Moja 2 Wueska :D

Awatar użytkownika
Anzel
Posty: 615
Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
GG: 0
Moje maszyny: Kilkanaście
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: Moja 2 Wueska :D

Post autor: Anzel » 2009-10-03, 08:54

Nie mam nic przeciwko remontowaniu motocykli,trzeba miec jakies hobby.Sam byłem młodszy od Ciebie kiedy kupiłem swoją pierwszą '125.Kup ramę z kwitem bo szkoda życia na nielegalne turlanie się po krzakach odrestaurowanym motocyklem.Powodzenia przy kompletowaniu i odnawianiu sprzętu :)
""Yes Rico...Kaboom""


Ekipa Południe® ;)

bartosz789

Re: Moja 2 Wueska :D

Post autor: bartosz789 » 2009-10-03, 08:58

Czyli jednak zostawie to zawieszenie przednie.
To nie będzie wtedy żaden WT ?

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1964
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: Moja 2 Wueska :D

Post autor: Sebastian440 » 2009-10-03, 09:53

Dla mnie tak. Ale zależy jak do tego podchodzisz.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

jarek_moto
Posty: 111
Rejestracja: 2009-05-06, 22:52
GG: 0
Moje maszyny: .....
Lokalizacja: .......
Kontaktowanie:

Re: Moja 2 Wueska :D

Post autor: jarek_moto » 2009-10-04, 19:56

Ja bym wolał powrót do oryginału, ogólnie to niezły zlepek, obstawiałbym początek lat '80 (80-82), jeśli przynajmniej zbiornik paliwa jest z tego samego motocykla co rama :], podaj numer ramy jak chcesz to może jakoś uda się ustalić rok produkcji względem ramy :]

bartosz789

Re: Moja 2 Wueska :D

Post autor: bartosz789 » 2009-10-04, 20:19

A ta rama podobno jest od WSK 4. :/
Podam jutro nr

Kermit

Re: Moja 2 Wueska :D

Post autor: Kermit » 2009-10-04, 21:37

Po tym motocyklu nie da się ustalić ani modelu ani roku produkcji to jest totalny składak i nie ma połowy cześci. Ja bym sie nie brał za remont. Nie dość że szrot i nie wiadomo na jaki model to robić to jeszcze nie ma dokumentów.

jarek_moto
Posty: 111
Rejestracja: 2009-05-06, 22:52
GG: 0
Moje maszyny: .....
Lokalizacja: .......
Kontaktowanie:

Re: Moja 2 Wueska :D

Post autor: jarek_moto » 2009-10-04, 22:01

Fakt faktem, składak jest totalny, ale rok produkcji przynajmniej ramy i ewentualnie silnika można ustalić, jeśli nikt nie majstrował przy numerach, ale czy sens jest kompletować to pod dany rok produkcji to już kwestia właściciela, może lubi hardcorowe wyzwania :P

bartosz789 jeśli rama jest faktycznie od 175 to musisz mieć przespawane uchwyty mocowania silnika, więc zwróć na nie uwagę, na zdjęciach widać podwójne mocowanie silnika z przodu takie jak powinno być w 125, ale nie widać zbytnio na fotkach czy jest to wariacja wiejskiego spawacza z ramą od 175 czy oryginalna 125, chyba że ja jestem ślepy :roll:

Awatar użytkownika
Wężu
Posty: 1149
Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
Lokalizacja: Rdziostów
Kontaktowanie:

Re: Moja 2 Wueska :D

Post autor: Wężu » 2009-10-04, 22:02

Nie wierze, że to rama od M21W2. B3 jak nic. Zainwestuj 5 zł w fajkę to będzie ci lepiej chodzić.
Jeżdżę motocyklem WSK ;)

Ekipa Południe®

Kermit

Re: Moja 2 Wueska :D

Post autor: Kermit » 2009-10-04, 22:10

Rama jest od 125 na pewno. Tutaj przecież nie ma połowy motoru. Silnik może zostać ale na pewno nie jest z tego roku co rama wiec składanie na oryginał z tym silnikiem odpada. Rok ramy może i da się ustalić po numerach ale silnika to nie wiem. Może da sie po numerach karterów ale nie wiem. wogóle nie ma sensu bo nie ma dokumentów jak by były to tak ale co będziesz robił z tym motorem jak go wyremontujesz?? Można za grosze kupić WSK w duuużo lepszym stanie więc zastanów się zanim zaczniesz remont.

Awatar użytkownika
Tukan
Posty: 386
Rejestracja: 2008-04-01, 12:24
Moje maszyny: .....
Lokalizacja: pl
Kontaktowanie:

Re: Moja 2 Wueska :D

Post autor: Tukan » 2009-10-05, 18:12

Moim zdaniem szkoda kasy, rama zakrawa o jakiś totalny szrot, przednie mocowanie silnika to niezły hardcore. Sprawdź czy ona jest w ogóle prosta. Z tymi papierami to radze posłuchać kolegów wyżej, teraz tak gadasz, że się załatwi papiery od innej itp, ale później gdy władujesz w to "coś" 3 kafle (możne i więcej, patrząc na stan) będziesz żałować, że nie możesz wyjechać bez obaw w trasę.

bartosz789

Re: Moja 2 Wueska :D

Post autor: bartosz789 » 2009-10-05, 18:28

Spokojnie panowie :)
A wyjechać to i tak wyjade bez czy z dokumentami.

Żurek

Re: Moja 2 Wueska :D

Post autor: Żurek » 2009-10-05, 21:19

w sumie racja... trochę szkoda w to ładować i zbierać części, bo niby tanie ale jak się podliczy to wyjdzie że przekręcisz licznik ze 2 razy i wtedy nie fajnie jest .... jak chcesz tym jeździć po prostu to zrób "stunt psa" i będziesz miał zabawkę ;]

bartosz789

Re: Moja 2 Wueska :D

Post autor: bartosz789 » 2009-10-07, 07:36

Ja już postanowiłem ,że odremontuje to jak najbardziej na oryginał jak się będzie dało.

A wczoraj rozebrałem silnik i wał oryginał nie ma jakiś kosmicznych luzów ale są. A co zrobić jeżeli łożysko wchodzi samo na czop wału ? Nie trzeba nawet popychać ? Łożyska są jak nowe, ale i tak kupie nowe, jeżeli będzie nowe tak wchodzić to wał do wymiany ?

Awatar użytkownika
Anzel
Posty: 615
Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
GG: 0
Moje maszyny: Kilkanaście
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: Moja 2 Wueska :D

Post autor: Anzel » 2009-10-07, 08:07

jak łożysko wchodzi luźno to wał jest bieda.jeśli tak samo ma się sprawa z karterami to silnik w większości będzie do wyrzucenia.
""Yes Rico...Kaboom""


Ekipa Południe® ;)

jannex
Posty: 665
Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
GG: 0
Kontaktowanie:

Re: Moja 2 Wueska :D

Post autor: jannex » 2009-10-07, 10:16

NIe musi byc na złom. Jeżeli wal jest poza tym w dobrym stanie to tylko daj do wycentrowania a łozyska zablokuj na klej do łożysk. Koszt jakieś 14 zł (wczoraj kupowałem).
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Anzel
Posty: 615
Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
GG: 0
Moje maszyny: Kilkanaście
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: Moja 2 Wueska :D

Post autor: Anzel » 2009-10-07, 12:45

Klej jest tylko półśrodkiem,aczkolwiek jazda na "rozklepanych karterach" skutecznie je wykończy.Mówię oczywiście o luzach w gniazdach,które w silniku S01 nie mają metalowych wkładek.To nie miejsce na rozmowy o tej tematyce,całosc można podsumowac bardzo krótko: chcesz byc zadowolony ze zwojego sprzętu to nie oszczędzaj na remoncie.
""Yes Rico...Kaboom""


Ekipa Południe® ;)

jarek_moto
Posty: 111
Rejestracja: 2009-05-06, 22:52
GG: 0
Moje maszyny: .....
Lokalizacja: .......
Kontaktowanie:

Re: Moja 2 Wueska :D

Post autor: jarek_moto » 2009-10-07, 18:07

Zdecydowałeś się już na jaki rok produkcji będziesz ją składał? Miałeś podać numer ramy.

W poszukiwaniu brakujących części może warto się rozejrzeć po okolicznych złomowiskach?

bartosz789

Re: Moja 2 Wueska :D

Post autor: bartosz789 » 2009-10-07, 19:49

Więc tak, włożyłem nowe łożyska dzisiaj i elegancko wchodzi z oporem. Co do karterów to gniazda są bardzo dobre bez podgrzania nie chciąły wejść :)
Głowica jest od S01 Z2 tak pisze :)
Jutro podam numer ramy.

bartosz789

Re: Moja 2 Wueska :D

Post autor: bartosz789 » 2009-10-09, 14:48

Witam mam problem...
Wymieniłem łożyska, simmeringi, wyczyściłem wszystko elegancko.
No i przyszedł czas odpalenia, motor chodzi elegancko gorzej z jazdą :/ jest silny ale bardzooo wolny ... Wie kToś dlaczego ?

Awatar użytkownika
Anzel
Posty: 615
Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
GG: 0
Moje maszyny: Kilkanaście
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: Moja 2 Wueska :D

Post autor: Anzel » 2009-10-09, 16:32

A robiłeś szlif? Jeśli tak to motocykl pełnię osiągów otrzyma dopiero po dobrym dotarciu.Zakładając że nic nie blokuje ci silnika (przykładowo hamulec) i ze nie zmieniałeś zębatek na kole i wałku zdawczym to nie ma opcji żeby po remoncie silnik stał się wolniejszy.
""Yes Rico...Kaboom""


Ekipa Południe® ;)

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości