-
Jakub
- Posty: 854
- Rejestracja: 2010-06-23, 15:40
- GG: 4657132
- Moje maszyny: Jubilat
- Lokalizacja: Okolice Sieradza
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Jakub » 2015-01-29, 20:59
Małe opóźnienie-Sorry .
U mnie w WSK B3 z 1972r ma silnik o numerze 9049XX / Czyli 14tyś większy niż twój . Czyli wszystko w normie .
Pozdrawiam

Mów mi Kuba. Zielony w 175
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb
-
kwaśny92
- Posty: 91
- Rejestracja: 2015-01-11, 21:13
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B3 1971 R
+ inne klasyki
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki - okolice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kwaśny92 » 2015-01-29, 21:19
dzięki czyli tylko dekle przez ten okres były wymienione przez poprzednich właścicieli

-
kwaśny92
- Posty: 91
- Rejestracja: 2015-01-11, 21:13
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B3 1971 R
+ inne klasyki
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki - okolice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kwaśny92 » 2015-02-11, 00:14
Do szczęścia brakuje jeszcze tylko elementów oddanych do chromowania

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Mateusz WSK » 2015-02-11, 11:50
Szparunki chyba troche szersze od oryginału ?
Kolor loga na zbiorniku kiepski

-
Jakub
- Posty: 854
- Rejestracja: 2010-06-23, 15:40
- GG: 4657132
- Moje maszyny: Jubilat
- Lokalizacja: Okolice Sieradza
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Jakub » 2015-02-11, 16:03
Logo zmień

Mów mi Kuba. Zielony w 175
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb
-
kwaśny92
- Posty: 91
- Rejestracja: 2015-01-11, 21:13
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B3 1971 R
+ inne klasyki
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki - okolice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kwaśny92 » 2015-02-11, 17:23
lakiernik mnie namówił na szersze a co do loga chciałem żeby było złote ;p
-
qpa
- Posty: 618
- Rejestracja: 2011-09-12, 13:11
- GG: 0
- Moje maszyny: mustang ttr
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: qpa » 2015-02-11, 18:05
co to za otwór w boczku?
-
Filip518
- Posty: 350
- Rejestracja: 2014-07-01, 21:33
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 Kobuz '76
M06B1 '68
Komar 2330 '74
Suzuki RG80 '92
- Lokalizacja: Wartkowice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Filip518 » 2015-02-11, 18:17
Może wycięty do przelewania gaźnika?
-
kwaśny92
- Posty: 91
- Rejestracja: 2015-01-11, 21:13
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B3 1971 R
+ inne klasyki
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki - okolice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kwaśny92 » 2015-02-11, 18:31
tak

-
Filip518
- Posty: 350
- Rejestracja: 2014-07-01, 21:33
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 Kobuz '76
M06B1 '68
Komar 2330 '74
Suzuki RG80 '92
- Lokalizacja: Wartkowice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Filip518 » 2015-02-11, 19:21
Słyszałem o męczącym i niewygodnym przelewaniu gaźnika przy dużych boczkach i tak właśnie pomyślałem.

-
kwaśny92
- Posty: 91
- Rejestracja: 2015-01-11, 21:13
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B3 1971 R
+ inne klasyki
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki - okolice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kwaśny92 » 2015-06-04, 14:18
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości