
Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
GG: 514342
Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
Kontaktowanie:

Re: WSK M- 150 1960

Post autor: Mateusz WSK » 2010-12-01, 21:56

Widziałem tą WSKe na allegro albo na PJ. Masz tam może konto ? Jeszcze widzę że z Kocka jesteś, no chyba na PJ widziałem.
Nieźle się trzyma, ale chromy coś skorodowane a lakier niezły nawet. Nie licząc kół :)

Awatar użytkownika
ważniak
Posty: 11
Rejestracja: 2010-11-29, 22:36
GG: 11743713
Moje maszyny: WSK 150 WSK M06B1
Pannonia T5
3 Osy m52
Junak M10
Lokalizacja: Kock
Kontaktowanie:

Re: WSK M- 150 1960

Post autor: ważniak » 2010-12-01, 22:28

Mateusz WSK pisze:Widziałem tą WSKe na allegro albo na PJ. Masz tam może konto ? Jeszcze widzę że z Kocka jesteś, no chyba na PJ widziałem.
Nieźle się trzyma, ale chromy coś skorodowane a lakier niezły nawet. Nie licząc kół :)
Ostatnio zmieniony 2011-03-03, 23:01 przez ważniak, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
pawel15
Posty: 1247
Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
GG: 2782862
Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
Lokalizacja: Dąbie
Kontaktowanie:

Re: WSK M- 150 1960

Post autor: pawel15 » 2010-12-02, 17:48

Piękna WSK. Naprawdę ładnie się zachowała przez tyle lat :). Ma swój nieodparty urok i smaczek :). Silnik oczywiście na chodzie?

Rafal82r70r
Posty: 74
Rejestracja: 2010-11-01, 12:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK mo6 B3 82r. WSK mo6 B1 70r.
Jawa Ts 350 89r
Lokalizacja: Gostyń w wlkp.
Kontaktowanie:

Re: WSK M- 150 1960

Post autor: Rafal82r70r » 2010-12-02, 18:34

Witam czesiek w wsk B3 po 78r były chromowane wydech np. moja B3 z 82r oryginalnie miała chromowany wydech na opaskę ;) teraz mam go u B1 luknij sobie do gallery ;)

Kermit

Re: WSK M- 150 1960

Post autor: Kermit » 2010-12-02, 19:03

Niemożliwe żeby B3 miała chromowany wydech i to jeszcze w roku w którym produkowane były już tylko 3 podstawowe modele. Jedynym lepszym modelem był wtedy Kos do którego też nie wkładali chromowanego tłumika. Niestety w twojej B3 nie był on oryginalny.

Rafal82r70r
Posty: 74
Rejestracja: 2010-11-01, 12:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK mo6 B3 82r. WSK mo6 B1 70r.
Jawa Ts 350 89r
Lokalizacja: Gostyń w wlkp.
Kontaktowanie:

Re: WSK M- 150 1960

Post autor: Rafal82r70r » 2010-12-03, 14:30

Witam aż się wierzyć nie chce żeby był nieoryginalny czyżby dziaduś by go wymienił szczerze w to wątpie ale kto wie nie zgłębiłem się jeszcze w temat tłumików w wsk więc nie jestem pewien ;)

Awatar użytkownika
Chota
Posty: 185
Rejestracja: 2009-04-20, 20:41
Moje maszyny: Kilka
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontaktowanie:

Re: WSK M- 150 1960

Post autor: Chota » 2010-12-03, 16:57

Rafal82r70r pisze:Witam aż się wierzyć nie chce żeby był nieoryginalny czyżby dziaduś by go wymienił szczerze w to wątpie
A co to za problem tłumik zmienić ? Może oryginalny był pogięty albo dziurawy i właściciel go wymienił...
Polish motorcycles never die !!!

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M- 150 1960

Post autor: Savier » 2010-12-03, 17:03

Witam kolejnego zapaleńca! WSk bardzo, bardzo ładna. Na pierwszy rzut oka widać, że jest zadbana, dobrze traktowana - kontrast pomiędzy zdjęciami lekko po zakupie, a dzisiejszymi może nam uzmysłowić, że włożyłeś w ten "motór" dużo pracy. Tak szczerze, to tylko obręcze, pokrowiec, tłumik i inne chromy i masz WSK klimatyczną, starą, bez plastików - idealną.

Chłopacy - ładnie to tak zaśmiecać innym temat? :)

Rafal82r70r
Posty: 74
Rejestracja: 2010-11-01, 12:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK mo6 B3 82r. WSK mo6 B1 70r.
Jawa Ts 350 89r
Lokalizacja: Gostyń w wlkp.
Kontaktowanie:

Re: WSK M- 150 1960

Post autor: Rafal82r70r » 2010-12-03, 19:12

Chota tu nie chodzi o to że to jest problem tylko o to że ta wsk wedle mnie zawsze była oryginalna i nie podejżewałem że tłumik ma nieoryginalny w szczegulności że jej właścicielem był mój dziadek ;) . Dobra koniec już o tłumikach .
Mam pytanie odnośnie 150 zauważyłeś jakąś różnicę w jezdzie ma lepsze przyspieszenie czy różnica jest niewyczuwalna w poruwnaniu do 125 ? I co to za silnik produkcji wsk czy wfm wydaje się być podobny do s-34 albo s-32 ? nie znam się na tym modelu słyszałem tylko że to niezły rarytasik

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości