Witam wszystkich.
W czerwcu tego roku stałem się drugim posiadaczem WSK 125 z 1977 roku (wygląda na GILA) .
Brakuje tylko boczków i zmieniony zbiornik.
WSK nigdy nie rozbierana lecz do remontu - silnik stał.Poprzedni właściciel miał problem z zapłonem nie jeździła od lat 90 .
Zalałem cylinder odrobiną oleju przykręciłem nową cewkę zapłonową i magneto. Po 2 dniach i paru kopnięciach odpaliła.Niestety gasła i brzęczała.
Dlatego postanowiłem ją wyremontować. W związku z tym mam pytanie - jakie tu boczki powinny być bo znalazłem resztki metalowego uchwytu ?
Silnik już rozebrany i wał poszedł do regeneracji.
WSK 125 "GIL"
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 2013-07-22, 14:41
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125 84r
wsk 175 75r
shl m11 65r
shl m11w 67r - Lokalizacja: Radom
- Kontaktowanie:
WSK 125 "GIL"
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 "GIL"
Ten rocznik zdaje się był przejściowy między metalowymi a plastikowymi. Zajrzyj do tematu o Gilu w Modele i Wersje pochodne i wszystko Ci się rozjaśni
.

-
- Posty: 23
- Rejestracja: 2013-07-22, 14:41
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125 84r
wsk 175 75r
shl m11 65r
shl m11w 67r - Lokalizacja: Radom
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 "GIL"
Witam ponownie wszystkich. Minęło trochę czasu od ostatniego wpisu - jak pogoda była to nie miałem czasu na (wiadomo praca,zloty
), no i remont motorów.
Teraz wreszcie wziąłem się za składanie Gila.
Silnik już o remoncie - wał na duelsie, tłok gorzyce 1 szlif
,łożyska SKF, uszczelki kryngielit- przynajmniej nie będzie cieknąć,wszystko złożone na dirko.
Robota fajna bo silnik nigdy nie ruszany.

Teraz wreszcie wziąłem się za składanie Gila.
Silnik już o remoncie - wał na duelsie, tłok gorzyce 1 szlif

Robota fajna bo silnik nigdy nie ruszany.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 2013-07-22, 14:41
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125 84r
wsk 175 75r
shl m11 65r
shl m11w 67r - Lokalizacja: Radom
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 "GIL"
Całość poszła do piaskowania. Rama i wszystko co czarne plus obręcze dałem do malowania proszkowego (dwie inne wsk załapały się przy okazji). Reszta malowanie na mokro.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 2013-07-22, 14:41
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125 84r
wsk 175 75r
shl m11 65r
shl m11w 67r - Lokalizacja: Radom
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 "GIL"
Dziś wygląda tak.Wczoraj nią śmigałem.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 "GIL"
Świetna robota - gratuluję:)
- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 "GIL"
Konkret robota, w 12 miesięcy ładny efekt 

"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości