WSK M06B3 Kos
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 2016-06-22, 16:50
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
Ogar 202 - Lokalizacja: Gdynia
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Kos
Dobrze wymieszałeś mieszankę ?. Inaczej może ci spłynąć olej do gaźnika,miałem to kiedyś
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Kos
W piątek pozwoliłem mu wydoić paliwo do końca, w sobotę zakładałem dekiel sprzęgła i wcale go nie odpalałem. Dzisiaj pojawiły się dziwne objawy - odpalił po sto dwudziestym siódmym kopnięciu ale zaczął strzelać i "syczeć" z wydechu, do tego na świecy pojawił się olej a kilka razy tak mi oddał kopką że cała stopa mnie boli
Mieszanka dobrze wybełtana 1:30 z Orlenem - jutro biorę do roboty napalm i po sprawie 


-
- Posty: 112
- Rejestracja: 2016-02-07, 22:45
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk z2 1960
Wsk 1958
Shl m11 1966
Jawa 250 1960 - Lokalizacja: Skoczów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Kos
Prawdopodobnie simering szczelil
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Kos
Na wszelki wypadek zapytam: kto z Forum robi remonty silników?
- jjaworskyy
- Posty: 2080
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Kos
Do Mućka napisz
- daroohd
- Posty: 2305
- Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk Lelek.
- Lokalizacja: Skała
Re: WSK M06B3 Kos
Kolego jeśli oddaje ci kopką to jest oznaka ze zapłon jest źle ustawiony. Po drugie daj inna świecę i zobacz efekty.
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Kos
Zapłonu nie ruszałem - ustawiałem przerwę jakiś tydzień temu, iskra solidna, podstawa porządnie dokręcona - do piątku wszystko było OK...
-
- Posty: 2258
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Kos
Może klin strzelił, czop się obrócił lub kondensator już się pożegnał. Jak odbija to zapłon do przejrzenia
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Kos
Świeca do wyrzucenia, zapłon przestawiony - przestał prychać i pali na widok stopy:) Za to umarł klakson i stop - znaczy się ładowanie diabli wzięli? 

- jjaworskyy
- Posty: 2080
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Kos
Miernik w rękę i spr 

- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Kos
Miernik mi umarł
Jakieś fatum czy co? kur** czerwoną kokardkę na lusterku powieszę!

- jjaworskyy
- Posty: 2080
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Kos
Ostatnio też chciałem utopić w kanale WSK-ę
Najlepiej odstawić ją na parę dni i później brać się za robotę 


- kwadrat49
- Posty: 369
- Rejestracja: 2015-01-26, 20:12
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK175 ,BMW 1200,SUZUKI KATANA 650,ETZ 251,SUZUKI GS650
- Lokalizacja: POLSKA ,BOCHNIA
- Kontaktowanie:
Re: RE: Re: WSK M06B3 Kos
Też to zauważyłem ,że jak zostawię paliwo w gazniku na kilka dni to ciężko odpala ,a jak wypali wszystko to po przelaniu gaznika odpala bez kłopotu nawet po dłuższym postoju . Też się zastanawiałem dlaczego tak jest , więc chyba mamy odpowiedź .Mr KJ pisze:Wyciągnij gaźnik, przepłucz ekstrakcyjną, odkręć dolną śrubę i przedmuchaj. Współczesne mieszanki 2T mają w sobie taką magiczną moc że jak odstoją 2 tygodnie w gaźniku to nie chcą odpalać. Nie wiem na czym polega zjawisko czy to rozwarstwienie czy lepkość rośnie czy lotniejsze frakcje benzyny odparowują i zostaje za gęste czy pleśń się zalęgaKosa pisze:Znowu zonk - Kosik stał nieruszany przez trzy tygodnie z braku czasu - dzisiaj za diabła nie chciał odpalićIskra taka, że konia by zabiła, gaźnika nie ruszałem bo wszystko było OK i palił od pierwszego - a dzisiaj dupa. Nawet na pych nie poszedł...
![]()
Tak po prostu jest.
Warto przed dłuższym postojem dopalić to co w gaźniku do samego końca.
W moim bez porównania nowocześniejszym ale gaźnikowym KTM dzieje się to samo.
Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka
- daroohd
- Posty: 2305
- Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk Lelek.
- Lokalizacja: Skała
Re: WSK M06B3 Kos
mam na sprzedaż cały zapłon do 125 sprawny z tego kosa bo będę zakładał CDI od Audio.
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Kos
Jak to jest z przesyłkami od Audio - co prawda kupiłem na przyszłość do swojego Kosa i nie mam ciśnienia ale ponad tydzień już czekam...
- daroohd
- Posty: 2305
- Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk Lelek.
- Lokalizacja: Skała
Re: WSK M06B3 Kos
Zadzwoń do niego to się dowiesz jak sprawa z wysyłką. Można na niego liczyć..
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Kos
Podłączyłem miernik - na aku mam niecałe 4V - niezależnie od tego czy silnik pracuje czy nie - stop ledwo się żarzy a klakson wydaje tylko ciche pyknięcie.
Między stacyjką a cewką ładowania mam założoną diodę. Cewka ładowania jest nowa.
Jakieś pomysły? Pozostałe światła i gaszenie ok.
Na postojach w momencie duszenia na klakson żarówki przygasają ale to chyba normalne przy kiepskim aku...
Między stacyjką a cewką ładowania mam założoną diodę. Cewka ładowania jest nowa.
Jakieś pomysły? Pozostałe światła i gaszenie ok.
Na postojach w momencie duszenia na klakson żarówki przygasają ale to chyba normalne przy kiepskim aku...
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Kos
Znalazłem przyczynę: podłączone mam w kolejności:
cewka ładowania - bezpiecznik 10A - dioda - stacyjka.
Bezpiecznik jest przepalony. Co jest grane?
Na wszelki wypadek wpakowałem mocniejszy bezpiecznik - ładowanie na poziomie 6,8, klakson i stop jest. Jak może być przyczyna przepalenia bezpiecznika?
cewka ładowania - bezpiecznik 10A - dioda - stacyjka.
Bezpiecznik jest przepalony. Co jest grane?
Na wszelki wypadek wpakowałem mocniejszy bezpiecznik - ładowanie na poziomie 6,8, klakson i stop jest. Jak może być przyczyna przepalenia bezpiecznika?
-
- Posty: 1210
- Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2 - Lokalizacja: Wolbrom
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Kos
Zwarcie w instalacji.
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Kos
Instalacja nowa - nic nie cięte oprócz przerabianych końcówek. Sposób podłączenia który opisałem mam właściwy?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości