No nie powinien być problem, ale po to jest forum żeby pytać,
kupiłem te śruby jako wzór oryginałów stąd pytanie .
Dzisiaj przyszła paka z olejem i kilkoma podkładkami,
teraz juz mam wszystko żeby skończyć przedni zawias.

No nie powinien być problem, ale po to jest forum żeby pytać,
Jeśli będziesz jeździł wueska kilka razy do roku i nie masz zbytnio kasy to od biedy zostaw Stomile, natomiast jeśli chcesz jeździć dużo to trzeba odżałować i zainwestować w lepsze opony, Mitas ewentualnie tańsze od Mitasów kup Ver Rubber. Ocynki ktoś Ci spieprzył. Jeśli chcesz mogę dać Ci namiary na chłopaka który robi ocynki w fajnej cenie (wycena na podstawie zdjęć).Caniek pisze: ↑2022-06-05, 11:16Cześć .
Dzisiaj wjechały nowe szczęki do hamulców, założyłem też gumy podnóżków kierowcy,
Łożyska od kół poleciały do zamrażalki, jak będzie chwila to może wieczorem uzbroję koła do centrowania.
Poszperałem w garażu i znalazłem oponę Stomila, jak na moje oko wygląda całkiem w porządku,
przelecę ją pastą do opon i będzie malina zastanawiam się czy ją zostawić, jednak muszę kupić drugą,
stąd moje pytanie, patrząc na oferty opon wahają się od 70zł - 300 zł za sztukę.
Warto dołożyć do opony Mitasa ? Może odpuścić tego starego Stomila i kupić 2 Mitasy ?
Czy nie warto i kupić coś bardziej budżetowego ?![]()
Zajrzałem też do pudełka z ocynkiem i wygląda to kiepsko...
To normalne że ocynk po jakimś czasie tak wygląda ?
Leżał tylko w pudełku, żadnych obciążeń mechanicznych nie było.
Dzisiaj złożyłem kolejne zamówienie, kilka pierdółek żeby poskładać podnóżki pasażera + Stopkę centralną bo moja ma za szeroki rozstaw mocowania i nie pasuje....
Poszukuję też zabieraka w dobrym stanie, może ktoś tu z forum coś posiada ?
No i jeszcze jedno![]()
Powoli będę wygrzebywał kartery z kartonu, poszukuję kogoś kto weźmie je w obroty.
Chodzi o dorobienie tulejek pod moją skrzynię biegów, ew może planowanie przylgni, ale to najlepiej jak by ktoś fachowym okiem ocenił co tam jeszcze można zrobić żeby to miało ręce i nogi.
Pozdrawiam wszystkich obserwujących moje mozolne postępy. Miłej niedzieli![]()
Jeśli będziesz jeździł wueska kilka razy do roku i nie masz zbytnio kasy to od biedy zostaw Stomile, natomiast jeśli chcesz jeździć dużo to trzeba odżałować i zainwestować w lepsze opony, Mitas ewentualnie tańsze od Mitasów kup Ver Rubber. Ocynki ktoś Ci spieprzył. Jeśli chcesz mogę dać Ci namiary na chłopaka który robi ocynki w fajnej cenie (wycena na podstawie zdjęć).
Napisz na priv jeśli chcesz![]()
Nie musisz dawać filcuCaniek pisze: ↑2022-06-06, 13:10
Fajnie by było jak by wykręciła powiedzmy z 15 tyś km bez większych niespodzianek![]()
Dzisiaj chwilka w garażu i mamy efekty:
Łożyska z zamrażalki wskoczyły prosto do bębnów
Opalarka w akcji :
A tutaj już w gniazdach :
Jak myślicie czy muszę dawać tę wkładkę filcową jak mam łożyska kryte ? Ma to jakiś sens ?
Nie sugerujcie się tym zdjeciem, łożysko zostało później dobite głębiej
Nie jestem pewien czy włożyłem tą tulejkę odpowiednią stroną ...
Przedni zawias w końcu dostał olej :
I poskręcane :
Jutro będzie paczka z nowymi częściami, szukam majstra który mi ogarnie centrowanie kół,
żaden rowerowy nie chce się podjąć ....
Właśnie znalazłem, jutro zawożęjjaworskyy pisze: ↑2022-06-06, 14:02Szukaj kogoś komu będziesz mógł podrzucić koła, ja kiedyś robiłem wysyłkowo i dwa razy uszkodzili w transporcie...
Dobre pytanie, przy zamówieniu nazywały się " Podkładka śruby amortyzatora "
Przy następnym zamówieniu poszukam tych podkładek i najwyżej wymienię
Napisz do tego gościa, kolega zamawiał i były okej.
Dzisiaj dzwoniłem do gościa, temat dogranyjjaworskyy pisze: ↑2022-06-08, 05:19
Napisz do tego gościa, kolega zamawiał i były okej.
https://sprzedajemy.pl/stopka-centralna ... nr62387471
Polecicie jakieś sklepy internetowe godne uwagi ?czankete pisze: ↑2022-06-08, 07:34...niestety ale od jakiegoś już czasu gmoto ma w swojej ofercie coraz gorsze jakościowo i niechlujnie wykonane części, które czasami nawet wstyd zakładać do motocykla. I nie chodzi tylko o części do WSK ale innych także np. do Jawa![]()
...stąd warto zrobić rozeznanie u konkurencji lub u drobniejszych sprzedawców, którzy chyba trochę bardziej starają się o utrzymanie poziomu jakości sprzedawanych części a nie tylko na obsłudze. Chociaż szczerze mówiąc nawet i to już gmoto nie wychodzi![]()
Oczywiście ze kilka lat temu miały lepsze wykonanie, a nie wspomnę już kilkanaście lat do tyłu.Jogurt pisze: ↑2022-06-08, 08:27Stopki centralne zmieniały się na przestrzeni lat. Inny byl rozstaw i giecia. Wiec warto 3x wszystko sprawdzic zanim sie zamowi. Co do jakosci nowych części to nawet się nie chce pisać. Syf i malaria. Ostatnio kupilem nowe stopki centralne bo nie chcialo mi się naprawiać starych. W sumie dopasowanie ich zajelo tyle samo czasu co naprawa starych. Tulejka pod kosz sprzeglowy, nie wchodzi na wałek, zabierak tak samo. Tuleje wahacza można wciskać palcem, styki z elpromu tylko polową styków pracują bo za nisko na kowadelku osadzony jest ten "kamień". Kable w instalacji jedne za krótkie, jedne za długie. Brakowało szprychy w orginalnie zamkniętym opakowaniu. To tak na szybko z ostatniego miesiąca. Odnosze wrażenie że kilka lat temu te części miały nieco lepsze wykonanie bo o jakosci to nie ma co wspominać.
Klasyk Moto, Skuter Dębica.Caniek pisze: ↑2022-06-08, 22:02Dzisiaj dzwoniłem do gościa, temat dogranyjjaworskyy pisze: ↑2022-06-08, 05:19
Napisz do tego gościa, kolega zamawiał i były okej.
https://sprzedajemy.pl/stopka-centralna ... nr62387471
Dzięki za kontakt, opinia będzie jak towar dojdzie
Polecicie jakieś sklepy internetowe godne uwagi ?czankete pisze: ↑2022-06-08, 07:34...niestety ale od jakiegoś już czasu gmoto ma w swojej ofercie coraz gorsze jakościowo i niechlujnie wykonane części, które czasami nawet wstyd zakładać do motocykla. I nie chodzi tylko o części do WSK ale innych także np. do Jawa![]()
...stąd warto zrobić rozeznanie u konkurencji lub u drobniejszych sprzedawców, którzy chyba trochę bardziej starają się o utrzymanie poziomu jakości sprzedawanych części a nie tylko na obsłudze. Chociaż szczerze mówiąc nawet i to już gmoto nie wychodzi![]()
Nie chcę z GMOTO mieć do czynienia, za dużo raz się zdziwiłem![]()
Oczywiście ze kilka lat temu miały lepsze wykonanie, a nie wspomnę już kilkanaście lat do tyłu.Jogurt pisze: ↑2022-06-08, 08:27Stopki centralne zmieniały się na przestrzeni lat. Inny byl rozstaw i giecia. Wiec warto 3x wszystko sprawdzic zanim sie zamowi. Co do jakosci nowych części to nawet się nie chce pisać. Syf i malaria. Ostatnio kupilem nowe stopki centralne bo nie chcialo mi się naprawiać starych. W sumie dopasowanie ich zajelo tyle samo czasu co naprawa starych. Tulejka pod kosz sprzeglowy, nie wchodzi na wałek, zabierak tak samo. Tuleje wahacza można wciskać palcem, styki z elpromu tylko polową styków pracują bo za nisko na kowadelku osadzony jest ten "kamień". Kable w instalacji jedne za krótkie, jedne za długie. Brakowało szprychy w orginalnie zamkniętym opakowaniu. To tak na szybko z ostatniego miesiąca. Odnosze wrażenie że kilka lat temu te części miały nieco lepsze wykonanie bo o jakosci to nie ma co wspominać.
Dzisiaj idą na ilość nie jakość. Super że jest forum, można wrzucić fotkę i popytać.
Pomyślcie ile złotych WSKek jest na rynku po "Kapitalnym " remoncie na takich częściach,
a wołają za nie jak nie wiadomo za co xD
Podnóżek pasażera z gmoto, z gumą i podkładką, nie można go postawić pionowo (czyli złożyć do góry)
Zostaje w takiej pozycji ... Chu** mnie strzeli ... Chyba powinno być inaczej ?
Dzisiaj zawiozłem koła do centrowania, gościu jakiś dziwnie markotny, zaczęła się gadka jak on to nie ma wiele roboty i nie wie kiedy on to zrobi, że jak to dużo roboty nie jest z tym centrowaniem kół.( A umawialiśmy się telefonicznie i nie było problemu )
Mam tylko nadzieje że ich nie porysuje...
Mam oryginały w garaży, ale jakieś blaszki ktoś do nich pospawał i tragedia jest ...jjaworskyy pisze: ↑2022-06-09, 05:26
Klasyk Moto, Skuter Dębica.
Co do podnóżka to szukaj używanego oryginału. Ogólnie polecam jak więcej oryginalnych części ratować, lub kupować i odnawiać, zamienniki są tragiczne niestety.
Płaskownik blokujący mam nowiutkiczankete pisze: ↑2022-06-09, 08:15...wyprostowałbym jeszcze płaskownik blokujący tarczę kotwiczną, bo tak skrzywiony po założeniu koła będzie Ci darł bok opony. I kolejna sprawa widoczna na foto to mocowanie odboju podstawki - kwalifikuje się do odbudowy / naprawy. Jak teraz zamontujesz pasującą podstawkę to będzie rozczarowanie, że obija Ci lakier wspornika podnóżka...
Nie obraź się, ale czemu kupujesz takie współczesne elementy? Jakość wykonania tragiczna, ocynk pewnie po sezonie pokryje się rdzą. Szukaj używek Ori, odnowić i montowaćCaniek pisze: ↑2022-06-09, 17:38Mam oryginały w garaży, ale jakieś blaszki ktoś do nich pospawał i tragedia jest ...jjaworskyy pisze: ↑2022-06-09, 05:26
Klasyk Moto, Skuter Dębica.
Co do podnóżka to szukaj używanego oryginału. Ogólnie polecam jak więcej oryginalnych części ratować, lub kupować i odnawiać, zamienniki są tragiczne niestety.
Ale masz racje, może spróbuję je uratować
Płaskownik blokujący mam nowiutkiczankete pisze: ↑2022-06-09, 08:15...wyprostowałbym jeszcze płaskownik blokujący tarczę kotwiczną, bo tak skrzywiony po założeniu koła będzie Ci darł bok opony. I kolejna sprawa widoczna na foto to mocowanie odboju podstawki - kwalifikuje się do odbudowy / naprawy. Jak teraz zamontujesz pasującą podstawkę to będzie rozczarowanie, że obija Ci lakier wspornika podnóżka...![]()
Ten gdzieś przez przypadek się zawieruszył.
Jeśli chodzi o odbój podstawki to trochę za późno to zauważyłem, teraz myślę że nie ma sensu tego ruszać, ani spawać bo nie będzie to dobrze wyglądało ...
Mam drukarkę 3D, zrobię jakiś projekt i wydrukuję, myślę że to śmiało zda egzamin![]()
![]()
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości