Strona 1 z 2
WSK M- 150 1960
: 2010-11-30, 12:08
autor: ważniak
Witam wszystkich jako że mam talent do znajdowania oryginałów, chciałbym się zacząć tym chwalić. Trochę motocykli przeszło przez moje ręce i wielu z nich żałuję, ale nie ma co się rozczulać, bo wszystkie sprzedane poszły w dobre ręce i krzywda im się nie stanie. W tej chwili posiadam kilka motocykli i samochodów, ale będę je zamieszczał w wolnych chwilach. Na początek WSK M- 150 kupiona od pierwszego właściciela, praktycznie na końcu świata (uwierzcie mi). Jest zarejestrowana i w pełni oryginalna. Według mnie najładniejsza WSK, zawsze taką chciałem i mam

aha i kopniak jest nieoryginalny (szuka oryginału bo mój jest połamany i nieudolnie spawany)
Re: WSK M- 150 1960
: 2010-11-30, 14:56
autor: Riders
Mnie interesuje ile za to cudo dałeś? ;>
Re: WSK M- 150 1960
: 2010-11-30, 15:07
autor: xradusx
Rozumiem że masz dokumenty ? Szczerze nic bym przy niej nie robił tylko wyczyścił i i zabezpieczył jakimś preparatem antykorozyjnym gdzie rdza i koniec. Motocykle z zębem czasu wyglądają pięknie. Gratuluje
Re: WSK M- 150 1960
: 2010-11-30, 15:20
autor: ważniak
Addadko pisze:Mnie interesuje ile za to cudo dałeś? ;>
Dałem śmieszne pieniądze, niecałego tysiaka

Re: WSK M- 150 1960
: 2010-11-30, 15:22
autor: ważniak
xradusx pisze:Rozumiem że masz dokumenty ? Szczerze nic bym przy niej nie robił tylko wyczyścił i i zabezpieczył jakimś preparatem antykorozyjnym gdzie rdza i koniec. Motocykle z zębem czasu wyglądają pięknie. Gratuluje
Motocykl jest zarejestrowany, w najbliższym czasie przerejestruję

a jeśli chodzi o stan motocykla to rzeczywiście ma swój urok, mówi to nawet moja dziewczyna, która jest "biernym" motocyklistą

Re: WSK M- 150 1960
: 2010-11-30, 15:32
autor: Rafal82r70r
Witam rzeczywiście piękna ale o co innego chciałem zapytać czy ten tłumik mocowany z kolankiem opaską jest oryginalny w tym motocyklu nie powinien wyć przypadkiem ten na gwint nic oczywiście nie sugeruje tylko pytam ; ?? wiem że to jest unikat na wielką skale 150 tylko w 60r wychodziły ale myśle że nie byłoby to grzechem gdybyś pomalował rame i nowe felgi chromowane dał a reszcza tzn.wszystkie osłony blachy itp. zostawić w oryginale co o tym myślisz jeśli byś chciał nią jeżdzić lepiej by się prezentowałaa

Re: WSK M- 150 1960
: 2010-11-30, 19:41
autor: xradusx
Rafal82r70r pisze:czy ten tłumik mocowany z kolankiem opaską jest oryginalny w tym motocyklu nie powinien wyć przypadkiem ten na gwint nic oczywiście
Oryginał
Rafal82r70r pisze:myśle że nie byłoby to grzechem gdybyś pomalował rame i nowe felgi chromowane dał a reszcza tzn.wszystkie osłony blachy itp. zostawić w oryginale co o tym myślisz jeśli byś chciał nią jeżdzić lepiej by się prezentowałaa

straci oryginalność
Re: WSK M- 150 1960
: 2010-11-30, 19:47
autor: Kermit
Przejście z nakrętki na opaskę było CHYBA w 78r. ale tutaj jest wydech w chromie których już raczej nie było po 78 r. Dziwne.
Jest jeszcze jedna możliwość że po prostu coś mi się pomieszało więc jeśli tak jest to proszę o sprostowanie.
Gdzieś była rozmowa na temat tych wydechów, zaraz poszukam.
Re: WSK M- 150 1960
: 2010-11-30, 22:16
autor: ważniak
Rafal82r70r pisze:Witam rzeczywiście piękna ale o co innego chciałem zapytać czy ten tłumik mocowany z kolankiem opaską jest oryginalny w tym motocyklu nie powinien wyć przypadkiem ten na gwint nic oczywiście nie sugeruje tylko pytam ; ??
Według tego co się doszukałem i wedle opowieści 82letniego dziadka od którego kupiłem jeździł nią od nowości przez max. 5 i odstawił ją w domu. Człowiek twierdził, że wszystko wygląda jak wyszło z fabryki, stan podzespołów wskazuje że zniszczył je czas, a nie jazda. WSK ma lekko ponad 11000km przebiegu i wszystko na to wskazuje, że jest prawdziwy. Motocykl był przewrócony na lewą stronę, stracił podnóżek, połamał kopniak i lekko wygiął klamkę sprzęgła, poza tym "uszczerbków na zdrowiu" się nie dopatrzyłem

Re: WSK M- 150 1960
: 2010-12-01, 12:17
autor: Rafal82r70r
Czesiek mylisz się wydechy w chromie pojawiały się także po 78 na opaskę i to właśnie chromowane wydechy były głównie mocowane opaską a czarne wydechy były w większości na nakrętke

Ten engzemplarz będzie miał raczej wydech oryginalny dlaczego nie wiem ,wiem tylko że większość wsk 150 które oglądałem miały właśnie taki wydech

więc w 1960 mieli już wydech na opaskę a dlaczego nie użyli go do seryjnych 125 niewiem według mnie ten wydech na opaskę był lepszy jeżeli chodzi o szczelność

Re: WSK M- 150 1960
: 2010-12-01, 21:11
autor: Kermit
To powiedz mi teraz w jakich modelach po 78r. były chromowane wydechy?? Jedyne co mi przychodzi na myśl to Pak ale produkowali go do 77r.
Re: WSK M- 150 1960
: 2010-12-01, 21:56
autor: Mateusz WSK
Widziałem tą WSKe na allegro albo na PJ. Masz tam może konto ? Jeszcze widzę że z Kocka jesteś, no chyba na PJ widziałem.
Nieźle się trzyma, ale chromy coś skorodowane a lakier niezły nawet. Nie licząc kół

Re: WSK M- 150 1960
: 2010-12-01, 22:28
autor: ważniak
Mateusz WSK pisze:Widziałem tą WSKe na allegro albo na PJ. Masz tam może konto ? Jeszcze widzę że z Kocka jesteś, no chyba na PJ widziałem.
Nieźle się trzyma, ale chromy coś skorodowane a lakier niezły nawet. Nie licząc kół

Re: WSK M- 150 1960
: 2010-12-02, 17:48
autor: pawel15
Piękna WSK. Naprawdę ładnie się zachowała przez tyle lat

. Ma swój nieodparty urok i smaczek

. Silnik oczywiście na chodzie?
Re: WSK M- 150 1960
: 2010-12-02, 18:34
autor: Rafal82r70r
Witam czesiek w wsk B3 po 78r były chromowane wydech np. moja B3 z 82r oryginalnie miała chromowany wydech na opaskę

teraz mam go u B1 luknij sobie do gallery

Re: WSK M- 150 1960
: 2010-12-02, 19:03
autor: Kermit
Niemożliwe żeby B3 miała chromowany wydech i to jeszcze w roku w którym produkowane były już tylko 3 podstawowe modele. Jedynym lepszym modelem był wtedy Kos do którego też nie wkładali chromowanego tłumika. Niestety w twojej B3 nie był on oryginalny.
Re: WSK M- 150 1960
: 2010-12-03, 14:30
autor: Rafal82r70r
Witam aż się wierzyć nie chce żeby był nieoryginalny czyżby dziaduś by go wymienił szczerze w to wątpie ale kto wie nie zgłębiłem się jeszcze w temat tłumików w wsk więc nie jestem pewien

Re: WSK M- 150 1960
: 2010-12-03, 16:57
autor: Chota
Rafal82r70r pisze:Witam aż się wierzyć nie chce żeby był nieoryginalny czyżby dziaduś by go wymienił szczerze w to wątpie
A co to za problem tłumik zmienić ? Może oryginalny był pogięty albo dziurawy i właściciel go wymienił...
Re: WSK M- 150 1960
: 2010-12-03, 17:03
autor: Savier
Witam kolejnego zapaleńca! WSk bardzo, bardzo ładna. Na pierwszy rzut oka widać, że jest zadbana, dobrze traktowana - kontrast pomiędzy zdjęciami lekko po zakupie, a dzisiejszymi może nam uzmysłowić, że włożyłeś w ten "motór" dużo pracy. Tak szczerze, to tylko obręcze, pokrowiec, tłumik i inne chromy i masz WSK klimatyczną, starą, bez plastików - idealną.
Chłopacy - ładnie to tak zaśmiecać innym temat?

Re: WSK M- 150 1960
: 2010-12-03, 19:12
autor: Rafal82r70r
Chota tu nie chodzi o to że to jest problem tylko o to że ta wsk wedle mnie zawsze była oryginalna i nie podejżewałem że tłumik ma nieoryginalny w szczegulności że jej właścicielem był mój dziadek

. Dobra koniec już o tłumikach .
Mam pytanie odnośnie 150 zauważyłeś jakąś różnicę w jezdzie ma lepsze przyspieszenie czy różnica jest niewyczuwalna w poruwnaniu do 125 ? I co to za silnik produkcji wsk czy wfm wydaje się być podobny do s-34 albo s-32 ? nie znam się na tym modelu słyszałem tylko że to niezły rarytasik