WueSKa 125 B3 Tomka
- polo
- Posty: 82
- Rejestracja: 2010-09-27, 22:57
- GG: 22211093
- Moje maszyny: WSK 125 B3 '71, SHL M06 U/T, WFM M06 S34 itp
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: WueSKa 125 B3 Tomka
Słyszałem, że głębokie błotniki szły do końca produkcji. Dla tego nie ma dla mnie większego znaczenia jakie założę. Nie wiem tylko jak głębokie błotniki wyglądały w czerwonych/ pomarańczowych kolorach. Były jasne, czy czarne?
#przracingteam
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
- polo
- Posty: 82
- Rejestracja: 2010-09-27, 22:57
- GG: 22211093
- Moje maszyny: WSK 125 B3 '71, SHL M06 U/T, WFM M06 S34 itp
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: WueSKa 125 B3 Tomka
Jak zwykle wchodzę na forum dopiero po kilku miesiącach z aktualizacją i od razu mam pytanie
Zabrałem się za regenerację przedniego zawieszenia. Niestety tamto ma zniszczony gwint od nakrętki trzymającej sprężynę i nie wiem jak to sensownie naprawić. Spawać nie będę z oczywistych powodów, kleje czy pakuły też odpadają. Nie chcę przecież wyciągać tej nakrętki z oka
Postanowiłem poszukać innego zawieszenia i znalazłem... zawieszenie jest po małym przebiegu. Po prostu leżało pod płotem kilkanaście lat i trzeba je odświeżyć
Miałem problemy z wybiciem lagi, ze środka wylałem wodę i wybrałem syfy. Ogólnie z brudem sobie poradziłem. Problemy mam tylko z tulejkami i uszczelniaczami. Co decyduje o konieczności wymiany tulei turbaksowych na ladze nieruchomej? Na oko wydają się OK. Domyślam się, że tuleje powinny mieć jakąś minimalną średnicę. Dobrze myślę?
Kolejny problem to uszczelnienie tego wszystkiego. Simmeringi wyglądają na jakiś typowy wymiar, bez problemu dobiorę, a co z dolnymi uszczelkami? W książce H.Załęskiego jest mowa o uszczelce skórzanej, a u mnie są gumowe. Z wyglądu są podobne do tych w pompkach rowerowych, ale średnica jest o połowę mniejsza. Wiecie może gdzie je dostanę?
Jak na razie fotek nie daję, bo naprawdę nie ma czego podziwiać. Wrzucę coś jak skończę robotę

Zabrałem się za regenerację przedniego zawieszenia. Niestety tamto ma zniszczony gwint od nakrętki trzymającej sprężynę i nie wiem jak to sensownie naprawić. Spawać nie będę z oczywistych powodów, kleje czy pakuły też odpadają. Nie chcę przecież wyciągać tej nakrętki z oka

Postanowiłem poszukać innego zawieszenia i znalazłem... zawieszenie jest po małym przebiegu. Po prostu leżało pod płotem kilkanaście lat i trzeba je odświeżyć

Kolejny problem to uszczelnienie tego wszystkiego. Simmeringi wyglądają na jakiś typowy wymiar, bez problemu dobiorę, a co z dolnymi uszczelkami? W książce H.Załęskiego jest mowa o uszczelce skórzanej, a u mnie są gumowe. Z wyglądu są podobne do tych w pompkach rowerowych, ale średnica jest o połowę mniejsza. Wiecie może gdzie je dostanę?
Jak na razie fotek nie daję, bo naprawdę nie ma czego podziwiać. Wrzucę coś jak skończę robotę

#przracingteam
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WueSKa 125 B3 Tomka
Dorób sobie ze skóry tę dolną.
Simmering 31 40 6
Jak zawieszenie ma luzy to toczysz od nowa, jak nie to śmigasz
.
Simmering 31 40 6
Jak zawieszenie ma luzy to toczysz od nowa, jak nie to śmigasz

- polo
- Posty: 82
- Rejestracja: 2010-09-27, 22:57
- GG: 22211093
- Moje maszyny: WSK 125 B3 '71, SHL M06 U/T, WFM M06 S34 itp
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości