Moja WSK M06B3 Gil
- Technik
- Posty: 50
- Rejestracja: 2007-11-28, 23:04
- Moje maszyny: Romet Ogar 205, WSK M06B3 73'
- Lokalizacja: Chełmek
- Kontaktowanie:
Re: Moja WSK M06B3 Gil
Co do pomysłu to mi się naprawde podoba, chociaż wolałbym cały silnik na czarno z oszlifowanymi żeberkami, tylko że taka farba jest cholernie droga, a cały cylek mógł byś wypiaskować to powinno go dobrze oczyścić.
Fotka takiego silnika:
Fotka takiego silnika:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Moja WSK M06B3 Gil
Da rade gdzieś dostac takie tulejki
http://img171.imageshack.us/my.php?imag ... 857cb7.jpg
Jak na tłoku pisze R2 to tłok jest do drugiego szlifu??
Może ktoś podac ile ma średnica tłoka na drugi szlif??
http://img171.imageshack.us/my.php?imag ... 857cb7.jpg
Jak na tłoku pisze R2 to tłok jest do drugiego szlifu??
Może ktoś podac ile ma średnica tłoka na drugi szlif??
- Wojtek
- Posty: 958
- Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Moja WSK M06B3 Gil
Oryginalne do 175 są na allegro. Ja dzisiaj odebrałem. Nie wiem jednak czy w 125 nie są mniejsze. Kupo dobry materiał i niech tokarz dorobi.
Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!
-
- Posty: 115
- Rejestracja: 2008-04-03, 21:01
- GG: 0
- Lokalizacja: Suwałki
Re: Moja WSK M06B3 Gil
są mniejsze ja swoją tulejke kupiłem w zwyczajnym sklepie motoryzacyjnym a następnie trzeba było jeszcze rozwiercać 

Wsk 125 M06 B3 81 roku
Re: Moja WSK M06B3 Gil
Uuu to kto mi tu tulejkę rozwierci
. Ale na prawdę nikt nie wie jaką średnice ma tłok do drugiego szlifu bo nie wiem jakie pierścienie kupic żeby dac do szlifowania 


- Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
- Kontaktowanie:
Re: Moja WSK M06B3 Gil
w sumie spoko maszyna, lecz zaniedbana.mam nadzieje że ładnie ją zrobisz.
wydrzyj ten cały nagar co jest w oknie wydechowym, też kiedyś taki miałem.
wymiar tłoka na 2 szlif wynosi 52,50 lecz nie kupuj podróbki w sklepie tylko kup oryginał na skuterdebica, ja sie przekonalem co to znaczy podróba tłok, jeżeli chcesz zobaczyć jak mój wygląda to pisz na gg (514342):).dlatego założe oryginalny
tulejki kup również oryginalne, na allegro sprzedaje jeden allegrowicz, jeżeli chcesz jego nick to pisz na gg.oczywiście sprzedaje oryginalne
.
ja u siebie mam założony nowy wał ( nie oryginał...) lecz w sumie nic nie mam mu do zarzucenia, normalnie sie spisuje
wiadomo że nie jest lepszy niz oryginal ale w sumie nie jest zły 
zresztą zależy jaki kupisz. tulejek nie rozwieracaj tylko je wybij, tą z lewego karteru jest łatwo, od drugiej strony karteru ją wybijasz. tą drugą musisz popukać zeby sie np kręciła i ją wyciągnij obcęgami czy czymś podobnym
.
pozdr.
wydrzyj ten cały nagar co jest w oknie wydechowym, też kiedyś taki miałem.
wymiar tłoka na 2 szlif wynosi 52,50 lecz nie kupuj podróbki w sklepie tylko kup oryginał na skuterdebica, ja sie przekonalem co to znaczy podróba tłok, jeżeli chcesz zobaczyć jak mój wygląda to pisz na gg (514342):).dlatego założe oryginalny

tulejki kup również oryginalne, na allegro sprzedaje jeden allegrowicz, jeżeli chcesz jego nick to pisz na gg.oczywiście sprzedaje oryginalne

ja u siebie mam założony nowy wał ( nie oryginał...) lecz w sumie nic nie mam mu do zarzucenia, normalnie sie spisuje


zresztą zależy jaki kupisz. tulejek nie rozwieracaj tylko je wybij, tą z lewego karteru jest łatwo, od drugiej strony karteru ją wybijasz. tą drugą musisz popukać zeby sie np kręciła i ją wyciągnij obcęgami czy czymś podobnym

pozdr.
Re: Moja WSK M06B3 Gil
Wcześniej nie napisałem że dostałem oryginalny tłok z tamtych czasów od wujka i wydaje mi się ze ten tłok jest na drugi szlif ale nie byłem pewny i nie wiedziałem jakie kupic pierścienie. A z tulejkami to chodziło o to że nowe trzeba rozwiercac żeby wałek wszedł. Już mnie wkurza ten sklep (skuterdebica) miesiąc temu zamówiłem ok. 40 części i jeszcze mi nie przysłali a jak zadzwoniłem to stwierdzili że mają jakieś braki nie długo wyślą 
I jeszcze jedna trochę głupio zrobiona fotka jak wyglądał mój Gil przed remontem
Jak ją kupiłem to nie było lusterek i siedzenie było podarte a amortyzator jest od Ogara bo oryginalny mi sie popsuł ale już jest naprawiony

I jeszcze jedna trochę głupio zrobiona fotka jak wyglądał mój Gil przed remontem
Jak ją kupiłem to nie było lusterek i siedzenie było podarte a amortyzator jest od Ogara bo oryginalny mi sie popsuł ale już jest naprawiony
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
- Kontaktowanie:
Re: Moja WSK M06B3 Gil
a cylinder w motorku masz na drugi szlif ?
no to mówie własnie nie kupuj podróbek tulejek bo to syf
jeżeli chcesz oryginały to pisz na PW tu na forum do mnie albo na gg
pozdr
aha, ten amortyzator z ogara paskudnie wyglada
no to mówie własnie nie kupuj podróbek tulejek bo to syf

jeżeli chcesz oryginały to pisz na PW tu na forum do mnie albo na gg

pozdr
aha, ten amortyzator z ogara paskudnie wyglada

Re: Moja WSK M06B3 Gil
Cylinder mam nominalny ale że dostałem bardzo dobry tłok na drugi szlif to go przeszlifuje a amortyzator już jest zmieniony 

- Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
- Kontaktowanie:
Re: Moja WSK M06B3 Gil
kolega mi mówił że jak miał nominała u siebie to mu najlepiej chodziła, później gdy zrobił szlif na R2 to mówil że to już nie to samo.wolałbym na Twoim miejscu kupic org tłok i org pierscienie nowe 
ale rób jak chcesz.

ale rób jak chcesz.
Re: Moja WSK M06B3 Gil
Może mu ktoś źle szlif zrobił bo przecież po takim czymś zwiększa się pojemnośc nieznacznie ale jednak się zwiększa więc powinna jeszcze lepiej chodzic
- Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
- Kontaktowanie:
Re: Moja WSK M06B3 Gil
wątpie żeby źle, robiliśmy w tym samym zakładzie szlif, specjalizują sie tam w naprawie silników itd.według mnie moja chyba też lepiej chodziła, chociaż miałem 1 szlif, ale org tłoczek,demba mi stanęła kiedyś koledze, całkiem przypadkiem 
w sumie to rób jak chcesz, można by zrobić szlifa bo ma troche przebiegu, ale zrobił bym tylko jednego, niech będzie większa możliwość na przyszłość

w sumie to rób jak chcesz, można by zrobić szlifa bo ma troche przebiegu, ale zrobił bym tylko jednego, niech będzie większa możliwość na przyszłość

Re: Moja WSK M06B3 Gil
Kolega mi mówił że w zakładzie w którym będę robił szlif to robią tak żeby tłok luźno wchodził i poradził mi żebym powiedział żeby mi ciasno zrobili to będzie lepiej chodziła ale nie będzie sie wtedy przegrzewac albo szybko ścierac cylinder??
- Maciek
- Posty: 561
- Rejestracja: 2007-01-15, 21:00
- GG: 8665055
- Moje maszyny: Dudek Sport
Kobuz
Kos
M06B3
WFM, SHL, Komarki ,itd - Lokalizacja: Łowicz
- Kontaktowanie:
Re: Moja WSK M06B3 Gil
A jaki tłok kładziesz fabryczny? Bo jak prywaciarski to zrób luźniej, ale poza tym są normy i według nich się robi po to one są żeby zapewnić optymalne tarcie.
Wrzuć jakieś zdjęcia swojej WSK
Wrzuć jakieś zdjęcia swojej WSK
Re: Moja WSK M06B3 Gil
No przecież fotki są na wcześniejszych stronach a jeśli chodzi o fotki z remontu to jeszcze za wcześnie bo narazie to silnik składam a dopiero po silniku biorę się za rame. Tłok mam oryginalny z tamtych czasów na drugi szlif
Re: Moja WSK M06B3 Gil
Tak się ostatnio zastanawiam jakim cudem z wałka zdawczego może NIE cieknąc olej.
W tym dekielku od wałka zdawczego jest simering czy jakos tak i w niem tulejka a w tulejke wchodzi wałek
1. ten otwór jest uszczelniony przez simering
2. A tym otworem zawsze olej będzie ciekł więc ja już nie wiem jak to ma byc
W tym dekielku od wałka zdawczego jest simering czy jakos tak i w niem tulejka a w tulejke wchodzi wałek
1. ten otwór jest uszczelniony przez simering
2. A tym otworem zawsze olej będzie ciekł więc ja już nie wiem jak to ma byc
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
Re: Moja WSK M06B3 Gil
Chyba chcesz aby olej nie wyciekał? Można to łatwo zrobićKermit pisze:A tym otworem zawsze olej będzie ciekł więc ja już nie wiem jak to ma byc

Re: Moja WSK M06B3 Gil
No raczejpawel15 pisze:Chyba chcesz aby olej nie wyciekał?
pawel15 pisze:Można to łatwo zrobić.
No to napisał byś jak to zrobic bo tego otworu między wałkiem a tulejką nic nie uszczelnia olej będzie sie dostawał przez łożysko
- 125 arek
- Posty: 535
- Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
- GG: 6055683
- Moje maszyny: M 06 B1
- Lokalizacja: marcinkowice
- Kontaktowanie:
Re: Moja WSK M06B3 Gil
musisz mieć dobrze zakręconą zębatkę
a jeśli nic to nie będzie dawało to załuż kryte łożysko na wałku zdawczym
a jeśli nic to nie będzie dawało to załuż kryte łożysko na wałku zdawczym
Ekipa Południe®
- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
Re: Moja WSK M06B3 Gil
To samo miałem na myśli- kryte łożysko125 arek pisze:a jeśli nic to nie będzie dawało to załuż kryte łożysko na wałku zdawczym

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości