Trochę mnie tu nie było...
Tak troche w skrócie, w 2013 w lipcu WSK zaliczyła zlot w Tarnobrzegu, w powrocie złapało tłoka, chwile odczekałem i do domu. Później szybki remont, czyli przytarcie papierkiem tłoka jak i tulei w miejscach zacieru i jazda dalej.
W miedzy czasie zrobiona druga WSK - wujka. Czarnula na kwadratowych błotnikach ( obecnie z silnikiem z plombą, który pracował w jakiejś maszynie rolniczej i rzekomo zalała go powódź).
silnik.jpg
silnik 2.jpg
wsk.jpg
DSC02996.jpg
Pod koniec 2013 zakupiłem MZ, zawsze chciałem mieć 251- ale przeważnie nie mamy tego czego chcemy, wiec kupiłem 150 której los był podobny jak i WSK( dopieszczenie do oryginału).
mzz.jpg
I po.
mz.jpg
Gdzieś na wakacjach w 2014 podczas testowania podróby dellorto wyłamał sie tryb zdawczy.
( Był ogień na tłok)
tryb.jpg
Później szybka przekładka na oryginalny silnik od czarnej i dalsza regulacja dellorto.
[youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=ypVyKVsRPu4[/youtube]
W sierpniu 2015 zakupiłem kolejny motorek, Jawa 50 Mustang, stała ponad 7 lat nieużywana. Po wyczysczeniu gaźnika ustawienia zapłonu, przerwy odpaliła. Motorower cały w orginale oprócz tylnych amortyzatorów. Oczywiscie silnik tydzień po kupnie poszedł w pół i zrobiłem generalke na tłoku kymco+ do tego gaźnik 16n1- wielkie podziękowania dla MUĆKA.
Snapchat--8092458662256134088.jpg
jawa.jpg
W styczniu bieżącego roku wymieniłem MZ na Golfa mk1 (nowe zboczenie
), a wiec zapał na motocykle troche opadł.
A teraz trochę zdjęć WSKi jak wygląda obecnie:
wsk1.jpg
wsk2.jpg
wsk3.jpg
wsk4.jpg
wsk5.jpg
wsk6.jpg