WSK 125 M06B3 77"

Odpowiedz
Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B3 77"

Post autor: Stary » 2011-06-06, 18:35

Jest dobrze to zostaw, może się ułoży.

Irek.S.

Re: WSK 125 M06B3 77"

Post autor: Irek.S. » 2011-06-06, 18:48

Tak jak Stary napisał dobrze jest pojeździj troche niech sie dobrze.

hartman

Re: WSK 125 M06B3 77"

Post autor: hartman » 2011-06-07, 13:18

Chyba potrzaskam tego grata.Dzisiaj odpalam z 300 metrów jechal dobrze ,a pozniej zaczal przerywac jak nigdy po remoncie...tragedia normalnie.Nic przeciez nie zmienialem z zaplonem itp.nie wiem co jest.

Awatar użytkownika
Brat
Posty: 874
Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B3 77"

Post autor: Brat » 2011-06-07, 13:22

hartman pisze:Nic przeciez nie zmienialem z zaplonem itp.nie wiem co jest.
Może sam się przestawił ? może platynki ? może świecę zarzuca ?

hartman

Re: WSK 125 M06B3 77"

Post autor: hartman » 2011-06-07, 13:59

Zapłon jest tak samo jak był wcześniej.dałem w 2ch róźnych pozycjach i nie dało to żadnego rezultatu.Platyny otwierają się tak samo jak wcześniej.Macgyver chyba nie jest w stanie określić co z tym padłem jest nie tak.Skoro jednego dnia jest dobrze ,a 2giego już nie jedzie to jaki to wszytko ma sens..jescze jak sobie pomyśle ile tu nowych czesci jest to mnie zalewa ;(

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B3 77"

Post autor: Stary » 2011-06-07, 14:07

Cewka, kondensator, kranik.

Świeca jest zalana? Przerywa od najniższych obrotów?

hartman

Re: WSK 125 M06B3 77"

Post autor: hartman » 2011-06-07, 14:21

Kondendensator wymieniałem,świeca jest nowa,kranik jest nowy,gaźnik jest nowy.Paliwo dochodzi do gaźnika w każdym razie.Odpaliłem teraz to na wolnych pracuje,gazu dodam pracuje,nie mam ochoty nawet wsiadać bo pewnie jak 4 litery posadze to moc wyparuje.

Co do świecy się nie wypowiadam.Motor nie jechal wcale i chciałem tylko doczłapać się do domu ,żeby nie pchać.Wynik po niepełnym kilometrze nie byłby miarodajny.

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1776
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B3 77"

Post autor: Szczepan » 2011-06-07, 14:50

A może filtr powietrza ? Miałem podobnie w Jawie ;)
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

hartman

Re: WSK 125 M06B3 77"

Post autor: hartman » 2011-06-07, 14:58

teraz to nawet nie odpala ze starera... ehh w sumie dzisiaj to musialem z pychu jak sie zesrało ze 2 razy.Borewicz ,ale co ma filtr do rzeczy ?

edit: kolejna próba i dalej ciężko pali.po jakimś 15-20 kopnięciu się obudziła..

Awatar użytkownika
Karlicek
Posty: 193
Rejestracja: 2010-07-08, 12:53
GG: 7162090
Moje maszyny: M21 W2
M06 B3
Lokalizacja: Gniezno
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B3 77"

Post autor: Karlicek » 2011-06-07, 16:58

Ja bym szukał przy zapłonie. Najlepiej jak byś miał na podmianę inny iskrownik, świrować może cewka zapłonowa. Przyjrzyj się też dokładnie platynom i połączeniom z nimi (kondensator, przewód gaszenia).
Ja się z panem zgadzam. Oczywiście, że jest to ukartowana robota określonych kół.

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B3 77"

Post autor: Stary » 2011-06-07, 17:16

Sprawdź jeszcze czy nie masz skrzywionego czopa wału korbowego. Jak na moje to cewka albo przebicie.

Irek.S.

Re: WSK 125 M06B3 77"

Post autor: Irek.S. » 2011-06-07, 18:19

Sprawdź 2 rzeczy:
-klin- jak mi ścięło podobnie miałem a drugi raz lepiej- dałem nowy klin i był za szeroki nie wchodził w rowek w kole magnesowym i koło sie na nim przesunęło....co do nowych klinów to ja je hartuje bo tak to gó*no zaraz sie zetnie....
-czy gdy tłok jest w samym GP klin idzie pionowo w dół jak nie to wał kupisz i problemy skończą się jak ręką odjął....

Zapłon to nawet troche wcześniej ustawiaj bo teraz paliwa więcej oktanów mają, przyspiesz do końca i zapal jak będzie strzelać, przerywać dusić troche opóźniasz i lata maszyna :D .

hartman

Re: WSK 125 M06B3 77"

Post autor: hartman » 2011-06-07, 18:46

Nie mam możliwości sprawdzenia na innej cewce,nie znam się na przepięciach itp itd Złotówki już w każdym razie nie dołożę na nowe części bo wszystko w błoto idzie niestety.Klin jest stary oryginalny założony,koło dzisiaj ściągałem i był cały nie naruszony.Co do tego pionu na klinie to do końca nie rozumiem.W górnym punkcie tłoka klin ma być pod kątem prostopadle do podłoża ?

Po tym jak się namęczyłem ,żeby odpalić to teraz odpala normalnie.szmelc i tyle.A co do zapłonu to ustawiony był zwykle prawie na maxa na przyspieszony właśnie.

edit:
klin w momencie otwarcia się platynek jest idealnie prosto do podłoża.

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B3 77"

Post autor: Stary » 2011-06-07, 20:01

hartman pisze: Złotówki już w każdym razie nie dołożę na nowe części bo wszystko w błoto idzie niestety.
Niestety w takim razie nigdy nie będziesz miał sprawnego motocykla.

hartman

Re: WSK 125 M06B3 77"

Post autor: hartman » 2011-06-07, 20:05

Stary juz wszytko zostało zmienione co się dało i nie ma efektu no to co mam zrobić? Raczej silnik nie pracuje na zasadzie "dzisiaj trochę pokręce .a jutro jak mi się nie będzie chciało to nie"

Awatar użytkownika
maykii
Posty: 792
Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
GG: 6056769
Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r.
Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B3 77"

Post autor: maykii » 2011-06-07, 20:09

Wiesz co ja wychodzę z założenia, że jak raz rozbiore silnik i konkretnie przy nim posiedzę to pojeżdżę... Widze, że nie masz cierpliwości do zabytków...
(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem". ;-)

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B3 77"

Post autor: Stary » 2011-06-07, 20:12

To znaczy że coś masz spieprzone. Najwyraźniej zapłon jak radzą koledzy. Ja kupiłem nową cewkę i po 5km grzeje się i przerywa. Co zrobić?

Nie widzę tego moto, ciężko stwierdzić coś na odległość. Gdzieś robisz błąd. Resztę mogę cytować za kolegą Maykii - musisz rozebrać i dokładnie wszystko sprawdzić. Cierpliwość wskazana, nawet gdy skończysz nie oczekuj, że nie zajrzysz do silnika przez następne 10.000km.

hartman

Re: WSK 125 M06B3 77"

Post autor: hartman » 2011-06-07, 20:15

Maykii wiesz co w silniku jest stare ? kartery,skrzynia biegów,kosz sprzęgłowy.Wiesz wszyscy zawsze mówią pare pierdół wymienisz,tam nie ma co się zpesuć.jak jest iskra,jest paliwo i kompresja to musi jechać.No i nie jedzie.Z zapłonem i szarpaniem walcze 3 ci tydzien pewnie i 0 efektów.Szczerze mówiąc to żałuję bo chciałem coś na czym będzie się dało jeździć.Na bezawaryjność nie liczyłem ,ale rozbierać silnik co 10km ?Gdybym taki scenariusz przewidział to dokładam z 500 zł i miałbym starszego japończyka z 30-40 koni i bez tego wszytkiego.A teraz to nawet nikt mi połowy nie odda tego co wsadziłem.
Ostatnio zmieniony 2011-06-07, 20:17 przez hartman, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
maykii
Posty: 792
Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
GG: 6056769
Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r.
Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B3 77"

Post autor: maykii » 2011-06-07, 20:17

Stary pisze:Cierpliwość wskazana, nawet gdy skończysz nie oczekuj, że nie zajrzysz do silnika przez następne 10.000km.

Ja tego oczekuje ^^ ponad 6 klocków stuknęło i może dojeżdżę :D

hartman pisze:Maykii wiesz co w silniku jest stare ? kartery,skrzynia biegów,kosz sprzęgłowy.Wiesz wszyscy zawsze mówią pare pierdół wymienisz,tam nie ma co się zpesuć.jak jest iskra,jest paliwo i kompresja to musi jechać.No i nie jedzie.Z zapłonem i szarpaniem walcze 3 ci tydzien pewnie i 0 efektów.
Samą wymianą nic nie wskurasz... Musisz wszystko dopasować, podpiłować pier****ąć młtkiem. to nie jest takie hop i siup, że wymieniasz i lecisz dalej.
(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem". ;-)

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B3 77"

Post autor: Stary » 2011-06-07, 20:22

maykii pisze:Ja tego oczekuje ^^ ponad 6 klocków stuknęło i może dojeżdżę :D
O Panie jakbym ja zaglądał do silnika co 6000 km to byłby cud xD

Żeby szybko wyeliminować niesprawną cewkę możesz zrobić zapłon bateryjny - cewka, aqu, 3 kable i jest.

Dyszy w gaźniku nie mierzyłeś, ale zdjęcia świec które pokazałeś można uznać za poprawne (jak na niedotarty i niedoregulowany silnik). Widocznie jest ok.

Ja nic więcej nie jestem w stanie doradzić. Zostaw ją na tydzień, odpocznij i potem próbuj. Albo kup Japonie skoro to nie hoby dla Ciebie, zaoszczędzisz sobie czasu i nerwów http://ataman.junak.net/

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości