
Renowacja 125
- jjaworskyy
- Posty: 2080
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja 125
Nie szkiełkuj gaźnika 

-
- Posty: 224
- Rejestracja: 2011-09-18, 19:30
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
- jjaworskyy
- Posty: 2080
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja 125
-
- Posty: 224
- Rejestracja: 2011-09-18, 19:30
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja 125
W sumie to jest logiczne, jak coś robić to konkretnie, dzięki za podpowiedźjjaworskyy pisze: ↑2019-07-24, 20:50Kiedyś mi ktoś powiedział, że po szkiełkowaniu nie masz pewności, że dobrze wydmuchasz gaźnik z opiłków... Dla mnie ma to sensGaźnik bym oddał do czyszczenia w myjce ultradźwiękowej
W Trakcie renowacji B3.
- tomcio
- Posty: 803
- Rejestracja: 2017-03-26, 13:24
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125 76r. 3 x wsk 175 . Wsk BĄK
Błękitna garbata trójka - Lokalizacja: Miechów
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja 125
Jeżeli chodzi o silnik. To standardowy dobry remont z częsciami na których większość wskowiczów porusza sie w kraju I za granicą
. To:
Wał po regeneracij na korbowodzie Duells
Łożyska Skf C-3
Tłok anodowany Alien
Jeżeli potrzebujesz prądòw silnych I nie masz dobrych orginalnych platynek!!!!!. To zapłon Cdi. Na forum są pewni sprzedawcy


.
Zębaty I łańcuszek sprzęgła raczej współczesny polski, chyba że upolujesz coś nowego z minionej epoki.
Tarcze nowe, najlepiej z przekładkami!!! Do tego docisk na 9 sprężyn od kolegi z forum.
Reszta jak dobra zostawiaj.
Wał po regeneracij na korbowodzie Duells
Łożyska Skf C-3
Tłok anodowany Alien
Jeżeli potrzebujesz prądòw silnych I nie masz dobrych orginalnych platynek!!!!!. To zapłon Cdi. Na forum są pewni sprzedawcy
Zębaty I łańcuszek sprzęgła raczej współczesny polski, chyba że upolujesz coś nowego z minionej epoki.
Tarcze nowe, najlepiej z przekładkami!!! Do tego docisk na 9 sprężyn od kolegi z forum.
Reszta jak dobra zostawiaj.
Jest Bóg Jest WSK 

- tomcio
- Posty: 803
- Rejestracja: 2017-03-26, 13:24
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125 76r. 3 x wsk 175 . Wsk BĄK
Błękitna garbata trójka - Lokalizacja: Miechów
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja 125
Zapomniałem dodać o gaźnikach które montują. Phgb21. Niby żwawsze silniki są na nich ale jak masz orginalny cylinder, solidnie zrobiony dół silnika czyli szczelny to na fabrycznym gaźniku chodzi idealnie
...
Jest Bóg Jest WSK 

- tomcio
- Posty: 803
- Rejestracja: 2017-03-26, 13:24
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125 76r. 3 x wsk 175 . Wsk BĄK
Błękitna garbata trójka - Lokalizacja: Miechów
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja 125
Zajrzyj do moich wątków na temat wsek, tam też zostało dużo powiedziane
Jest Bóg Jest WSK 

-
- Posty: 224
- Rejestracja: 2011-09-18, 19:30
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja 125
Jak byś czytał mi w myślachtomcio pisze: ↑2019-07-24, 21:29Jeżeli chodzi o silnik. To standardowy dobry remont z częsciami na których większość wskowiczów porusza sie w kraju I za granicą. To:
Wał po regeneracij na korbowodzie Duells
Łożyska Skf C-3
Tłok anodowany Alien
Jeżeli potrzebujesz prądòw silnych I nie masz dobrych orginalnych platynek!!!!!. To zapłon Cdi.
A o tym to nie słyszałem jeszcze, muszę się zagłębić w tematTarcze nowe, najlepiej z przekładkami!!! Do tego docisk na 9 sprężyn od kolegi z forum.

W Trakcie renowacji B3.
-
- Posty: 224
- Rejestracja: 2011-09-18, 19:30
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja 125
Od kilku dni oczekuję na paczkę z elementami ze szkiełkowania, aż się nie mogę doczekać, tymczasem zabrałem się za dalsze rozbieranie wiesi, byc może to kwestia 2 tygodni i będzie malowana.

Przy okazji zabrałem się za spawanie uchwytu pod silnik, aby wygodniej się pracowało.
Robię to z profili stalowych 40x20.

W międzyczasie dostałem dwie paczuchy.


Brakuje mi jeszcze kilku elementów do oryginału, o amortyzatory się nie czepiam, bo będą całkowicie nowe więc sprawę zostawiam na później, poszukuję błotnika okrągłego tylnego, był tylko jeden typ ? czy w tym modelu był jakiś szczególny ?

Przy okazji zabrałem się za spawanie uchwytu pod silnik, aby wygodniej się pracowało.
Robię to z profili stalowych 40x20.

W międzyczasie dostałem dwie paczuchy.


Brakuje mi jeszcze kilku elementów do oryginału, o amortyzatory się nie czepiam, bo będą całkowicie nowe więc sprawę zostawiam na później, poszukuję błotnika okrągłego tylnego, był tylko jeden typ ? czy w tym modelu był jakiś szczególny ?
W Trakcie renowacji B3.
- tomcio
- Posty: 803
- Rejestracja: 2017-03-26, 13:24
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125 76r. 3 x wsk 175 . Wsk BĄK
Błękitna garbata trójka - Lokalizacja: Miechów
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 224
- Rejestracja: 2011-09-18, 19:30
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja 125
Cały czas tak myślałem....
Ale ktoś mnie tutaj poprawił.
Poszperam coś i zidentyfikuje
W Trakcie renowacji B3.
-
- Posty: 224
- Rejestracja: 2011-09-18, 19:30
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja 125
Dzisiaj otworzyłem paczkę z elementami ze szkiełkowania.
Jak dla mnie jest petarda




Kolejne plany to oddać elementy do piaskowania i malowania, jednak nie wiem kiedy, aktualnie z czasem trochę krucho, szukam także rzetelnej firmy która wykona to profesjonalnie.
Powracając do poprzedniego postu, w mojej wiesi powinny być okrągłe błotniki
Ma ktoś może sprawdzone źródło z tulejami wahacza ?
Cena średnio mnie interesuje, chciałbym elementy najwyższej jakości, a trochę czytam i różnie to z tym bywa .
Jak dla mnie jest petarda





Kolejne plany to oddać elementy do piaskowania i malowania, jednak nie wiem kiedy, aktualnie z czasem trochę krucho, szukam także rzetelnej firmy która wykona to profesjonalnie.
Powracając do poprzedniego postu, w mojej wiesi powinny być okrągłe błotniki

Ma ktoś może sprawdzone źródło z tulejami wahacza ?
Cena średnio mnie interesuje, chciałbym elementy najwyższej jakości, a trochę czytam i różnie to z tym bywa .
W Trakcie renowacji B3.
- tomcio
- Posty: 803
- Rejestracja: 2017-03-26, 13:24
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125 76r. 3 x wsk 175 . Wsk BĄK
Błękitna garbata trójka - Lokalizacja: Miechów
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja 125
Efekt Super. Ile zaplaciłeś?.
Ja kupywałem tulejki wachacza z G moto. Polecam kupić razem z ośką. Przynajmniej będziesz pewien że jest prosta
Ja kupywałem tulejki wachacza z G moto. Polecam kupić razem z ośką. Przynajmniej będziesz pewien że jest prosta
Jest Bóg Jest WSK 

- Andrzej74
- Posty: 26
- Rejestracja: 2015-10-26, 22:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 1958
Honda VF750C
Jawa 50 - Kontaktowanie:
Re: Renowacja 125
Wszystko co stalowe szybko daj do ocynku bo zaraz będzie "złote".
- CZESIO1958
- Posty: 241
- Rejestracja: 2011-10-02, 12:51
- GG: 0
- Moje maszyny: Junak (w trakcie)
MBK Evolis 80 - Lokalizacja: Mysłowice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja 125
Są efekty 
-
- Posty: 224
- Rejestracja: 2011-09-18, 19:30
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja 125
Wszystkie elementy ze zdjęcia kosztowały 220 zł + koszty wysyłki

Co do tulejek z GMOTO czytalem komentarze i podobno troche odbiegaja od wymiarów
W sumie stalowych żeczy wiele nie ma
Skrzynia i inne podzespoly silnikowe lezą odpowiednio zabezpieczone.
Jezeli masz na mysli sruby, podkładki itp ...
To zastanawiam się czy nie kupić nowych kompletów już cynkowanych, dlatego że nie mam żadnego pewnego kontaktu który mógłby to zrobić profesjonalnie

Malutkie, ale są i bardzo cieszą

Jak bedzie juz rama i reszta pomalowana to już będzie całkiem fajnie się robiło
W Trakcie renowacji B3.
- Szarik
- Posty: 16
- Rejestracja: 2017-08-23, 13:26
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 '75
- Lokalizacja: Grójec
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja 125
Jeśli chodzi o tulejki z Gmoto, to przynajmniej ja u siebie trochę musiałem się nagimnastykować, żeby to wszystko zmontować. Tuleje polamidowe od środka miały za małą średnicę, te metalowe za chiny ludowe wejść w nie nie chciały. Ale trochę zabawy z rozwiertakiem i udało się złożyć 

- Andrzej74
- Posty: 26
- Rejestracja: 2015-10-26, 22:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 1958
Honda VF750C
Jawa 50 - Kontaktowanie:
Re: Renowacja 125
Ze stalowych rzeczy widzę rozpieraki, dźwignie rozpieraków, osłonę łożyska wałka zdawczego. W zależności od tego w jakim stopniu chcesz zachować oryginalność możesz się pokusić o ocynkowanie również śrub i nakrętek. Decyzja należy do Ciebie.
-
- Posty: 224
- Rejestracja: 2011-09-18, 19:30
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
- Andrzej74
- Posty: 26
- Rejestracja: 2015-10-26, 22:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 1958
Honda VF750C
Jawa 50 - Kontaktowanie:
Re: Renowacja 125
Niestety nie. Popatrz w dziale Usługi, np tu viewtopic.php?f=121&t=27918
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości