Więc tak prace trochę ruszyły do przodu, silnik złożony muszę tylko kupić nakrętkę trybu zdawczego. Ale nie chce mi się specjalnie isć do miasta, jutro może silnik włoże do ramy i zaleję olejem, zastanawiałem się co kupić ale chyba kupię Hipol, w jawie mam zalany Hipol do automatycznych skrzyń i zero problemów ze sprzęgłem wcześniej miałem zwykły i też było git.
Kilka fotek silnika, du%^ nie urywa, ale tragedii chyba nie ma, nie jest to na pewno tak estetyczny jak silnik AudioBasa, ale cóż nie mam pieniędzy na szkiełkowanie i nie chciałem też czekać na części. Najważniejsze że części w środku są w super stanie łącznie z wałem, jedynym elementem o który mogę mieć pewne obawy to tłok FSO(podobno nie cieszą się dobrą opinia), ale zobaczymy co z tego wyjdzie,
WSK M06B3 1983r by ziolas94
- ziolas94
- Posty: 88
- Rejestracja: 2012-06-07, 10:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3
Jawa Mustang
Romet Ogar x2
Romet 750 - Lokalizacja: Koronowo(CBY)
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 1983r by ziolas94
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 1983r by ziolas94
I Matejaziolas94 pisze:jak silnik AudioBasa,

Ale luzik po paru przejażdżkach będziemy mieli takie same

- ziolas94
- Posty: 88
- Rejestracja: 2012-06-07, 10:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3
Jawa Mustang
Romet Ogar x2
Romet 750 - Lokalizacja: Koronowo(CBY)
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 1983r by ziolas94
Teraz pora sprzedać Pegaza i dokończyć WSK, na rzie żeby po prostu była kompletna i przeszła przegląd, a później się zobaczy, Wątpię że najbliższej zimy doczeka się doinwestowania konkretnego, z racji prawka będę myślał raczej o samochodzie niż wydatkach na WSK. Ale jedno jest pewne w planach nie mam jej sprzedaży, jeden jednoślad chce sobie zostawić.
No to dzisiaj umyłem maszynkę, wymontowałem stary silnik zakładam nowy, a tu zonk nie ma iskry ani na jednym ani na drugim zapłonie tzn. jak włoże śrubokręt do fajki to czuć że "kopie", ale jak założę świecę to nima iskry czyżby to był kondensator?
No to dzisiaj umyłem maszynkę, wymontowałem stary silnik zakładam nowy, a tu zonk nie ma iskry ani na jednym ani na drugim zapłonie tzn. jak włoże śrubokręt do fajki to czuć że "kopie", ale jak założę świecę to nima iskry czyżby to był kondensator?
- ziolas94
- Posty: 88
- Rejestracja: 2012-06-07, 10:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3
Jawa Mustang
Romet Ogar x2
Romet 750 - Lokalizacja: Koronowo(CBY)
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 1983r by ziolas94
Dzisiaj kupiłem parę gratów za groszę od miłego starszego pana sąsiada, ma jeszcze trochę części do WSK nowych i używanych bym wziął więcej ale jestem pod kreską znowu cholera w dwa dni posżło 50zł, dobra za dzisiejsze zakupy dałem 30zł, a kupiłem:
-zębatka z wybierakiem wsk 175, nowa z PRL
-szkło reflektora WSK dwuramówka jaki model dokładnie? Pomożecie?L
-filtry powietrza jeden podobny do SHL'kowego, właśnie od czego te filtry?
-lampa najnowszy typ WSK
Pan posiada jeszcze, klosze do dwuramówki tylne, cewki zapłonowe łańcuch, i chyba nowy łańcuszek sprzęgłowy jak wyjdę na prostą z mandżurem wezmę go taki sam jak do jawy czyli zarazem do WSK, i jeszcze trochę innych gratów.
A i tu proszę o wycenę tych rzeczy które zakupiłem, oraz pomoc w ich identyfikacji.
-zębatka z wybierakiem wsk 175, nowa z PRL
-szkło reflektora WSK dwuramówka jaki model dokładnie? Pomożecie?L
-filtry powietrza jeden podobny do SHL'kowego, właśnie od czego te filtry?
-lampa najnowszy typ WSK
Pan posiada jeszcze, klosze do dwuramówki tylne, cewki zapłonowe łańcuch, i chyba nowy łańcuszek sprzęgłowy jak wyjdę na prostą z mandżurem wezmę go taki sam jak do jawy czyli zarazem do WSK, i jeszcze trochę innych gratów.
A i tu proszę o wycenę tych rzeczy które zakupiłem, oraz pomoc w ich identyfikacji.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- motonita
- Posty: 286
- Rejestracja: 2007-05-05, 22:39
- GG: 2971759
- Moje maszyny: WSK M06B3 GIL, WSK M06B3 KOS, i 12 innych jednośladów
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 1983r by ziolas94
wydaje mi sie ze nieprzepłaciłes kolego...
ale wiadomo.. jak od starszego pana to zawsze mogło byc tniej...
ale wiadomo.. jak od starszego pana to zawsze mogło byc tniej...
Jak mnie pokur... ze klikam w dowolny link na tym forum a on nie otwiera sie w nowym oknie....
- piter_dzn
- Posty: 449
- Rejestracja: 2012-02-20, 22:05
- GG: 9801466
- Moje maszyny: Wsk M06B3 (3szt)
WSK M21W2 Kobuz
Romet x2
Simson sr50 - Lokalizacja: Działoszyn
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 1983r by ziolas94
Pokrywy silnika polerowałeś??
- ziolas94
- Posty: 88
- Rejestracja: 2012-06-07, 10:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3
Jawa Mustang
Romet Ogar x2
Romet 750 - Lokalizacja: Koronowo(CBY)
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 1983r by ziolas94
motonita Pan starszy ale Wueske miał jeszcze dwa lata temu (swoją drogą szkoda że nie widziałem że sprzedaje niby zwykła B3 ale pięknie zachowana) teraz ma Simsona pewnie z racji mniejszej wagi wygodniej mu się jeździ więc jako tako ceny części zna a to mu po prostu zalegało. Ja jestem bardzo zadowolony, części na razie będą leżały, nic mnie nie pili ze sprzedażą a wartości na pewno nie stracą.
Piter tak przeleciałem je aluchromem bo były mocno zaśniedziałe, a na szkiełko jakoś kasy nie mam teraz, lepsze to niż pokrywy wyglądające jakbym je z beczki ze złomem wyciągnął.
Co do szklą to z neta wiem, że lata produkcji mniej więcej 1950-65, średnica 160mm czyli pasuje chyba do SHL, starszych WSK, WFM, tylko jest mały szkopuł mianowicie jak ma te "paski" do rozpraszania światła to są one gęściej niż w zwykłych kloszach od np. SHL, hmm ciekawe.
Co do filtrów powietrza oba mają tą samą średnicę mocowania i wychodzi że oba są do g16, ale od jakich dokładnie motocykli to nie wiem,
Zastanawiałem się czy by sobie nie założyć do WSK tej lampy nowego typu ale doszedłem do wniosku że zrobię mieszaninę specyfikacji dla danych roczników i będzie kicha i zostaje tak jak jest.
Piter tak przeleciałem je aluchromem bo były mocno zaśniedziałe, a na szkiełko jakoś kasy nie mam teraz, lepsze to niż pokrywy wyglądające jakbym je z beczki ze złomem wyciągnął.
Co do szklą to z neta wiem, że lata produkcji mniej więcej 1950-65, średnica 160mm czyli pasuje chyba do SHL, starszych WSK, WFM, tylko jest mały szkopuł mianowicie jak ma te "paski" do rozpraszania światła to są one gęściej niż w zwykłych kloszach od np. SHL, hmm ciekawe.
Co do filtrów powietrza oba mają tą samą średnicę mocowania i wychodzi że oba są do g16, ale od jakich dokładnie motocykli to nie wiem,
Zastanawiałem się czy by sobie nie założyć do WSK tej lampy nowego typu ale doszedłem do wniosku że zrobię mieszaninę specyfikacji dla danych roczników i będzie kicha i zostaje tak jak jest.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości